+350 yorum🌻
⋆ ˚。⋆୨୧˚
15.07
Jimin,kurumuş boğazının yakıcı hissiyle burnunu kırıştırarak sızlanırken yattığı yerde kıpırdamaya çalıştı.Lakin etkisiz bırakılmış bacakları ve karnından sarılmış kollar onu engellemişti.
Berraklaşan bilinciyle gözlerini aralarken memnuniyetsiz bir şekilde bakışlarını indirdi.Arkasındaki şahsın onu bedenine hapsetmesi yetmezmiş gibi kulağının arkasına vuran nefesleri hassas noktasını uyarıyordu.
Durumundan rahatsız bir şekilde karnındaki elleri itmeye çalıştı.Terli bedenini hissediyordu ve boğucuydu.
"Uyanır mısın artık." mızmızca söylendi.Su içmeliydi ve lavabo ihtiyacı vardı.Ayrıca görünüşe bakılırsa tekrar duş alması gerekiyordu.Son haftalarda vaziyeti böyleydi,vücut sıcaklığı hep yüksekti bu nedenle günde üç-dört kez banyo yapması aşinaydı.
Dakikalarca küçük şaplaklar ve minik cimcikler attığı geniş ellerle kaslı kollar asla hareket etmedi.Dudaklarını içe kıvırarak kollarını ileri uzatıp karşı duvara bakarken boşvermişlikle mırıldandı.
"Acaba ben doğum yaptığım sırada uyanır mı?"
"Yok canım,o kadar değil."
Arkasından gelen boğuk kirli sesle gözleri genişlerken bacaklarının serbest kaldığını hissediyordu.Saniyeler içerisinde bünyesine yüklenen utançla dudağının içini ısırıp konuştu.
"Uyandın mı sen?" sahte bir hayretle sorarken bacaklarını biraz hareket ettirdi,her yanı tutulmuştu.
"Bir civciv kollarımı ve ellerimi gagaladığı için uyanmam gerekti." derken elleri şişkin karnı son kez turlayıp geri çekildi.
Jimin,duyduğu hitapla huysuzca kaşlarını çatarken vücudunundan kesilen temasla doğrulmaya çalıştı.
"Ama hakkediyorsun,ahtapotların takla atarak alkışlayacağı bir sarılma huyun var.Rahatsız hissediyorum." bıcır bıcır konuşarak oturur poziyona gelip bacaklarını sarkıttığında arkasındaki bedenin yattığı yerden kalktığını hissediyordu.
"Seni rahatsız mı ediyorum?" derken alındığını sesine yansıtmamaya çalışıyordu.
"Biliyorsun rahat uyuman için sana eşlik ediyorum,kafama göre sana yaklaşmam."Jimin,yataktan destek alarak ayaklandığında duyduklarıyla yüzünü buruşturmamak için konuşan bedene döndü.
"Etmiyorsun,yaklaşımlarının amaçlarını biliyorum." esmer tenlinin gözlerine bakarak açık açık konuştu ve devam etti.
"Senden ya da dokunuşlarından rahatsız olmuyorum.Rahatsız hissediyorum,dedim.Çünkü son aylara doğru çok terliyorum ve anlarsın ki sıkı bir sarılmayla uyumak beni boğar." kaşlarını kaldırarak sözlerini bitirdiğinde uzun bedenin baş sallamasıyla onayını aldı.
"Anladım.." dedi,rahat bir nefes verdi.
"..daha dikkatli olacağım."Beyaz tenli,kısaca başını sallayıp arkasına dönerek lavaboya adımlamaya başladı.Bu sırada küçük isyanı Jungkook'un algılarından kaçmadı ve küçük bir tebessümün yapısına zemin oldu.