⋆ ˚。⋆୨୧˚
Kahvaltı masasında metal sesleri dışında sessizlik hüküm sürüyordu.Jimin,hala kasıntı bir şekilde ağzına attığı küçük lokmalarla bu ortama alışmaya çalışıyordu.
Gözleri ara sıra karşısında oturan genç kıza kayıyordu.Ona yaptığı itiraftan sonra Eunchae'nin neşeli tavrı eksilmemişti ama düşünceli olduğu barizdi.Bu düşüncelerin ne şekilde ve kime ulaşacağı hakkında bir fikri yoktu.
Jungkook'un kaçamak bakışlarını üstünde hissedediyordu ama tabağındaki kahvaltılıklar dışında hiçbir unsurla ilgilenmiyordu.
"Biliyor musun hayatım.." diyerek söze giren Bay Jeon,eşine yönelik konuştuğunda herkesin dikkatini kendine çekmişti.
Bay Hanwoo,gülümseyerek kocasına bakıp cevap bekler nitelikle kaşlarını kaldırdı.
"..madem oğlumuzun artık bir ailesi var.
" gözleri Jimin'e değdi.Hamile beden,çekinerek başını eğdi.Jungkook,anında gerildi ve elindeki kupayı masaya bıraktı."..eğitimini de bitirdi.Şirkete benimle gelebilir,diye düşünüyorum.Yavaştan işlerin başına geçsin."
Bay Hanwoo,yandan yandan oğluna bakarken Jungkook'un heyecanla soluduğunu gördü.Okuduğu bölümün mesleğini böylesine sevmesi onları öutlu ediyordu.Çocuklarını sırf kendi istedikleri doğrutusunda bir mesleğe zorlamamışlardı.
Eunchae,konunun kendisiyle alakalı olmasından kahvaltısına geri döndü.Jimin ise beklentiyle uzun bedene bakıyordu.Açıkçası,şirkete gitmesine pek sıcak bakmıyordu.Zaten beş aylık bir süre zarfından onun yanında değildi,şimdi doğuma iki aydan kısa bir süre kalmıştı ve yine olmayacağı düşüncesi onu kırıyordu.Kızlarının yanında tek tük kalması üzücüydü.
"Haklısın aşkım,bir yerden başlaması daha iyi olur." eşine katılarak gülümsemesini genişletip konuştu Bay Hanwoo.
Jungkook,bu karara karşı mutluydu.Hayalini kurduğu işi yapmak için hevesle bu günleri beklemişti.Şimdi ise istediğine kavuşmuştu.Parlayan hareleriyle Jimin'e baktı ama kısa beden ona tedirginlik dolu irisleriyle kaçamak bakışlar atıyordu.
Sevinçli ifadesi sekteye uğradı.Anlamsızca beyaz tenli çocuğu inceledi,beden dlini okumaya çalıştı ve anladığı kadarıyla bu durum onu memnun etmemişti.
Esmer tenli,boğazını temizleyerek sırtını dikleştirdi.Jimin'in tepkisine anlayış gösterdi.Bunca zaman yanında değildi,geçen iki hafta ise her saniyesinde destek olmaya çalışmıştı.İster istemez kendine alıştırmıştı ve şuan ailesiyle durumu kritik bir seviyedeyken babasının kararını birkez daha düşündü.
"Bugün mü?" diyerek başlama zamanının öğrenmek istedi,zorunlu değilse doğuma kadar beklemesinin bir sakıncası olmazdı.
Bay Jeon,ağzına attığı lokmayı ağır ağır çiğneyip keyifle bir kaşını indirip kaldırarak oğluna baktı.
"Bugün,yarın ya da ertesi gün..fark etmez.Kısa bir süre içerisinde şirkette olmanı istiyorum." net sesiyle konuşarak oğlunu bilgilendirdi.
"Bugün gelmem diye düşünüyorum,yarın ise doktor randevusuna gideceğim.Ondan sonrasını sana bildiririm baba." üstünkörü bir şekilde cevap vererek karar hakkında görüşünü açık etti.Babası onu onaylayarak başını salladı,acelesi yoktu sadece şimdiden oğlunu işe teşvik etmeyi doğru bulmuştu.