Ik lig klaarwakker in bed als me wekker af gaat die ik had gezet. Ik werd ongeveer een half uurtje geleden uit mezelf wakker. Ik verzonk in me gedachten.... Enn hoe erg ik het ook niet wil ik moet matthy loslaten... ik ken hem zo kort dus ik kan hem niet leuk vinden... toch?
Na vanavond hou ik alles profesioneel, ik doe me werk en niets meer. Ik vind het prima om vrienden met het team te zijn... aka de jongens, ze zijn mega lief en ik kan het zo goed met hun vinden dus het is zonden om dat zo te laten gaan.... En ik heb sowieso niet zoveel vrienden door me sociale angst. Zonder die pillen kon ik een tijd gewoon niet me huis uit. Toen hebben veel vrienden me gedropped en ik maak uit mezelf ook gewoon geen nieuwe.Met een verse bak energie stap ik uit bed, na vanavond nemen we weer controle....
ik loop naar me kast en pak het zwarte jurkje, ik loop naar de badkamer en douche, doe me haar in rollers, maak me helemaal op. En trek dan het jurkje aan. Het is 18:20 nu, ik haal me haar uit de rollers en loop naar het balkon. Tijd voor me daily tiktok sessie. Ik maak wat tiktoks maar besluit er geen te posten. Ik trek me witte addidas sambas aan want het is dat of me badslippers.... Ik neem een pil in en pak dan me telefoon van de lader en loop de deur uit.Als ik beneden aankom ben ik de eerste.... Me pil is nog niet ingewerkt en ik haat ergens als eerste zijn... ik loop naar de wc om wat tijd te doden en loop na een minuut of 4/5 terug. Als ik terug loop staat kate er en de rest van de geluids en camera crew. Behalve kate zijn zij alleen maar met elkaar bezig. kate heeft een glitter rokje aan met een witte croptop. We praten even en dan komen de jongens aangelopen met bram. Zonder hallo te zeggen lopen ze gelijk al naar de uitgang van het hotel en wij lopen erachter aan. Ik en kate zijn diep in gesprek als we aankomen bij het restaurant, het is een mega fancy restaurant.... Ik denk als zei me niet zouden betalen voor deze stage dat ik dit niet had kunnen betalen....
Ik ga zitten aan de hoek van de tafel, kate gaat gelijk door naar de wc. Ik wou mijn telefoon op de stoel naast me leggen zodat zei daar kon zitten maar koen gaat er al zitten... en tuurlijk durf ik er niks van te zeggen. Naast koen gaat raoul zitten en tegen over mij robbie, daarnaast zit matthy en milo zit aan de punt naast mij en robbie.
Nadat ik een beetje los kom is het mega gezellig, we zitten van 19:00 tot 22:30 in het restaurant en hebben nonstop gepraat. Inmiddels zijn we alweer 3 alcoholische drankjes verder en ben ik wat aangeschoten. Although me blunder van gister avond besluit ik toch mee te gaan naar de club. En tuurlijk haakt iedereen af behalve de jongens.... "Aaaaah kate kom meee pleaseee." Ze lacht en zegt "nee mop sooorryy ik voel me nogsteeds niet helemaal lekker." Ik snap dr wel en voordat ik iets kan zeggen voel ik handen op me schouders. "Nou gezellig dan moet je het met ons doen luuntje." Ik kijk op en het is milo, ik lach en we lopen het restaurant uit.
Onderweg naar de club loop ik met robbie, "eeeh rob als ik maar dan ook IETS apparts doe of zeg magje me echt vermoorden." Hij lacht en ik lach ook. We komen aan bij de club en deze club is propvol... mn pil had deze niet eens aangekunt het is dat ik al wat aangeschoten ben... ik wil de club in lopen als matthy me tegen houd "vind je het hier niet te druk? We kunnen ergens anders heen." Ehm waar komt dit vandaan? Ik antwoord "komt goed" en loop door. Hmmm misschien van toen we naar die bar waren gegaan die eerste werkdag? Dat die het daar op baseert... apart. Ik laat het gaan en loop gelijk naar de bar.
Ik bestel voor ons allemaal een shotje jagër, "iemand gaat los vanavond." Zegt raoul. Ik giet de liquor naar achter en knik.Ik loop naar de plek waar mensen aan het dansen zijn en dans, alcohol zet alles op stil en ik luister niet naar wat me gedachten meer zeggen. Wat juist de fout gister veroorzaakte.... Ik dan op de liedjes en na een minuut of 5 joinen robbie en milo mij. 10,20,30,50 minuten gaan voorbij en inmiddels staan raoul en koen ook bij ons, maar matthy... hij staat nog bij de bar me aan te staren alsof ik iets ben wat hij nog nooit heeft gezien.... Het liedje art deco van lana del rey komt op en ik loop naar hem toe. "Hmmm kom je." Zeg ik tegen hem. Hij kijkt weg en lacht "luna hou op.". "Met wat?" Zeg ik terwel ik met me hand langs ze been glij. Ik weet precies wat ik doe...
Opeens legt hij zn hand op mijn rug en drukt me dichter tegen hem aan en fluisterd in me oor "wat doe je met me luna... fucking hell."
