נקודת מבט קים:
זרקתי את התיק שלי בפינת החדר ומיהרתי ללכת לשירותים שהיו רק דלת אחת ליד חדרי, נעלתי את הדלת ונשענתי עליה בהקלה, ראשי נשמט ונחבט בעץ.
עייפה ומותשת מהבית ספר, לקחתי כמה נשימות עמוקות וניסיתי לרוקן את מחשבותיי העמוסות. חשבתי על הכל, אבל כריס היה המחשבה היחידי שלא הסכימה להסתלק לי מהראש.
עצמתי את עיני בכוח ונשכתי את השפה שלי עד כאב, עיני החלו לנצוץ מדמעות וכל גופי רעד.
התקדמתי אל המגירה שמתחת לכיור, כל צעד שפסעתי הוסיף משקל על כתפיי והכפיל את המצפון שלי על מה שאני עומדת לעשות, אבל כבר לא היה לי אכפת.
פתחתי את המגירה והוצאתי סכין גילוח ורוד, ליבי פעם ברטט.
הסתכלתי על הסכין המשוננת שהייתה בקצה והתהלכתי בחדר, עד שהצמדתי את גבי לדלת והחלקתי באיטיות לישיבה על הרצפה, מתוסכלת וחלוקת דעות.
קים אל תעשי את זה. את נקייה כבר יותר מידי זמן בשביל להרוס את זה.
הרגשתי דמעות עולות לעיניי כשאחזתי את הסכין בידי הרועדת, עצמתי את עיניי לכמה שניות והנחתי לדמעה סוררת להכתים את מורד לחי ברטיבות מלוחה.
הדחקתי את המחשבות שלי, את ההתנגדות של הקול בראשי וכל דבר שהפריע לי, הייתי צריכה את הכאב הזה.
פתחתי שוב את עיניי למראה סכין הגילוח לרקע מרצפות המקלחת.
לא רציתי לזרוק את כל התהליך שעברתי עד עכשיו לפח, אבל כבר לא הרגשתי שיש לי ברירה.
משכתי באפי וקירבתי את היד שאוחזת בסכין אל הירך שלי, הורדתי קצת את מכנסיי הארוכים כדי לחשוף את העור של רגליי.שמעתי בראשי את הקול של דניאל שדורש ממני לא לעשות זאת, ואז את של קאי ואת של אימי.
הקולות ריחפו בראשי ולא הפסיקו, אלא רק התגברו, עמדתי להשתגע.עצמתי את עיניי בחוזקה וניסיתי לרוקן את הראש שלי, לאחר כמה שניות מסורבלות הכל היה שקט למדי.
השקט הכאיב לאוזניי, שקט מצמרר ומלא במתח, העברתי את עיניי על המקלחת בפינת החדר ואז על האסלה ועל הכיור, ניסיתי להעסיק את עצמי כדי לא לחשוב לעשות לעצמי את זה שוב.
אבל אז הוא חדר למחשבותיי."שתדעי, החולצה הזאת מחמיאה לך.
הצבע הזה מתאים לך."הקול המצמרר חזר לאוזניי והמשפט המשיך להתנגן באוזניים כמו מנגינה מחרישת אוזניים, חשבתי שאני עומדת להתחרפן.
הרגשתי דמעה נוספת זולגת על פניי, משחררת את הכאב שלי איתה.
כמו תמיד, התחלתי בחתך קטן.
התחלתי בירך הימנית שלי, הסכין גילוח שרטה את עורי וכמה שניות לאחר מכן הנוזל האדום החל להיווצר מסביב לחתך.
YOU ARE READING
יותר מידידים
Romanceספר המשך בסדרת "סיכוי לאהבה", סיפורם המסחרר של קים (הבת של אוליביה ומייקל) ודניאל (הבן של סטייסי וג'ייסון)🤍😍 ניתן לקרוא כספר יחיד אבל יהיו דברים שהוזכרו בספרים הקודמים ("עוד סיכוי לאהבה" וההמשך שלו, "כשאהבה מסתבכת") ולכן מומלץ לקרוא את הספרים לפני...