Het vliegtuig land, ik pak mijn tas in en ik en matthy kletsen door tot we het vliegtuig uit mogen. Ik loop de trap af en voel die warme lucht, heerlijk!! We lopen het vliegveld in en wachten op onze koffers, na 20 minuutjes heeft iedereen ze koffers en kunnen we richting de taxis. De jongens gaan samen in de taxi met een camera man en ik en een geluids vrouw, een andere camera man en bram nemen de andere taxi bus. In de bus zit ik naast kate, een geluidsvrouw. Ze is 21 en werkt nu een paar maanden voor de bankzitters. We kletsen totdat we bij het hotel aankomen. Ze is mega aardig en ik ben blij dat er een ander meisje mee is.
In het hotel loopt bram naar de balie, na 20 minuten komt hij terug met onze hotel passjes. Hij deelt ze random uit en ik heb kamer 200. We zitten allemaal wel op de zelfde verdieping dus nemen met ze alle de lift naar de 4e verdieping, van wat ik tot nu toe heb gezien van het hotel is het prachtig!! We komen aan op de 4e verdieping en ik ga opzoek naar mijn kamer, het blijkt de aller achterste te zijn in de gang aan de linkerkant, eeeeeen natuurlijk heeft matthy de aller achterste rechter kamer. Ik kijk naar hem en lach, hij geeft me een smirk terug en ik loop dan me kamer in. HO LY SHIT dit hotel is bizar! Het is mega, met een kingsize bed, mini fridge, balkon met een jacuzzi en een mega grote badkamer. Ik heb nu al zin om me helemaal klaar te maken in deze badkamer.
Ik krijg een appje binnen:
Team bankzitters
bram: team 14:00 verzamelen in de lobby.Het is nu 13:00 dus ik heb nog genoeg tijd om me op te frissen. Ik open me koffer en leg alles neer in de kleding kast. Daarna pak ik een lichte jean shorts met een donkerblauwe tube top, heel basic maar prima. Ik loop naar de badkamer met me toilettas en douche even snel, daarna doe ik wat make up op en kleed ik me aan.
Ik heb nog een klein kwartiertje over dus kijk of er nog wat in de mini fridge zit, ja hoor een flesje cola. Ik pak het flesje en drink het op terwel ik insta check. Ook op insta gewoon 1100 volgers erbij, BIZAR. Na 10 minuten besluit ik alvast naar beneden te gaan. Ik heb maar een paar slippers en dat zijn zwarte Adidas badslippers, ik heb geen zin om schoenen aan te doen dus ik doe de badslippers aan. Ik loop de kamer uit en precies op hetzelfde moment matthy ook. We lopen samen naar beneden en daar staat bram en kate al. We wachten op de rest en natuurlijk is koen weer te laat.
Rond 14:10 gaan naar het dorp centrum om daar te beginnen met opnemen, vandaag nemen ze een virale tiktok battle chersonissos video op. Matthy en milo zijn samen en koen, robbie en raoul zijn een team. "Luna ga jij maar mee met matthy en milo." ik knik en loop achter de camera achter hun aan, ik maak wat fotos en schrijf wat dingen op. De jongens hebben het idee om te gaan dansen in een lege club als een soort nerds als tiktok idee. Ze hebben een club gevonden waar het kan en bestellen een fristi voor props. Omdat de camera man natuurlijk moet filmen, film ik de tiktok voor de jongens. Na 3 keer het gefilmpt te hebben zijn we klaar. De jongens kiezen de beste uit en plaatsen de tiktok.
Omdat het andere team nog bezig is besluiten we ff op een terras wat te drinken, ik bestel een ijsthee want ik drink niet overdag. Als het andere team ook klaar is besluiten ze naar ons te komen om mee te borrelen, ik maak er een foto van voor in de blog.
Opeens vraagt milo "oke wat is het plan voor vanavond?" Ik voel me niet echt aangesproken dus meng me niet in het gesprek. Ik dwaal een beetje af in me gedachten en hoor robbie dan opeens zeggen "luun ga je ook mee?" Ik kijk hem een beetje verschrikt aan "huh sorry?" Vraag ik. Hij lacht en zegt "ga je mee vanavond uit?". Fuckjaaaa ik ben echt toe aan goed dronken worden, ik ga natuurlijk dat niet laten merk. "Ja sure" antwoord ik daarom.
Na een uurtje gekletst te hebben besluiten we terug te gaan naar het hotel, ik word best close met iedereen al.Ik loop naar mn hotel kamer, het is 17:00 en we hadden net bitter garnituur op het terras dus hoef niet echt meer avond te eten. Ik besluit ff te chillen knal op het hotel bed met me laptop, ik kijk een paar gossip girl afleveren tot dat het 19:00 is.
Ik besluit me klaar te maken, ik kijk tussen me kleding. Ik kies uiteindelijk voor een zwart strakke mini rok met een zwarte tube top. Het lijkt namelijk samen op een setje wat het cute maakt. Ik besluit wat meer make up to doen en stop me haar in rollers. Na 50 mimuten ben ik klaar met klaar maken. Alles is perfect me make up haar en outfit. Ik loop naar het balkon om nog wat tiktoks te maken want ik heb nog wat tijd over. We gaan namelijk pas rond 21:00 het dorp in.
Ik maak wat tiktoks en kies er uiteindelijk eentje uit om op mijn story te zetten, ik post eigenlijk nooit tiktoks die er altijd blijven opstaan. Uiteindelijk kies ik een playback TikTok met het liedje older van isabela larosa. Ik zet m op me story en besluit naar de lobby te gaan, het is namelijk 5 minuten voordat we hadden afgesproken. Ik doe me schoenen aan als iemand op me deur klopt. Ik doe de deur open en het is matthy, hij kijkt naar me met een blik in ze ogen, die is niet te omschrijven. "Eehhmm haai ik wou vragen of je klaar was." Ik knik, "ga je me dan?" Vraagt die, ik knik en omdat ik mn schoenen al aanheb loop ik gelijk met hem mn hotel kamer uit. MAAR FUCK IK WOU NOG MN PIL IN NEMEN. "Shit wacht ik eehhh.... Moet nog ff naar de wc." Hij knikt en ik loop snel terug naar mn hotel kamer, ik sprint me badkamer in en pak de pillen die ik bij de wasbak had gelegd. Ik slik er een in en loop te gelijkertijd terug naar matthy.
We nemen de lift naar beneden, daar staan koen,milo,robbie en raoul al te wachten. "Nou luna je bent de enige gezellige de andere gaan al naar bed..." zegt koen, ik lach en we lopen het hotel uit.Volgende deel word leukkkkk. Hopelijk vonden jullie deze ook leuk.
JE LEEST
Hearts at the office // bankzitters matthy
Romanceluna is 19 en doet de opleiding journalistiek, ze moet voor school een stage gaan lopen van 3 maanden. Alles zit vol en er is nog een stage beschikbaar... bij de bankzitters. Door luna haar sociale angst en mentale problemen vind ze dit heel spannen...