Hij pakt mn hand en loopt naar een rustig plekje in de club. Ik weet wat er gaat gebeuren en ik weet dat ik het niet moet doen.Door de speakers hoor ik "you sell art deco, out on the floor." Terwel matthy me klempt tussen de muur en hem. Ik grijns en voordat ik het weet zijn matthy zijn lippen op die van mij. Ik pak ze gezicht vast en zoen hem terug. Na een minuut doet hij zn tong erbij. Ik reuk zn geur en ugh fuck....... Mn handen glijden naar beneden over zn shirt. Ik doe me handen onder zijn shirt en leg ze op zijn buik, ik voel de spieren in zn buik aanspannen. Na een minuut stopt hij de zoen. Ik leg me hoofd in zijn nek terwel ik op adem probeer te komen.
"Kom" zegt matthy opeens, ik kijk hem aan en lach. Misschien sowieso beter als we deze club uitgaan.... Dit is niet de beste plek om elkaar intiem op de mond te pakken.... Hij pakt me hand en sleept me mee, maar inplaats van dat die naar rechts gaat waar het hotel is gaat die naar links. "Huh matt waar gaan we heen?" Zeg ik. Hij antwoord niet en begint te rennen, hij heeft nogsteeds me hand vast dus ik word geforceerd om mee te rennen. Ik lach hardop en na 5 minuten stopt die. We zijn bij het strand..... ik kijk hem aan met een lach en hij grijnst terug.
We lopen het strand op en ik kijk om me heen, er is nu hier helemaal niemand... logisch het is 3 uur snachts ofzo. Matthy loopt richting een ligbed. Hij gaat er op liggen en pakt me bij me heupen en zet me op zijn schoot. Ik duik gelijk op hem en zoen hem, natuurlijk zoent hij gelijk terug... daar liggen we dan als twee idioten te tongen op een leeg strand... maar tuurlijk is dat niet genoeg. Ik duik ze nek in en zoen ze nek. Hij zucht/kreunt zacht en ik krijg een smirk op me gezicht. Ik trek ze shirt over zn hoofd en zoen ze borst terwel me handen aan de onderkant van ze buik leunen. Hij zit me ze handen in me haar en na 10 minuten ga ik op ze bast liggen.
Ik probeer op adem te komen als hij opeens opstaat... pff ik wil nog niet teruuuuuug. Maar hij loopt niet terug, hij rent met volle vaart de zee in. Ik lach en kijk om heen. Dan trek ik me jurk uit en ren ik in me onderbroek en bh het water in en pfff das best koud... ik sta nu tegen over hem in het koude water, als hij opeens me nat spettert. Hij lacht en ik zeg "oh wacht maar." Ik begin hem nat te spetteren en hij mij ook. Ik loop richting hem en spring op hem waardoor we allebei het water invallen. We lachen en opeens tilt matthy me op. "AAHAAA GEKKIE." hij lacht zachtjes op me reactie en tilt me het water uit. Daarna legt die me neer in het zand en loopt weg?.... Maar na een seconde is die terug, gelukkig. Hij legt ze shirt op me neer, ik trek het shirt aan en hij komt naast me liggen.
"Luun." Zegt die na 5 minuten. "Hmmhh" antwoord ik terug. Hij draait zich waardoor die aan de zijkant over me heen hangt, hij doet me haar achter me oor en zegt: wat je over je vader zei gister, dat was waar he..". Waarom begint die hierover.... Voordat ik dat kan vragen zegt die "ik wil het alleen weten omdat.. omdat ik pfff ik weet het niet, ik will alles van je weten luna." Ik verstijf van wat hij zegt... niemand maar dan ook niemand naast norah heeft ooit iets van me willen weten of van me gehouden, gezorgt..... ik begin te huilen, om zoiets zomaar te horen maakt iets los in me. "Ho ho ho nee luna sorry fuck." Ik schud mee hoofd. Hij pakt me vast, mn armen worden zo slap ik hou me omhoog aan zijn bast. Ik probeer worden uit me te krijgen het enige wat ik uit me krijg is "niemand heeft zich ooit zorgen om me gemaakt." Fluisterend. Hij gaat met een hand door me haren en met de ander houd die me vast terwel ik in zijn schoot lig. "Fuck luna wat is er metje gebeurd."
Na uren praten, zoenen, wat dingen over mezelf te vertellen zoals waarom ik alleen ben met me vader ben maar verder kan ik niks vertellen, me brein laat het het niet toe.
Liggen we te slapen op het strand... toen ik in slaap viel was het al licht aan het worden. Ik word wakker van een telefoon die afgaat... ik hoor matthy zuchten. "Hoelaat is t?" Hij verteld dat het 5:45.. zn telefoon gaat af omdat hij word gebeld. Hij neemt op en gelijk hoor ik door de telefoon geschreeuw "WAAR DE FUCK ZIJN JULLIE MATT?" Matthy antwoord niet op de vraag en zegt alleen "we komen" en hangt op. We kijken elkaar aan en lachen.
JE LEEST
Hearts at the office // bankzitters matthy
Romanceluna is 19 en doet de opleiding journalistiek, ze moet voor school een stage gaan lopen van 3 maanden. Alles zit vol en er is nog een stage beschikbaar... bij de bankzitters. Door luna haar sociale angst en mentale problemen vind ze dit heel spannen...