Hoofdstuk 7 - draaidag 2

475 11 2
                                    

Het is nu 3 dagen voordat we naar chersonissos vertrekken, vandaag ga ik weer naar kantoor voor opnames. Het is in de middag dus hoef daar pas om 12 uur te zijn en lig daarom nog in bed, het is namelijk pas 8:23 maar ik ben al wakker. Het enige waar ik aan kon denken waren de drukke straten in chersonissos. Ik word er gewoon boos van dan ik zo erg bang en nerveus er van word dat ik maar mezelf ben gaan afleiden met een serie. Ik zit nu me favoriete serie the bingen, gossip girl. Ik na een uur besluit ik uit bed te gaan.

Ik loop naar me kleding kast, mijn favoriete deel van de dag namelijk mn outfit kiezen. Vandaag ben ik gegaan voor een donker grijze baggy jeans met een strakke witte longsleeve, heel basic maar ik doe mijn blauwe gazelles erbij aan voor wat extra kleur.

Ik douch en doe wat make up en pak mijn tas in. Ik loop naar beneden en zie dat me vader thuis is..... sinds wanneer? Ik heb hem niet horen thuis komen vanochtend en hij was er gister avond toen ik naar bed ging ook niet..... ik loop naar de keuken en tuurlijk doet die alsof er niks is gebeurd.
"Goedemorgen" zegt die, ik probeer niet te zuchten en groet hem terug. Ik pak een broodje en smeer er wat jam op en loop dan naar de eet tafel. "Ik ben van de 8e tot de 11e op werk trip." Zeg ik, hij knikt en loopt dan vervolgens naar boven.

Ik app met wat vriendinnen en besluit dan op 9292 te kijken voor een trein. Het is inmiddels 10:50 dus ik moet zo al vertrekken. Ik poets nog snel even me tanden, doe me schoenen aan en loop dan zonder iets nog te zeggen de deur uit. Onderweg naar het station doe ik zoals altijd weer me oortjes in, ik zet mijn "reis" playlist aan.

Na 40 minuten ben ik bij de halte en loop ik richting het kantoor, zoals altijd ben ik weer zenuwachtig. Alhoewel ik nu wel met iedereen heb gesproken en iedereen mega lief is. Ik kom aan bij het kantoor en vul de code in die koen mij heeft gestuurd, ik zucht van opluchting want hij werkt. Ik loop naar binnen de trap op en kom aan bij de deur, fuuuuuck nu moet ik in me eentje naar binnen lopen..... ik kan dit ik kan dit ik ka-, en ik doe deur open loop met me hoofd naar beneden richting mijn bureau. Ik zet me tas neer en robbie zit ook aan zijn bureau.

"Heee luun" zegt robbie, "hey robbie" zeg ik terwel ik ga zitten aan mijn bureau.
"Zin in chersonissos?" Vraagt robbie, ik knik en vraag of hij er zin in heeft, hij begint een heel verhaal te vertellen over wat hij daar wil doen en ik moet lachen om hem. We praten even en na een kwartiertje gaan we starten met opnemen. Vandaag gaan de jongens een outfit voor elkaar shoppen in chersonissos, maar niet zo maar een outfit een spuuglelijke outfit. De jongens vloggen hunzelf tijdens het shoppen dus er gaan geen camera mannen mee. "Oke luna ga jij maar mee meetttttttt" zegt bram. Please met matthy pleaseeeee "Ga maar met milo mee". Ik knik en lach en loop richting milo, "heee luuntje" zegt milo, ik lach.

Na een kwartiertje nog alles besproken te hebben lopen milo en ik richting utrecht centrum, milo moet een outfit voor koen shoppen. "Oke luna weet jij nog winkel met gare kleding?" Zegt milo. Ik denk na en zeg "misschien de solow?" Hij vind het een top idee en we lopen richting de solow.
Bij de solow vind milo een paarse glitter zwembroek en een wiet zonnebril, ik maak fotos hoe die dingen uitzoekt voor in de blog. "Oke nu alleen nog een shirt..... misschien iets bij de zeeman?" Zegt milo. We lopen dan richting de zeeman. Onderweg naar de zeeman vraagt er nig een jongen om een foto en milo gaat op de foto met de jongen. Als we aankomen bij de zeeman vind milo een strak neon groen vrouwen hempt met kant. Omdat ik er toch bij ben film ik wat dingen voor hem. Hij rekend af en we lopen naar buiten, ik film hem terwel die tegen de camera praat "oke guys de basis is af, nu leek het me nog een leuk om een mega dure bril te kopen maar dan wel de aller lelijkste." Zegt hij in de camera.
We lopen richting de bijenkorf om daar een bril te zoeken. in de bijenkorf help ik hem met zoeken en vind ik een bril van dior, het is een knal oranje birl met een groene streep en met op de zijkant in het goud gegraveerd dior. Ik laat de bril aan milo zien die hem perfect vind. Milo vlogt dan om de bril te laten zien en zegt "oke jongens dit word de bril, gevonden door mijn lieve hulpje vandaag luna." Hij slaat een arm om mij heen en ik aai hem voor de grap op zijn hoofd en hij moet lachen "eeee geen haarlijn review doen" zegt hij lachend en ik lach er ook door. We lopen dan richting de kassa en lopen dan onderweg terug naar kantoor.

We praten een beetje en ik kom er achter dat hij een mega lieve jongen is.
Op kantoor is die echt de grapjas en zie ik niet zoveel van hem maar als je zo met hem praat is die zo lief.
We komen aan op kantoor en matthy en koen zijn er al. We praten even en dan na een half uurtje komen ook de andere jongens binnen.

Doordat dit de laatste opnames zijn voordat we naar chersonissos vertrekken roept bram het hele team die mee gaat bij elkaar, de camera mannen, geluids mannen, de jongens natuurlijk en ik. Hij geeft ons de informatie over wat voor koffer we mee mogen, hoelaat we op het vliegveld moeten zijn ect. We ronden af en ik lop naar mijn bureau om mijn tas te pakken en richting huis te gaan.

Ik loop naar de uitgang als ik een hand op me schouder voel, het is matthy "hey luna wacht ff." Ik draai me om als hij zegt: waar woon je eigenlijk? Huh waarom de fuck stelt hij deze vraag, ik vertel hem waar hij woont en hij knikt. "Ik dacht namelijk we moeten best vroeg op schiphol zijn, en waar je woont ligt op mijn route zal ik je ff oppikken onderweg? Fuuuck dat is zo lief van hem en zoveel chiller maar nee ik kan hem dat niet laten doen, "zo lief van je maar neejoh dan moet jij ook eerder weg het station zit 10 van mijn huis komt goed." Zeg ik "neejohh is echt geen probleem ik app wel nog hoelaat ik bij je ben zegt die." Hij lacht en loopt dan weg zodat ik niet nog een keer hem kan afwijzen.

Hearts at the office // bankzitters matthy Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu