28.

308 19 14
                                    

Další den jsem se vzbudila na mě poměrně brzo. Bylo půl osmé a já si dělala snídani, když mě dvě potetované velké ruce objali ze zadu.

,,Ahoj" pozdravila jsem tiše s úsměvem Petra, který stál za mnou a hlavu si položil na moje rameno. Dominik s Jakubem místo v pokojích to kempli na gauči v obýváku, který byl kousek od nás, tudíž jsem musela šeptat, abych je nevzbudila.

,,Ahoj" uculí se a kouká mi pod ruce. Zrovna mažu rohlíky máslem a džemem, jelikož kluci si nedali zrovna moc záležet na nákupu, tudíž jsem ráda, že jsem tu našla alespoň tohle.

,,Dáš si?" šeptnu a on si místo odpovědi vezme jeden rohlík a začne papat. Já si domažu další rohlík, dám to na talíř, uklidím linku a sednu si na ni. On si stoupne přede mě a papá s pohledem na mě.

,,Brý- Co vy tu?" podívá se na nás zmateně Dominik, který nejspíš zrovna vstal a přišel do kuchyně.

,,Dobrý" mávne na něj Petr s plnou pusou

,,Dobrý ránko, jak se spalo?" pousměju se na něj a Petr udělá krok ode mě.

,,Špatný, Jakub strašně chápal" ušklíbne se a otevře lednici, kterou tak po minutě s povzdechnutím zavře.

,,Co budem jíst?" zeptá se a pohled upře na rohlík v mojí ruce.

,,Nevím, nic tu není a rohlíky už taky nejsou" pokrčím rameny a rohlík mu dám.

Petr si umyje ruce a beze slova odejde nahoru do pokoje.

,,Udělal ti něco?" zeptá se ustaraně Domča a stoupne si naproti mně.

,,Ne, dobrý, začali jsme se znovu bavit" sama pro sebe se pousměju

,,Co ten úsměv?" zasměje se

,,Nic" uculím se a z kuchyně zmizím do pokoje, kde se převleču do kraťasů po kolena a topu, pak se svalím do postele a jsem na tiktoku, dokud někdo nezačne klepat.

,,Nooo? Dále" křiknu a do pokoje vejde Jakub

Uběhli už dvě hodiny, ale i tak bych nečekala, že bude takhle brzo vzhůru. Teda spíš pro něj brzo.

,,Čaau, jdem do vody" jde k posteli a natáhne ke mně ruku.

,,Ne, nejdu" odpovím, ale on mě hned vezme do náruče a nese dolů.

,,Jakube, ne" křiknu, když jsme v chodbě a mně dojde, že mě nese do bazénu, který je na zahradě.

,,Nejdeš sama, někdo ti pomoct musí" zasměje se a otevře dveře. Venku už jsou snad všichni, ale ve vodě nikdo.

,,Ne, nedělej to" řeknu, když už stojí u bazénu, ale to je pozdě, protože mě hodí do vody.

Ihned se vynořím a Jakuba zavraždím pohledem. Všichni se začnou smát, až na blonďáka, který má spíš v očích lítost.

Vylezu z vody a na Jakuba skočím, aniž by to čekal. Hned spadne a jeho oblečení je teď mokré stejně jako to moje. Kluci si to natáčí, ale neřeším a Jakuba pořádně pomazlím.

,,Nech mě už" řekne otráveně, zvednu se a beze slova odejdu dovnitř do pokoje.

Mám v pokoji otevřené okno tudíž slyším kluky. Někteří se mě zastávají, někteří se smějí a Jakub píčuje, protože je mokrej.

Bez klepání se otevřou dveře, stojí v nich blonďák, který na mě smutně kouká jeho modrými kukadly.

,,Jsi dobrá?" zeptá se a pohledem se zaměří na moje stehna, která jsou teď odhalená, jelikož jsem se nestihla převléct. Má pohled na mé já jen v tričku a tangách.

,,Jo, v pohodě" pousměju se a vezmu si z tašky kraťasy, které jsou kratší než ty předešlé, jelikož jsem nějak nepočítala, že je budu potřebovat, byly jen pro jistotu, chtěla jsem mít tamty, ale ty jsou teď mokrý.

,,To je.. ode mě?" řekne po chvilce, kdy mi kouká na zjizvené stehna.

,,To neřeš" pokrčím rameny a rychle si obleču kraťasy, ale i přes to jdou nějaké řezance vidět, proto jsem je nechtěla.

,,Ale.. Já.. Je?.. Jen.. To potřebuju vědět" vykoktá a stoupne si přede mě

,,Je, ale neřeš to, je to za náma, ne?" pohladím ho po ruce

,,Já ti nechtěl ublížit" koukne do země a pak mně do očí, čímž naváže dloouhý oční kontakt.

Začneme se k sobě přibližovat, za boky si mě natiskne ještě víc k sobě a opře se čelem o to mé.

,,Promiň mi to" šeptne, dá mi pramínek vlasů za ucho a dá mi pusu, pak se oddálí, ale znovu se přiblíží a dá mi další, a další, a další pusu.... Až z toho vznikne menší líbačka, kterou přerušíme až kvůli nedostatku kyslíku.

Má ruce na mých bocích, já okolo jeho krku a koukáme si vzájemně do očí.

,,Půjčím ti moje kraťasy" řekne odhodlaně, pustí mě, odejde a po chvilce se vrátí s jeho kraťasy, které po mně hodí a odejde nejspíš ven za klukama.

,,Dík" houknu na něj a hned si je převleču. Alespoň jsou suché a dlouhé.

Svoje mokré oblečení odnesu ven a dám to přes židli, aby to uschlo rychleji. Kluci jsou někteří v bazénu, zbytek sedí různě po zahradě a baví se.
Rozhlédnu se, ale Petr nikde není.

,,Kde je Petr?" zařve Calin, který bych řekla, že už je přiopilý. Nevím, kdy to stihl, ale je to tak.

,,Jel domů vole" odpoví mu Pepa

Domů? Proč?

,,Proč jel?" zeptá se zamýšleně Calin, jako by mi četl myšlenky

,,Nevím, nechtěl tu být už, prý mu bylo blbě, máš poslouchat" zařve na něj Dominik z bazénu. Blbě? Asi ne..

,,No jo" protočí Calin oči a já odejdu zpět dovnitř, kde taky zůstanu až do večera, jelikož jako jediná holka tady tu není moc zábavy.

Až na večer jdu ven za klukama, protože grilují a taky tam je spoustu alkoholu. Venku jsme až do noci, pak všichni jdeme spát. Někdo do pokoje, někdo skončí na zemi, někdo na schodech a Jakub s Dominikem venku na trávě, vždy musí mít něco speciálního.

-------
První školní den hodnotím -27/10, nelíbí se mi to lidi, ale to dáme!!💓

Jsem strašně zmatená z wattpadu, chodí vám oznámení o nových kapitolách?😭 Wattpad poslední dobou nějak nefunkční docela😞

Když kouřím, tak pijuKde žijí příběhy. Začni objevovat