6.

510 27 8
                                    

Uběhl týden a pět dnů, tudíž dnes je zase sobota.

S Petrem jsme se za tu dobu několikrát viděli.

Buď v Telnici nebo asi třikrát jsme byli u něj na bytě, když pro mě přijel ke škole.

,,Mio?" přijde mi nasraně máma do pokoje, když se vzbudím.

Kouknu na hodiny, je 10:27.

,,mhm?" řeknu ještě rozespale.

,,Teď jsem ti koukala na známky, můžeš mi vysvětlit ty pětky? Neomluvený hodiny? Poznámky?" řekne stále nasraně

,,um.. Asi nemůžu" sednu si a promnu si oči

Tak teď jsem v pici docela.

Aby jste to pochopili, tak když jsem byla s Petrem, tak jsem prostě párkrát nestihla školu a občas odešla dřív kvůli němu.. Chtěli jsme prostě být spolu.

A poznámky?
Asi uvědomění, že učitelé jsou stejně rovní jako my a nebudu trpět to, že mě uráží.
Prostě ne.

Petr mi v tomhle docela otevřel oči.

Moc se ani teď neučím, dokud procházím, je to v klidu.

,,Dobře, takže máš zákaz chodit ven" nasraně se otočí a třískne dveřma.

uhhh, ven? Dneska mě Petr pozval k němu..

Po menším rozmýšlení se rozhodnu, že prostě uteču.

Nebude to poprvé a hlavně máma jde stejnak na odpolední a má i noční

Do rána se stihnu vrátit.

Po návštěvě koupelny jdu dolů, kde už máma není.

Je tam jen oběd, který si dám, ale nakonec sním jen půlku.

Vrátím se do pokoje a vezmu si baggy džíny, černý top bez podprsenky a nakonec na to dám Petrovu mikinu, kterou tu mám stále od toho dne kdy byl u nás.

Ještě mu pro jistotu napíšu, jestli to platí a on mi odepíše, že jo, takže si do kapsy vezmu telefon, peněženku, klíče a lesk, který je taky jediný make-up, který na sobě dneska mám.

Petr říkal, že mi to víc sluší bez a mám tak chodit častěji.

Obuju si campusy, které máme s Petrem matching a vyjdu ven.

Dneska je zataženo a chvilkama i prší, takže si dám kapucu.

Po chvíli dojdu k Petrovo baráku a zaklepu.

Skoro hned mi otevře Petr jen v trenkách, sjedu ho pohledem stejně jak on mě a vejdu dovnitř.

Hned co se vyzuju mě obejme a jeho ruce spadnou na můj zadek.

Od minulého úterý, co jsme spolu dělali ty věci, tak na mě tak nějak víc sahá, a když jsem u něj, tak se třeba i převlékáme před sebou a tak.

Obejmu ho taky a on mi sundá kapucu.

,,Chybělas mi už" zašeptá mi do ucha při čemž se jeho rty otřou o moje ucho a mně to způsobí husí kůži.

,,Vždyť jsme se viděli ve čtvrtek" zasměju se a víc se natisknu na jeho polonahé tělo.

,,Takže jsem ti nechyběl jooo?" zeptá se s úšklebkem

Když kouřím, tak pijuKde žijí příběhy. Začni objevovat