hoofdstuk 21 - beetje bij beetje beter

389 7 0
                                    

5 maanden later

Het is en nu 5 maanden later.... Er is veel veranderd in de afgelopen tijd. Ik heb nog 2 weken bij matt gewoond en heb toen zelf in de buurt van Utrecht een appartement gevonden. Omdat ik me stage zo leuk vond doe ik nu een parttime studie. Wat betekent dat ik de helft van de tijd studeer en de rest nogsteeds stage loop bij de bankzitters. Wat inmiddels geen stage is maar gewoon werk.

Ik en matthy zijn officieel en dat is in inmiddels ook bekend aan het publiek. Ik word veel herkend en ben nu ook vaak op het nieuws omdat ik en mat nog een vrij nieuw koppel zijn.

met mijn mentale gezondheid gaat het beetje bij beetje beter. Toen ik me vader vertelde dat ik uit huis ging was hij WOEST.. maar ik had matt bij me dus hij dee niks. Nu bellen we 1x in de maand ofzo..... met me sociale angst gaat het wel oke. Door de vele aandacht train ik er mee.
Ik zit nu in therapie en dat helpt ook!!

Inmiddels heb ik ook norah kennis laten maken met de jongens, ze schieten heeeel goed op met elkaar.

Het is nu 17:30 en ik en matthy gaan zo uit en daarna slaap ik bij matt. Ik slaap eigenlijk de 70% van de tijd bij matt... maar bij elkaar wonen is best een grote stap. Ik heb net gedoucht en sta nu me make up te doen. Ik heb een zwarte pantalon aan met een bordeaux rood topje.

Na een half uur ben ik klaar en hoor ik de bel gaan. Ik ren zowat naar de deur en open hem. Ik vlieg matt in de armen, "heeeeyy" hij lacht en knuffelt me terug.

nooit heb ik ooit gedacht dat het leven zoveel beter kon worden... allemaal door een stage bij de bankzitters.

Heb ik zojuist het verhaal afgerond?? In de vakantie besloot ik met schrijven en nu zijn we 1,5 maand verder en is het verhaal af!! Ik vond dit zo leuk om te doen en iloooove luna omdat ik me ook echt in haar kan vinden. Ik had nooit verwacht zoveel viewers te krijgen en positieve berichten en ben daar ook heel dankbaar voor!! 🩷🩷🩷🩷

Ik weet niet of dit verhaal heel kort is.... Maar ik ben begonnen met school en wil me focussen op een wat beter uitgedacht verhaal.

Bekijk hier onder mijn nieuwe verhaal (te zien 5 september 23:00)

Hearts at the office // bankzitters matthy Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu