hoofdstuk 12 - verpest?

484 8 2
                                    

Ik word wakker van mijn wekker, ik had gister voordat we uitgingen snel nog een wekker gezet zodat ik me niet zou verslapen. De herinneringen van gister avond komen terug en ik weet niet of blij moet zijn of boos op mezelf. Ik ken hem nu amper twee weken en heb echt geen zin in die hook up shit, misschien moet ik dat ook maar gewoon tegen hem zeggen. Ugh ik weet het niet. Ik stap uit bed om me klaar te maken, het is nu 9:00 en om half 11 verzamelen we om te gaan filmen.

Ik douch snel en Ik doe daarna een donker grijze jeans short aan met een wit ralph lauren shirt met een donkerblauw paardje, ik tuck de rechterkant van het shirt in me bh. Ik kam me haar en doe wat make up op en pak me pillen doosje en loop dan naar het all you can eat ontbijt. Ik moet eerst namelijk wat eten voordat ik mn medicijn mag slikken (al doe ik dat niet altijd.)

Ik loop de eetzaal binnen en gelukkig is het rustig. ik kijk voor een plekje en zie in mijn ooghoek de jongens zitten, FUCK. omdat het heel rustig is spotten ze me gelijk. Milo maakt een beweging van kom hier en ik loop met me hoofd naar benden naar ze toe."heee kom je bij ons zitten.?" Vraagt robbie. Ik kijk naar matthy en hij eet zn ei en houd ze hoofd laag. "Ehh ja sure." Zeg ik. Ik loop weg om wat te eten te pakken. Ik ben niet echt een ochtend eter dus pak een croissantje en een bakje yogurt met fruit. Dan loop ik terug en ga ik naast raoul zitten.

"Hangover na gister?" Vraagt koen opeens. "Valt eigenlijk best mee zeg ik." Met yoghurt in me mond. "Pfff ik wel hoor." Zegt koen terug, "en jij ook volgensmij, he matt. Je hebt nog amper wat gezegt." Zegt koen. Ik kijk naar matthy en hij zegt niks en kijkt alleen op om vervolgens verder te eten.we kletsen en eten en na een half uurtje zijn we klaar. Omdat het al bijna half 11 is besluiten te wachten in de lobby.

Omdat ik de kans nog niet heb gehad om me pil in te nemen loop ik nog even naar de wc en slik ik mijn medicijn. Ik loop terug en inmiddels is iedereen verzamelt. We lopen naar de opneem plek en de opnames beginnen, ik maak fotos en aantekeningen en na een uur of 3 zijn we klaar voor nu, vanavond word de video opgenomen met de lelijke outfits opgenomen dus tot 20:00 ben ik vrij.

Ik loop terug naar het hotel om me bikini aan te doen, ik besluit met me vrije uren lekker te gaan tannen. Moet ik nog met matthy gaan praten? Wat moet ik dan zeggen.... Ik durf dat echt niet. Ik trek een zwarte bikini aan en doe er een oversized shirt over heen. Ik pak een handoek, zet me zonnebril op,schuif in me slippers en neem de lift naar beneden. Ik zoek een plekje uit bij het zwembad en ga liggen, tuurlijk ben ik weer zonnebrand vergeten dus ik ga lekker verbranden.

Na een uurtje hoor ik bekenden stemmen, ik kijk door me geblindeerde zonnenbril. En ja tuurlijk het zijn de jongens. Niet heel gek natuurlijk dat ze met 32 graden gaan zwemmen. zE lopen langs me en ik hoor matthy zeggen "ja wacht ik kom zo." Hij komt op het bedje naast me zitten en het blijft even stil, ik draai me hoofd naar hem toe als die zegt "ehh luna gister.. sorry als ik opeens zo ehh..." hij komt niet lekker uit zn worden en daarom zeg ik maar "nee dat dee je niet, het is helemaal goed." Met een lach. Hij knikt een beetje akward en loopt dan weg naar de jongens, ik heb het nog heter dan ik het al had gekregen van dit en spring daar ik het zwembad. Onderwater die stilte HEERLIJK.

Na een uurtje nog tannen ben ik er klaar mee, ik pak me handoek en loop terug het hotel in. de koude airco geeft me kippenvel. Ik neem de lift naar boven en spring onder de douche. Het is inmiddels 17:45. Ik besluit me na de douche me aan te kleden en ff buiten het hotel wat te eten te halen. Ik had natuurlijk nog beloofd norah te bellen dus neem me oortjes mee.

Na 20 ben ik helemaal ready en neem ik de lift naar beneden. Ik loop het hotel terrein af terwel ik me oortjes in doe en bel norah. Na dat die 3 keer overgaat neemt ze op. "Hee bea hoe is het? En omg met wie heb je gezoen? NIET MILO TOCH OFZO HIJS ME CELEBERTY CRUSH." gilt norah door dr telefoon heen. Ik lag en zeg "hee mop alles goed, metjou? En nee ik heb niet gezoend met milo hij heeft een vriendin gekkiw" Ze reageert gelijk "ja prima komt zo allemaal wel.. met wie heb jou nou gezoehoeeent." Ik hou haar niet langer in spanning en zeg "oke oke ja ik heb dus met matthy gezoend..." het blijft even stil tot norah antwoord "OMG WAT."
Ik vertel haar alles en we kletsen bij, we hebben elkaar al een tijdje niet gezien. Na een kwartiertje lopen kom ik uit bij een pizzeria.
"hee moppie ik bel over half uurtje terug ofzo ik haal ff wat te eten." We hangen op en ik loop de pizzaria in, ik bestel een pizza pollo en check me social media terwel ik wacht op de pizza.

Hearts at the office // bankzitters matthy Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu