27.

297 22 10
                                    

Uběhl týden, tudíž je pátek odpoledne a já sedím v dodávce, jelikož jedeme do Brna na chatu. Jede celej label. Jsem tu jediná holka a prý budu jediná i na té chatě, skvělý. Vůbec jsem jet nechtěla, ale Dominik s Jakubem měli jiný názor, takže jsem tu.

,,Za hodinu tam budem" oznámí Dominik, kterého proti jeho vůli posadili za volant, jelikož zbytek chtěl začít pít.

,,Nevypadaš, že se těšíš" uchechtne se Pepa, který sedí vedle mě.

,,Taky že netěším, kluci mě donutili" kouknu na něj a pak zpátky z okýnka

Dominik mi slíbil, že nic z toho, co jsem mu řekla neřekne Jakubovi ani nikomu jinému a nebude to řešit.

Dám hlavu Pepovi na rameno a do chvilky usnu, jelikož jsem moc nespala v noci.

Budím se, když mě někdo vezme z auta do náruče. Otevřu oči a vidím Dominika, jak mě nese.

,,Ale ale šípková Růženka se probudila" uchechtne se, když si všimne, že jsem vzhůru

,,Proč jste mě nevzbudili?" zeptám se

,,Nechtěli jsme, ale už jsme tu, odnesu tě do pokoje, alespoň nám kluci přinesou věci" zasměje se a vstoupí do chaty, pak i semnou vyběhne schody nahoru do nějakého pokoje a tam mě položí na postel.

,,Dík za odnos" uchechtnu se a kluci mi přinesou cestovní tašku ve které mám všechny věci na dnešek, zítřek a neděli.

,,Jasný, máš jediná pokoj sama, ale možná ti sem přijde někdo" pokrčí Dominik rameny a zmizí nejspíš ven nebo do svého pokoje.

Ze zdola jdou slyšet hlasy, ale neřeším to, jelikož usoudím, že to budou jen kluci. Vezmu si telefon a projedu sociální sítě. Klasicky skončím na tiktoku a jsem tam až do chvíle, než mi Dominik opět nepřijde do pokoje.

,,Jdem ven do bazénu, jdeš taky?" zeptá se a za ním projde Jakub s Calinem jen v plavkách

,,Nejdu" přesunu svůj pohled zpět na telefon.

,,Proooč? Pojď" natáhne ke mně ruku, já záporně zakroutím hlavou. ,,Proč ne?" zamračí se

,,Nechci" pokrčím rameny a za ním se zjeví Petr v kraťasech a ručníkem kolem krku.

,,Co děláš?" zeptá se ho pobaveně Petr

,,Ale nic" zavře dveře pokoje a odejdou.

Konečně trošku klidu. Vypnu telefon a lehnu si pod peřinu, abych se alespoň na chvilku vyspala. Teď bude klid, když jsou venku a do večera vstanu.

Budím se ve tmě, ale od dveří jde světlo. Pohlédnu ke dveřím a tam vidím stát vyšší postavu. Ihned si sednu, jelikož se extrémně leknu.

,,Neboj" zasměje se osoba a já poznám, že je to Petr

,,Co je?" zeptám se rozespale s pohledem upřeným na něj.

,,Přišel jsem tě zkontrolovat" vejde do pokoje a zavře dveře, tudíž je všude tma, jen měsíční světlo proniká do pokoje.

,,Dobře, žiju, tak můžeš jít" lehnu si zpátky zády k němu.

Vedle mě se prohne matrace a cítím na sobě jeho pohled. Ležíme vedle sebe tak 5 minut v tichu.

,,Proč tu jsi?" zeptám se potichu, když mě ticho, které mezi námi panuje začne štvát.

,,Já nevím.. Když jsem tě viděl v tom studiu tak mi vlastně nějak došlo, co jsem ti dělal a jak jsem se choval.. Vypadáš úplně jinak" otočí se na bok s pohledem upřeným na mě a já se otočím na něj.

Dá mi ruku na tvář ,,Jsi krásnější, než předtím" šeptne

,,Děkuju" šeptnu též a zahledím mu do očí, které jsou i v té tmě krásně vidět. Zase se v nich topím.

