פרק 29- פגישה אישית

748 96 199
                                    

נקודת מבט דניאל:

כשנכנסתי לבית הספר בשבוע לאחר מכן עם קאי קים וסופיה כל מי שהבחין בנו התלחשש עם חבריו ושלח מבטים, ורובם אפילו לא היו מהכיתה שלנו, מה קורה פה?

"מה יש? רוצים תמונה?" קים איבדה עשתונות ושילבה זרועות בזעם, גורמת לכולם לקפוא במקום ולהשתתק.

סופיה צחקקה ושלחה את ידה לכיף עם קים, שהפגישה את כפות ידיהן.

המשכנו להתקדם לכיתה, וכשנכנסנו הכיתה הייתה כמעט ריקה, למעט החברות של קלואי שמסתבר שהן עדיין קיימות אחרי שלא שמענו מהן הרבה זמן. הן התלחששו ביניהן ושלחו מבטים לקים בעודן מצחקקות בשקט.

"כן? מה יש?" הגעתי מולן והגנתי על קים מאחוריי, נמאס לי מהריכולים הציבוריים שלהן.

"הכל טוב איתנו, נחמד מצידך ששאלת, דניאל." נויה, עוד אחת מהחברות של קלואי, השיבה בחיוך מזויף ואז גלגלה את עיניה, מין הסתם מדברת בציניות.

"אז קים, שמתי לב שאת והמורה החתיך החדש מסתדרים מצוין." שמעתי קול מתגרה וראיתי נערה בעלת שיער חום חלק, כנראה החלקה, מתקרבת לקים לאחר שירדה מהשולחן שישבה עליו.
מיילי.

"מה את רוצה?" קים רטנה בגלגול עיניים וקולה היה מלא תיעוב.

"אני רק משתפת מידע." היא הרימה את ידיה בהתגוננות ועטתה פני תמימה.

"תעזבי אותי, מיילי. באמת שאין לי כוח לשיט הזה."

"אני בטוחה שהאחרים ישמחו לדעת את הפרטים הלוהטים בינך לבין כריס."

"מה אמרת?" התערבתי בפנים מבולבלות וחשבתי על איזה שקר קלואי שלחה אותה להמציא הפעם לאחר שבטח לטענתה היא לא התבריינה אליה זמן רב.

"אה, אתה לא מעודכן, דניאל?" מיילי תפסה אומץ והרימה גבה משועשעת, משלבת את ידיה על החזה. "מעניין מה אתם עושים אחרי השיעור שהוא נותן לך יחס מיוחד כזה." היא פנתה שוב לחברה שלי.

"מה?" קים שאלה באדישות, אבל רגש נסתר התחולל בה. היא מתנהגת שונה בזמן האחרון.

הביטחון שלה צנח לרצפה מסיבה לא ידועה, היא שקטה יותר ומלאת מחשבות.
בשבוע האחרון היא נעשתה הרבה יותר מסוגרת עם עצמה, והיא לא מסכימה לשתף לא אותי את קאי או את סופיה מה עובר עליה, היא משקרת שהכל בסדר, אבל זה ברור שהכל לא בסדר.

אני כמעט בטוח שזה קשור איכשהו לכריס, למרות שהיא מכחישה כל קשר, משמיטה פרטים משיחות ומנסה לשכנע שהכל טוב. אבל אני בטוח שמשהו קורה, ותשעים ותשעה אחוזים שהמורה החדש שלנו קשור לזה.

היא נרתעת מהמגע שלי מידי פעם, נראית לחוצה ומפוחדת רוב הזמן והיא בקושי מרוכזת בשיעורים. זה מתסכל אותי בטירוף שהיא לא משתפת אותי מה עובר עליה כי אני משתוקק לעזור לה.

יותר מידידיםWhere stories live. Discover now