נקודת מבט דניאל:
"את חושבת שהם ביחד?" שאלתי לאחר שקים סגרה אחריה את דלת חדרה.
"קאי עקשן מידי להודות ברגשות שלו, אבל לפי מה שהיה למטה הם לגמרי מתקרבים לזה." היא אישרה והסתובבה אליי, כך שגבה צמוד לדלת ואני צמוד אליה מלפנים.
"נחקור אותו על זה אחר כך." תחבתי שיער מאחורי אוזנה.
"כן." היא הנהנה בחיוך. "אחר כך..." ידה משכה בחולצתי עד שהתכופפתי קצת לגובה שלה, חפנתי את לחיה והיא נתנה לי טעימה לשפתיה.
ידיה ליטפו את עור צווארי כשנכרכו סביבו והיא טרפה אותי באגרסיביות, וזה הדליק אותי לגמרי וגרם לחבר שלי לקום לתחייה.
קים כנראה הרגישה את זה כי כשהנשיקה התנתקה לכמה שניות היא העיפה מבט קצת מטה, ואז חייכה ומשכה אותי לנשיקה נוספת.
מבלי לנתק את הנשיקה תפסתי במותניה והרמתי אותה עליי, רגליה נסגרו סביב אגני ושפתיה היו מתוקות וממכרות בטירוף.הפעם הצלחתי להגיע למיטתה מבלי להפיל אותנו על הדרך, התיישבתי עליה וקים ישבה על ירכיי, כשרגליה עדיין סביב מותניי.
בום, בום, בום.
"שנייה!" קים צעקה למי שמבעד לדלת וחזרה לנשק אותי ברעב, בדיוק כשהתכוונה לקום לפתוח אותה כמה שניות לאחר מכן, הדלת נפתחה לבד.
קים עדיין הייתה עליי כשהסתובבה להביט בפולש בפתח, שבמקרה הזה היה אביה."אבא!" היא ירתה במבוכה.
"דלת פתוחה, שניכם." הוא הזהיר והעביר את מבטו ממני אל קים הנבוכה, אותי הסיטואציה הצחיקה יותר. "יש ארוחת ערב." הוא הכריז בזמן שצחק לעצמו מהמבוכה שגרם לקים, ואז הסתובב והתחיל ללכת חזרה.
"אלוהים." היא טמנה את ראשה בכתפי.
צחקתי וחיבקתי את גופה, והיא התרחקה לרגע כדי להביט בי.
"איך זה מצחיק אותך?" היא הופתעה ולחיה האדומות גרמו לה להיראות אפילו יותר סקסית. "אבא שלי כרגע ראה אותנו בולעים אחד את השני."
"זה בסך הכל אבא שלך." ריסנתי את צחוקי בקושי. "את יודעת שהוא ואמא שלך כנראה גם היו ככה, כן?"
"אני לא רוצה לדעת." היא מלמלה ונענעה בראשה, ואז ירדה ממני ולקחה את ידי, מובילה אותנו למטה.
כשירדנו למטה כולם היו סביב שולחן האוכל, ומשום מה גם ההורים שלי היו, כנראה עוד אחת מהפעמים שהם מצטרפים לארוחת ערב.
ההורים שלי וההורים של קאי וקים בקשר טוב מגיל נערותם, ומדי פעם אנחנו עושים ארוחות משותפות, לפעמים גם באופן מורחב יותר עם שאר החברים והמשפחה."הנה הזוג יונים הגיע." אבא שלי הכריז כשקים ואני ירדנו יחד במדרגות, נאנחתי בצחוק ושנינו תפסנו מקום בשולחן האוכל הגדול, שנמצא קצת מאחורי הסלון.
YOU ARE READING
יותר מידידים
Romanceספר המשך בסדרת "סיכוי לאהבה", סיפורם המסחרר של קים (הבת של אוליביה ומייקל) ודניאל (הבן של סטייסי וג'ייסון)🤍😍 ניתן לקרוא כספר יחיד אבל יהיו דברים שהוזכרו בספרים הקודמים ("עוד סיכוי לאהבה" וההמשך שלו, "כשאהבה מסתבכת") ולכן מומלץ לקרוא את הספרים לפני...