,,Promineš mi to někdy?" zeptá se po chvilce, co mě prstem hladí po tváři.

,,Neřeším to už, ublížilo mi to, ale.. No tak jsme jenom děti, objevujeme světy, jsme plní chyb jak věty" řeknu větu z jedné z mých oblíbených písniček od něj.

Jen se ušklíbne ,,A stále stejně vtipná"

,,Nojo" ušklíbnu se stejně jak on a zasměju se

,,Víš, nemohl jsem na tebe zapomenout, i když jsem byl s někým jiným, tak to nešlo" povzdechne si

,,Tys zapomněla?" zeptá se po chvíli, když mu na to nic neřeknu

,,Ne, nějak to nešlo, ale snažila jsem se" přiznám

,,Byl jsem kokot.. Přestal jsem vše brát a ani moc nepiju, jelikož jsem si uvědomil, že pak všem okolo sebe ubližuju.. Několikrát jsem ti chtěl napsat, ale bál jsem se, že mě zase pošleš do pici.. Když jsem zjistil, že si začala zpívat, tak jsem si nic jinýho nepouštěl, jen ten tvůj krásnej hlásek.. A když jsem tě viděl.. uhh, chtěl jsem hned za tebou jít, ale docházelo mi, že kdybys chtěla, tak se ozveš sama.. A teď jsem tady a říkám ti random sračky, který mě napadnou.." řekne s pohledem do mých očí

,,Jen jsem ti to asi chtěl říct.. A promiň, už půjdu" šeptne a mně se zdá, že každou chvíli začne plakat, jenže to už nevím, jelikož dřív než stihnu cokoliv říct, tak odejde.

Co to sakra bylo?

Po chvíli usilovného přemýšlení a převalování v posteli, se zvednu a jdu dolu, jelikož všichni jsou venku. Musím najít Petra.

,,Je tu Petr?" šeptnu Dominikovi, který stojí na kraji zahrady, tudíž nejblíž, a někomu volá, ale dotyčný mu to nezvedá.

,,Někam odešel před nějakou dobou už" odpoví opile

,,Jasně, dík" pohladím ho po ruce a rozhlédnu se kolem. Nikde není

,,Kde má pokoj?" zeptám se ještě než odejde

,,Nahoře, úplně v levo" odpoví a já s poděkováním odejdu zase zpět dovnitř.

Vyjdu schody a bez přemýšlení vejdu do pokoje úplně v levo. Uvidím Petra, který sedí na posteli a pláče. Hned zvedne pohled na mě a rychle si utře slzy.

,,Co potřebuješ?" zeptá se

Nic neodpovím, jen zavřu dveře, sednu si před něj a obejmu ho. Obejme mě nazpět pevně.

,,Proč pláčeš?" zeptám se ho a hladím ho po vláskách.

,,Nějak se mi vybavily společný zážitky a takový věci hezký, co byly mezi náma, tak proto" ještě víc mě k sobě natiskne

,,Neplakej, mrzí mě, že to tak dopadlo, ale všechno zlý je k něčemu dobrý a možná, když jsme se teď potkali znovu, tak je to znamení, že se máme zase začít bavit" nebo ne?

,,Myslíš?" oddálí se ode mě a koukne mi do očí. Jen nesměle přikývnu a on mě znovu pevně obejme.

,,Takže se budeme bavit?" řekne už víc radostně

,,Jestli mě neudusíš, tak jo" zasměju se a on mě trošku pustí, ale stále mě pevně objímá.

,,Děkuju" šeptne a dá mi pusu do vlasů

,,Neděkuj, spinkej už radši" pustím ho a on si hajne.

,,Nechceš tu být semnou?" zeptá se, když jdu ke dveřím.

,,Chci jít ještě za klukama na chvíli, uvidíme se ráno, mh?" kouknu na něj

,,Dobře, tak dobrou, mám tě rád" pousměje se.

,,Já tebe, dobrou" pousměju se taky a zmizím ven za klukama, kde zůstanu tak hodinu, pak si jdu taky lehnout.

-------
Aneb narozeninový speciál🤣💓 /děkuju všem za přání 💗

Dobrou nocinku a přežijte to zítra 🎀

Když kouřím, tak pijuKde žijí příběhy. Začni objevovat