hoofdstuk 13 - opgelost? Voor nu

459 8 0
                                    

ik word wakker van mijn wekker, nouja wakker ik hoor de wekker. Ik heb niet kunnen slapen na me domme actie gister avond... en ugh matthy denkt ook vast dat ik een of andere huilbal ben. Het is 8 uur en we gaan 9 uur verzamelen, ik sta zo laat op omdat ik me alleen hoef klaar te maken. Heeellllnoooo dat ik nu het risico ga lopen dat ik iedereen tegen kom in de eetzaal. Ik heb besloten werk en prive nu VOLLEDIG gescheiden te houden. Het gaat namelijk gelijk mis dus, niet drinken met collega's, geen vrienden worden met ze, en matthy "loslaten".... Dat gaat moeilijk worden.

Ik spring onder douche en maak me daarna op en kleed me aan. Ik sta me haar te doen als er word aangeklopt, fuuuuuuck wie is dat... niet matthy please nee neee neee. Ik loop langzaam naar de deur en als ik m open doe staat robbie daar. Ik voel mezelf wit trekken. "Luna mag ik binnen komen?" Vraagt robbie. Het enige wat ik kan doen is knikken. Hij springt op het bed alsof het zijn kamer is. Ik ga naast hem zitten en hij zegt gelijk: "luna over gister, ik weet niet wat er speelt of dat er wat speelt.. maar het is oke." Ik spreek gelijk op automatische piloot... "echt fucking sorry ik weet niet wat me fucking bezielde en jaaa lang verhaal maar alles is oke" zeg ik met een glimlach. "Ik weet dat we elkaar kort kennen maar als er wat is ik ben er voor je... de jongens ook en kate ook!!" Hij geeft me een knuffel en pffff wat ben ik blij. "Ehm btw robbie... hebben de andere me ook gehoord." Hij schud ze hoofd "nee, dit is ook namens kate trouwens die ligt ziek op bed." Ik zucht opgelucht en ik zeg nogmaals sorry. "Pfff neee gekkie je hebt niks verkeerd gedaan, de eerste avond dat we met onze manager bram uit gingen heb ik hem me hele seksleven uitgelegd we've all been there." Ik lach.

Hij kijkt op ze horloge en zegt dan "ga je mee? Het is bijna 9." Ik knik en we lopen samen naar beneden. Fuuuuck robbie was er zo chil over... gelukkig. Hoe ga ik werk gescheiden houden als ze zo fucking lief zijn... ik moet echt minder streng voor mezelf zijn.

Matthys pov (8 uur sochtends)

Mn wekker ging om 7:30, en ik zit nu met de jongens te ontbijten. We praten over gister avond maar ik zit met me gedachten ergens anders. Ik had gister avond nog het medicijn opgezocht die luna slikt, het is een soort weed idee. Het maakt je calm.... Mensen met een dwangstoornis word het meestal voor geschreven en hevige sociale angsten... ik wist niet dat het zo erg was... ik had een tijd voor de bankzitters er zelf ook wat last van maar dit... dit medicijn krijg je echt pas als het een keer goed is mis gegaan.

Opeens hoor ik de naam luna vallen. "Wat luna opeens zei gister." Hoor ik robbie zeggen.. ik laat me vork vallen op me bord wat een hard geluid maakt. De jongens kijken me allemaal een beetje raar aan. Ik pak de vork op kijk ze niet aan en zeg "robbie niet doen." Het is even stil als milo de stilte verbreekt om over zn tennis te beginnen.

Na het eten lopen we terug naar de kamers. Robbie komt naast me lopen en zegt "wtf was dat net? En hoezo mocht ik het niet zeggen ze gaan het niet doorlullen ofzo..". Ik wil hem eigenlijk niet vertellen over die pillen maar anders verteld hij het gewoon achter me rug om. Ik laat hem de foto van de pillen zien en zeg "dit zijn luna haar pillen, pillen die je krijgt voor hevige sociale angsten. Wat ze gister zei is natuurlijk heftig maar die pillen zeggen al genoeg dat ze wat ze zei niet zomaar zou zeggen en dat het hoogswaarschijnlijk perongeluk ging." Robbie kijkt me verschrikt aan, me toon was denk ik een beeeetje te boos.
"Fuuuuck, ehm ja nee kut ik los dit op met dr." Alhoewel we dr pas kort kennen voor een of andere redenen hebben we allemaal een soft spot voor haar....
Robbie loopt weg en ik loop richting me hotel kamer.

Luna's pov (het nu)
Ik en robbie staan beneden als eerst, we kletsen... de conversaties die ik heb met de jongens worden steeds meer persoonlijk... nouja uit hun kant dan.. ik praat niet graag over mezelf.
Na 5 minuten komen de rest van de jongens, we kletsen door en ze weten echt van niks... matthy kijkt soms naar me. Maar ik weer niet wat ik aan de situatie moet doen met hem... met alles, ik moet ff alles op een rijte zetten.

We lopen naar buiten, ik heb vandaag een witte linnen broek aan met een grijze crop top. Ik heb nog best warm in een linnen broek. We nemen vandaag een a tot z eetwedstrijd op. Ik slenter een beetje achter iedereen aan en neem hier en daar wat foto's en schrijf wat dingen op. Ik zit namelijk vooral in gedachten... ik ben blij dat het opgelost is van gister maar voel me nogsteeds zo kut en slecht... ik ben hier nog niet eens 3 weken en heb me al helemaal de shit ingewerkt door iets doms te zeggen, 5 keer ofzo gehuild en gezoend met een van me fucking werkgevers. Ik moet me leven echt weer op een rijtje krijgen... voor hoe ver dat kan.

Rond 12:00 uur zijn we bij de letter U.... Ik heb nog niks gegeten en gedronken vandaag en ook al amper geslapen.. letterlijk op het moment dat ik gewoon kan flauw vallen voel ik een arm op me rug... "hey luun... tosti?" Ik draai me om en daar staat kate me tostis. "Ohmygod jaaa" zeg ik en ze geeft me de tosti. Ze deelt de rest van de tostis uit en loopt dan terug naar me "pff sooo gister drinken was wild! Ik was vanochtend echt ziek gewoon... bram was zo boos lol." Zegt ze... ik voel me nogsteeds een beetje akward na gister dus lach en neem een hap van me tosti. Ze heeft het denk ik door en zegt daarom "hee luun over gister, het is oke oprecht.. we gooood." Ik zucht opgelucht en lach. We praten even verder en dan moet ze helpen met de opnames.
Ik ben zo blij dat het nu ook met kate goed is....

Na 2 uur zijn we EIN DE LIJK klaar. Het is warm ik ben moe en voel me heel erg ongemakkelijk. Me pil is uitgewerkt.
"Okeeey team, dit waren de opnames voor deze vakantie!! Vanavond diner met ze alle en daarna wie zin heeft kan je uit gaan. Laten we 18:45 afspreken in de lobby heb om 19:00 een tafel." Zegt bram

ik loop gelijk terug naar het hotel, een paar zijn nog het terras op gegaan maar om energie en een sociale batterij voor vanavond te hebben MOET ik nu ff slapen. Ik loop me kamer in en zonder me om te kleden spring ik het bed in, ik zet snel een wekker voor 17:00 en val in slaap.

Beetje saai iknowww maar volgende hoofdstuk word zo leuk aaaaaa!! Ik post hem 14 augustus savonds, het is nu 14 augustus 02:19 lolll

Hearts at the office // bankzitters matthy Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu