נקודת מבט קים:
"אוף, מה נעשה?" סגרתי את הספר והתגלגלתי על מיטתה הענקית של חברתי, זה היה שבוע וקצת לאחר מכן ביום רביעי בצהריים.
"רוצה לאכול משהו?" היא סגרה את הספר שלה והחזירה את שניהם לשידה, ולאחר שהנהנתי ירדנו למטה.
"אין אוכל בבית הזה." הכריזה סופיה, ראשה היה בתוך המקרר וחיטט כדי למצוא לנו משהו לאכול בזמן שאני סקרתי את ביתה.
היא בטוח עשירה או משהו כי יש לה חתיכת בית של טחונים.
"יש לך בית ענקי, סופ!" הכרזתי בעודי עוברת על הסלון היפהפה, כמה ספות לבנות התמקמו מול טלוויזיה מרובעת על הקיר ושטיח לבן כיסה חלק לא קטן מהרצפה.
"את סתם מגזימה, הוא גדול. לא ענקי." המעיטה בגודלו של ביתה העצום, ברצינות, בערך פי שתיים מהבית שלי, וגם הבית שלי לא קטן.
"לא ענקי? הלכתי לאיבוד כשחיפשתי את השירותים."
סופיה צחקה והוציאה משהו מהמקרר שלה. "אבא שלי עוד לא עשה קניות, אבל יש את זה." היא הוציאה חפיסת שוקולד עם סוכריות ונופפה בו. "זה עוזר במשהו?"
"שוקולד עוזר בהכל." טענתי ולקחתי כוס מים, מילאתי אותה ושתיתי. הרגשתי בנוח בבית של סופיה, והיא גרמה לי להרגיש פה בבית.
"אני מסכימה." היא חיזקה את טענתי ופתחה את החבילה, שוברת בצורה עקומה במיוחד כמה קוביות ומושיטה לי, ואז גם לה.
"זה כבר כישרון." צחקתי עליה כשראיתי איך נחתך השוקולד, בצורה שיותר דומה למשולש מאשר שורה.
"כל אחד טוב במשהו." ענתה במשיכת כתפיים והחזירה את החפיסה למקרר, ואז הוציאה משהו מהמזווה.
"את חתול ולא ידעתי?" בחנתי את האריזה שהחזיקה, שעליה היה כתוב 'אוכל יבש לחתולים' ותמונה של חתול שחור עליה.
סופיה צחקה ומילתה קצת מהאוכל במיכל קטן. "זה לגורים."
פערתי את פי בתדהמה. "יש לך חתולים?" שאלתי בקול קיצוני והסתכלתי עליה בהלם.
"כן, שלושה."
"ולא סיפרת לי?" קולי נעשה חמור ומלא אשמה ושילבתי את ידיי על חזי. "אפשר לראות?"
"ברור." השיבה וסימנה לי לבוא אחריה, והיא הובילה אותנו במסדרון הענקי בביתה עד לדלת הכניסה.
"יש!" מצב רוחי השתנה ב180 מעלות והתלהבתי כמו ילדה קטנה בזמן שהלכתי אחרי סופיה, היא חצתה את החצר והובילה אותי למקום אחורי, ואז פי נפער בהפתעה ולא ידעתי איך להגיב.
"יש לך פאקינג סוסים!"
"נכון! הם התינוקות שלי." סופיה קרנה כשהגיעה ללטף את אחד הסוסים, הוא היה בצבע בין לבן לשמנת. "זה סטאר." היא הסבירה והרימה עשבים מהרצפה, מה שכנראה היה האוכל שלהם, ואז הביאה לסטאר לאכול. "וזה שוקו." היא הביאה גם לסוס השני קצת מהאוכל ושני הסוסים בלסו במרץ.
YOU ARE READING
יותר מידידים
Romanceספר המשך בסדרת "סיכוי לאהבה", סיפורם המסחרר של קים (הבת של אוליביה ומייקל) ודניאל (הבן של סטייסי וג'ייסון)🤍😍 ניתן לקרוא כספר יחיד אבל יהיו דברים שהוזכרו בספרים הקודמים ("עוד סיכוי לאהבה" וההמשך שלו, "כשאהבה מסתבכת") ולכן מומלץ לקרוא את הספרים לפני...