୨60୧

1.8K 288 153
                                    

Huh!50 bölüm kaldı🌻

Ve ben yeni başlayacağım gibi hissediyorum çünkü asıl konu ve olay örgüsü bundan sonra geliyor🤎

˚⋆ ˚。⋆୨୧˚

09.36

Jimin,sıkıntı içerisinde yatakta oturmuş telefonunu kurcalarken zihni dopdoluydu.Ailesi birincil konuyken bu sabah yaşanan tatsızlık onu derin düşüncelere çekmişti.

Bay Jeon'un her konuda derin ve hassas düşünmesi onu ürkütmüştü.Sinirini içine atıp patlatan bir kişilik gibi görünüyordu.Bu nedenle hamileliğinin saklanması konusunda henüz tam bir tepki vermediğini düşünüp korkuyordu Jimin.

Bu tepkinin ne denli bir şiddette olacağı ve yaptırımlarına ihtimal verdikçe hormonlu duyguları bile hissizleşiyordu.Bebeğinin ondan alınması herhangi bir ceza olabilirdi,bu aklını en çok kurcalayan seçenekti.

Eli panikle kolyesini bulup sıkarken gözlerini sıkıca kapattı.Vesveselere kapıldığını fısıldayarak Tanrı'ya yalvardı.Bebeğinin herhangi bir zarar almamasını ve ondan alınmaması için peşi sıra dualar etti.

Kendi iç dünyasında zihnini temizlemeye düşüncelerini aklamaya çekilmişken kapı birkaç kez tıklatıldı.İrkilerek gözlerini açarken elini indirip boğazını kısaca temizledikten sonra konuştu.

"Buyrun?" dedikten sonra beklentiyle kapıya bakarken kapı kolunun zorlandığını görünce kaşlarını hafifçe çatıldı ve telefonunu bırakıp yataktan destek alarak ayaklandı.Birkaç adım atmasına kalmadan zar zor açılan kapıyla gelen kişiye baktı.

"Kusura bakmayın efendim,rahatsızlık verdim.Bu kutu sizin için gönderilmiş."

Jimin,çalışanın konuşmasına başını sağa sola sallarken kutuya baktı.Büyük duruyordu,bu yüzden onu getiren kişi kapıyı açmakta zorlanmıştı.Onu daha fazla yormak istemediğinden yatağı işaret etti.

"Şuraya koyar mısın?"

Çalışan başını sallayarak elindeki yükü yumuşak zemine bırakıp Jimin'in önünde saygıyla eğildi.Kısa beden onun bu hareketine mimiklerini memnuniyetsiz gererek karşılık verdi.

"Küçük bey,arkadaşınızdan alınması için birini göndermişti.Kim Taehyung tarafından teslim alındı."

Açıklama yaparak hamile bedenin yüzünün gevşemesini izledi.Jimin,buruk bir gülümsemeyle kutuya bakıp çalışana baktı.

"Çok teşekkür ederim,zahmet verdim." minnetle konuştu.Karşısındaki beden hızlıca onu reddetmişti.

"Hayır efendim,bu benim görevim.İyi günler dilerim." cevap verdikten sonra hızlıca eğilip mütevazı bedeni arkasında bırakarak odadan çıktı.

Jimin,kapanan kapıyı duyduğunda hala kutuya bakıyordu.Gülümsemesi büyüdü ve sevinçli bir hal aldı.Kutunun üstünde parmaklarını gezdirip açabileceği bir kısım aradı ve Taehyung'un onu düşünerek üstten çektiği koli bandının kenarda kıvırdığını gördü.Kıkırdayarak bandı kavrayıp çekti ve sona kadar sürdürdü.

"Şapşal.." hayransı sesiyle fısıldarken kutunun kapaklarını kavrayıp açtı ve gözüne çarpan eşyayla dudak büzdü.

"Yiaaa...cidden şapşal."

Birlikte yaptıkları anı köşesiydi.

Gri tüllü bezin üstündeki led ışıklar yapıştırıldıkları için kalkmamıştı ama ultrasın kağıdı,pembe çoraplar,emzik ve bandana özenle yan yana bırakılmıştı.Taehyung'un bunu bilerek sona koyduğunu biliyordu,alabilecek en küçük zararı alması ya da hiçbir aksilik olmaması için.

My You [JİKOOK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin