נקודת מבט קים:
ביום שני קאי כבר יכל לחזור לבית הספר, כל כך חיכיתי להגיע לבית ספר ליום הראשון שקלואי לא תציק לי.
נסענו יחד עם דניאל וכשהגענו קאי נאלץ ללכת למשרד המנהלת לשיחה לאחר ההשעיה שקיבל, ובינתיים דניאל ואני חזרנו לכיתה.המצב בבטן שלי משתפר מהר משציפיתי, החבלות והסימנים מחלימים לאט לאט בזכות המשחה שאני מקפידה למרוח כל ערב.
"איך את?" נערה חומת שיער רצה אליי ומחצה אותי בחיבוק בשנייה שנכנסתי לכיתה, חייכתי והחזרתי לה חיבוק.
"יותר טוב."
"יש לך מזל, הילדים בכיתה הזאת משעממים תחת. לא שרדתי אתמול לבד." סופיה רטנה לאחר שאתמול לקחתי יום מנוחה ולא באתי לבית ספר, ודניאל נשאר איתי.
התרחקתי קצת והמגע בינינו התנתק. "הילדים פה באמת כאלה." הסכמתי באנחת שיעמום וצחקקתי, הלכנו למקומנו בשולחן, סופיה לידי ודניאל מהצד השני כמו תמיד.
כשהמורה נכנסה לכיתה והתחילה להסביר פתאום נזכרתי כמה משעמם זה באמת ללמוד, לא הקשבתי לאף מילה ואני סופיה ודניאל ניהלנו שיחה שקטה במקומנו.
דלת הכיתה נפתחה וקאי נכנס לכיתה, תיקו תלוי על כתפו הימנית. המורה סימנה לו לבוא, כנראה גם היא רוצה להטיח בו מילות אזהרה, הוא הסכים בלית ברירה ורק מהפנים שלה ופניו המיואשות של קאי הבנתי שהיא נוזפת בו.
"אלוהים, מי זה הבחור הסקסי הזה?" סופיה שאלה אותי בדרמטיות ובהתה בקאי כאילו הוא אלוהים.
"סופ, זה אחי התאום." הסתכלתי עליה ונראה שהמידע לא עובר באוזניה, עיניה לא זזו מאחי בזמן שהוא מלמל כמה מילים למורה.
"אח שלך עומד להיות בעלי." היא קבעה ונאנחה ברכות, עיניה זזו יחד עם גופו של קאי כשהוא הגיע מול השולחן שלנו ובהה בו מרחוק בבלבול.
"קצת לקחת לי את המקום." הוא הודיע בחוסר סבלנות וידיו השתלבו על חזהו כשהוא חיכה לתשובתה של חברתי החדשה.
"אתה מוזמן לחלוק איתי את הכיסא." היא הציעה בחיוך פלרטטני ונשענה לאחור בכיסאה.
"קאי וסופיה, מה קורה שם?" המורה צעקה בדיוק כשקאי פתח את פיו. "שניכם קומו ותעברו לשולחן מקדימה."
קאי נאנח והוא וסופיה הלכו לשולחן מולי, לא עברה שנייה וסופיה התחילה למלמל לו דברים שלא הבנתי.
"פסט..." לחשתי לדניאל והצצתי לראות שהמורה לא רואה. "תעבור לידי."
דניאל חייך אליי חיוך משועשע ובשקט קם משולחנו הריק, מפני שדילן שוב לא הגיע היום, הוא התיישב לידי ושנינו פתחנו בשיחה.
***
"העבודה תהווה חלק חשוב בציון של התעודה." המורה חזרה על עצמה שוב והדגישה, כמה שיעורים לאחר מכן. "העבודה עם זוגות הישיבה שלכם והמועד הגשה הוא עוד חודש."
YOU ARE READING
יותר מידידים
Lãng mạnספר המשך בסדרת "סיכוי לאהבה", סיפורם המסחרר של קים (הבת של אוליביה ומייקל) ודניאל (הבן של סטייסי וג'ייסון)🤍😍 ניתן לקרוא כספר יחיד אבל יהיו דברים שהוזכרו בספרים הקודמים ("עוד סיכוי לאהבה" וההמשך שלו, "כשאהבה מסתבכת") ולכן מומלץ לקרוא את הספרים לפני...