פרק 21- כדורסל וסיפורי ילדות

1K 88 151
                                    


נקודת מבט קים:

"לך תכסח להם את הצורה." נישקתי את דניאל במהירות.
"גם אתה, שמעת?" פרעתי את שיערותיו הבלונדיניות של אחי. "חסר לכם ואתם לא מנצחים."

"האנטר! הניסטון! קדימה!"

"אנחנו צריכים ללכת." דניאל נישק אותי פעם אחרונה לאחר שקול המאמן נשמע באולם.

"איזה שני דביקים." קאי מלמל, הוא חייך אליי והלך יחד עם דניאל לאולם ספורט.

זה היום של המשחק כדורסל נגד הקבוצה היריבה, והתלהבתי כאילו אני זו שאמורה להיות שם ולריב על כדור כתום כדי להכניס אותו לסל.
דניאל אומנם מושעה בגלל מה שקרה, אבל כמו שחשבתי, הסכימו לו רק להשתתף במשחק.
הוא הושעה לשבוע וכמה ימים, ועבר כבר שבוע לכן נשארו לו רק שלושה ימים לסיום העונש שהוטל עליו.

זה משחק יחסית רציני, המנצח יביא גביע והמון תהילה לבית הספר שלו, ולמרות שלא הכרתי אף אחד מנבחרת הכדורסל חוץ מאחי והחבר שלי ידעתי שינצחו, בדיוק בגלל ששני אלה כן היו שם וידעתי כמה הם אוהבים כדורסל.

קאי ודניאל גילו את האהבה שלהם לכדורסל באמצע החטיבה, לאחר שאבא לקח אותנו לאחד המשחקים של קבוצה שהוא אוהב, והם בשנייה התאהבו במשחק.
הם נרשמו ביחד לאימוני כדורסל עד שהגיעו לליגה, ולנבחרת בית ספר.

הצצתי פעם נוספת בטלפון כדי לראות אם יש הודעות מסופיה, שעוד לא חזרה מהשירותים.

"שיט, כבר התחילו?" שמעתי קול מוכר ואז ראיתי את סופיה נעמדת לצידי, מתנשפת, כנראה לאחר שככל הנראה רצה לכאן. "ננעלתי בשירותים."

גיחכתי, "לא התחילו, יש עוד עשר דקות, אבל כדאי שנכנס למצוא מקום טוב." תפסתי בידה ונכנסנו לאולם, כל הרעש שנחסם בעזרת הדלת הענקית הגיע לאוזני כשהובלתי אותנו בתוך כל הילדים כדי למצוא מקום.

נדחפנו בין ילדים עד שמצאתי כמה כיסאות פנויים בדיוק באמצע, שתינו מיהרנו עד שהגענו והתיישבנו במושבים האדומים שבמרכז.

"וואו, איזה מקום מושלם." הכריזה סופיה כשסקרה את שדה הראייה שלה, המקום באמת היה מושלם, בדיוק באמצע ומספיק טוב לראות את כל המגרש.

"רגע, למה לא התקשרת אליי אם ננעלת בשירותים?" תהיתי והסתכלתי על חברתי בשאלה.

"ניסיתי, לא היה אינטרנט." היא הסבירה והוציאה תיק קטן מתוך תיקה, ואז משם הוציא שפתון ומרחה על שפתיה, שנצבעו בגוון ורדרד יפהפה. "חשבתי על זה, ולבית ספר שלהם יש תקציב לאולם ספורט ענקי אבל לא לאינטרנט. מה עשינו בזה?" היא רטנה והחזירה את השפתון והתיק הקטן לתיק בית הספר שלה.

"צודקת." צחקתי וניסיתי לאתר את דניאל בין כל הבנים עם גופיות הספורט האדומות והמכנסיים התואמים, הם עשו חימום ריצה יחד עם הקבוצה היריבה, שהיו בצבע כחול.

יותר מידידיםWhere stories live. Discover now