We lopen met ze zessen richting de straat met veel clubs, het is ongeveer vanaf het hotel 9 minuutjes lopen. Als we daar aankomen is het meeeega vol met allemaal feest jongeren. We lopen richting een random club. De studenten jongen die milo is besteld hij voor ons allemaal twee shotjes, ik gooi ze allebij snel naar binnen. Een tijd geleden ging het slecht met me en dronk ik veel, het hielp onder andere met de sociale angst. daardoor zijn 2 shotjes niks en Daarom drink ik alleen savonds/snachts om niet in me oude patroon te vallen. Ik bestel daarna een amaretto cola. Deze club is erg vol en daarom deze mega gezellig.
Na ongeveer een kwartiertje komt een dj op, hij zet het liedje pursuit of happiness op. Ik ben al best aangeschoten en draai me daarom om naar de jongens die achter me staan, "AAAAA DIT IS MIJN LIED." zeg ik springend. Ze lachen allemaal.
De text begint en ik zing zo hard mogelijk mee "CRUSH A BIT, LITLLE BIT, ROLL IT UP, TAKE A HIT." ik dans er op los en ik hoor de jongens achter me lachen. Als de beat drop draai ik me om en pak ik de eerste handen die ik zie, het zijn de handen van milo en we springen samen in de crowd van de club terwel ik de longen uit mijn lijf zing " IM GANNA PURSUIT OF HAPPINESS, AND I KNOW EVERTHING THATS SHINES AINT ALWAYS GANNA BE GOLD." als het liedje afgelopen is lach ik en loop ik strompelend naar de bar en bestel ik nog een shotje. Als ik terug loop zijn de jongens aan het dansen en ik join ze.Na een uur of twee, 6 drankjes verder komt after hours van de weekend op. Ik sta bij matthy en we dansen samen, we dansen best intiem..... "oh baby, where are you know if i need you most" horen we hard door de speakers. Het lied is bijna afgelopen en daar sta je dan, oog in oog met matthy, fuuuuck hij is knap. Hij draag een zwart shirt met een donker grijze korte broek met adidas campus eronder. Onze gezichten komen steeds dichterbij elkaar ik kijk naar zijn lippen en hij naar die van mij. We zoenen bijna en op dat moment word ik naar achter getrokken. "Jahaaa oke tijd om terug te gaan." Hoor ik iemand zeggen. Ik kijk achter me en het is koen. Ik kijk een beetje beschaamt naar beneden. Hij geeft me een waterflesje en dan lopen we de club uit.
Onderweg terug heeft koen een arm om me heen voor een of andere reden, aan de andere kan van mij loopt robbie. Achter ons lopen matthy, raoul en milo. Koen en robbie praten ergens over maar het kan me eigenlijk helemaal niks interesseren, me gedachten zit bij die bijna zoen. Ik wil niet naar achter kijken maar doe het toch. Gelijk als ik achter me kijk kijkt matthy terug, hij geeft me een smirk en kijkt dan weer naar beneden. Ik probeer niet te lachen en draai me dan weer terug naar voren.
Na 25 minuten komen we aan bij het hotel, het duurde zo lang omdat we moesten wel 3 keer voor milo stoppen omdat hij dan weer riep "barf pauze". We lopen naar de lift en staan daar in stilte. Boven aangekomen moeten raoul, koen, robbie en milo naar recht en matthy en ik naar links. Matthy en ik lopen in stilte, ik weet ook niet wat ik zou moeten zeggen op dit moment. We komen aan bij de kamers, ik kijk nog een keer naar achter maar hij niet. Ik stap naar binnen doe de deur dicht en meteen word er aangeklopt, huh...?
Ik doe de door open en voordat ik realiseer dat het matthy is duwt die me tegen de muur aan in mn hotel kamer en zoent die me.... ik voel zijn zachte lippen en ruik zn geur, en ugh hij ruikt al gewoon zo lekker. Zijn handen heeft die op mijn wangen en ik hou hem bij zijn biceps vast om mn evenwicht te houden. Zn tong glipt in mijn mond en de zoen verdiept. Na twee minuten breekt hij de zoen, we zijn allebei buiten adem en ik kan mn glimlach niet inhouden. Hij smirkt en loopt achter uit mijn hotel kamer uit. Hij sluit de deur achter zich. En daar sta je dan.
Hoooolllyyshittt wat was dat, ik heb een warm gevoel. Met me gedachten in de wolken loop ik naar de badkamer en haal ik mijn make up eraf. Ik had me pyjama al op me bed gelegd en doe die snel aan. Ik stap in bed en app norah.
Ik: omg bel me morgen aaaaa want je gaat nooit raden met wie ik heb gezoend
Ik ga lekker onder de dekens liggen en val in slaap met een lach.
Ik zei toch dat dit een goed hoofdstuk werd :), wat gaat er nu gebeuren jongens oeeee.
JE LEEST
Hearts at the office // bankzitters matthy
Romanceluna is 19 en doet de opleiding journalistiek, ze moet voor school een stage gaan lopen van 3 maanden. Alles zit vol en er is nog een stage beschikbaar... bij de bankzitters. Door luna haar sociale angst en mentale problemen vind ze dit heel spannen...