ik word wakker van de leegte die ik voel, ik open me ogen en inderdaad.... Matthy ligt er niet meer? Ik neem me tijd om wakker te worden en stap dan uit bed. Als ik de slaapkamer deur open trek dringt er een geur me neus binnen.
Ik loop de trap af en de woonkamer in en zie matthy in de keuken hevig heen en weer lopen. Ik kijk hoe die onnozel bezig is met koken totdat hij door heeft dat ik beneden ben "hey" zegt die zachtjes. "Goeiemorgen" zeg ik terug.
Ik ga aan matthy zijn bar zitten en na een minuut of 5 zet hij een bord voor me neus met: ei, spek en een getoasterd broodje. We eten en praatten en dan zegt hij " het is nu 12:54 vindje t okee om hier zo alleen te zijn? Ik moet wat dingen halen voor het feest van koen vanavond.... We hoeven niet te gaan he!" Ik schud me hoofd "nee gekkie doe je ding en nee ik heb er zin in!" Zeg ik terug. Matthy knikt en ik bied aan om afteruimen terwel hij zich klaarmaakt. Het is dus kennelijk al 12:54..... het feest begint rond 20:15 dus ik heb gelukkig nog wel de hele middag.
Na een minuut of 10 is alles opgeruimt en ga ik op de bank zitten met me telefoon. Ik reageer op me appjes en zie een appje van me vader.
Marco: zo doen en dan weg rennen.... Vuile lafaard!Ik staar naar het berichtje, was die hele avond al niet genoeg voor hem? Ik hoor matthy de trap aflopen en slik de brok in me keel door. Ik trek me knieën naar me toe en hou mezelf stevig vast als een soort shild. "Ik ben dan zo terug oke..." ik knik en lag naar matthy terwel hij zn schoenen aan doet. Hij loopt op me af en kijkt me bezorgt aan "alles oke?" Vraagt hij. Ik krijg geen word uit me keel en knik. Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en loopt dan naar de voordeur. Als ik de deur dicht hoor vallen zucht ik opgelucht.
Ik kan me vader niet zn zin geven en hierom gaan huilen. De rest van de middag ben ik bezig met een nieuw bank account aanmaken waar me vader niet in kan, werken en ik chil wat. Rond een uur of 3 kwam matt terug. Hij had 3 flessen wodka, 2 flessen jack daniels, 3 flessen liqour 43 en 3 flessen bacardi. Als ik naar de hoeveelheid kijk komen er veel mensen..... dat word een pilletje nemen.
Als avond eten, eten we een diepvries pizza op de bank. En rond een uur of 19:00 ga ik me klaarmaken. Ik douch, maak me op, doe me haar en doe wat sieraden om. Neem snel een pil in en kleed me aan. Mn nieuwe zwarte topje met kant staat zo leuk, ik heb het gecombineerd met een licht blauwe spijkerbroek. Ik had niet heelveel keus ofcourse.
Als ik matt zn slaapkamer inloop heeft hij zich ook omgekleed, hij heeft ze nieuwe bordeaux rode carhartt shirt aan met een donker grijze baggy broek. Hij staart me aan als ik binnen kom en lacht. Hij loopt naar me toe en doet ze armen om mn middel en geeft me een kus op me voorhoofd en duwt me dan in voor een knuffel. Ik wikkel me armen om ze nek en ruik ze parfum. Hij fluisterd "als je weg wil of wat dan ook zeg je het." En ik nurie "hmhm" terug.
we lopen naar beneden, doen onze schoenen aan en looen vervolgens naar matt zn auto.
Op naar amsterdam.
Hee moppies al week geen post sooooooryyy ik ga proberen meer te plaatsen!! Heel stom dit hoofdstuk volgende word "interessant".... Bedankt v de 2k lezers 🩷🩷🩷🩷
Volgend hoofdstuk komt in aankomende dagen!! Volg me even op tiktok: xccmatthyMAAATTTT HEEFT 1 MILJOEN SUBS AAAA ZO BLIJ VOOR HEM EN HIJ HEEFT HET ZO ERG VERDIEND!!, na 12 jaar youtube, zoveel inzet is het hem vanharte gegund. Niet dat hij dit ziet maar im so proud!
JE LEEST
Hearts at the office // bankzitters matthy
Romanceluna is 19 en doet de opleiding journalistiek, ze moet voor school een stage gaan lopen van 3 maanden. Alles zit vol en er is nog een stage beschikbaar... bij de bankzitters. Door luna haar sociale angst en mentale problemen vind ze dit heel spannen...