Ben normalde bildiğiniz gibi oy durumuna çok takılmam ama çok okunuyor az oy veriliyor. Bu yüzden 20 oy 10 yorum sınırı koyuyorum.
Bu arada lütfen diğer kitabımı okumayan da okusun. Bir Asker kurgusu. Asker- Savcı ilişkisi. Ona da sık sık bölüm atıyorum.
Hadi bölüme geçelim.
&&&&&
3. Kişili Anlatım.
Giray ve Hakan kıskançlıktan kudurarak baktılar bu ikiliye. Stresin verdiği gerginlik ile kendilerini içkiye vurmuşlardı. Buraya da bu ikiliyi gözetlemek için gelmişlerdi. Acaba şimdi neredelerdi? Ne yapıyorlardı?
Bu düşünce ile sinirden titredi Giray. Batuhan öyle tek gecelik ilişki yaşayan ya da uçkuruna sahip çıkamayan birisi değildi, bunu o da biliyordu. Ama az önce ikisinin de birbirinden nasıl etkilendiğini görmüşlerdi. Bu gecenin devamını düşünerek meraktan çatlıyorlardı. El ele çıkmışlardı mekandan.
Başka yapacak bir şey kalmayınca onlarda çıktılar mekandan. Alkol biraz fazla kaçınca taksiyle eve döndüler. Eve vardıklarında ikisi de önünü göremeyecek kadar sarhoştu. Bunu gören Kaya tek kaşını kaldırarak izledi salona aylak aylak giren ikiliyi.
"Oğlum, yemek yiyeceğiz diyip çıktınız. Ne oldu lan size böyle? " Dedi sorgular biçimde.
"Yok abi ya ne olabilir en fazla? " Dedi sözcükleri yutarak Hakan.
"Niye içtiniz bu kadar? " Dedi bu sefer de.
"Duru onunla eve gitmemiştir değil mi? " Diye sordu Giray Hakan'a. Duru ismini duyan Kaya'nın tüm bedeni gerilmişti. Kardeşleri ile o kadın ne alakaydı?
"Duru'dan sizene lan! " Diye çıkıştı sarhoş ikiliye. Birbirlerine anlamaz bakışlar attılar.
Salonda Tamer, Kaya, Giray ve Hakan vardı. Aydan Hanım ve Ahmet Bey uyumuşlardı. Saat de artık geç olmuştu.
"Duru kiminle eve gitti? " Diye sordu sinirle Taner. İçinde kıskançlık duygusu büyüyordu. Kaya da içten içe bozuntuya vermese de Bu sorunun cevabını merak ediyordu. Kuduruyordu hırsından.
"Ya bak şimdi. " Diye söze başladı Hakan. Ama Giray hemen onu susturdu. Sarhoş olmasına rağmen konuyu anlaşılacak şekilde açıkladı.
"Benim en yakın arkadaş var ya Batuhan." Dedi Giray. İkiside başıyla onayladı devam etmesi için. "Bana bir kızla yemeğe çıkacağını söyledi. Kızın adı Duru, ve bizim Duruyla aynı hastanedeydi. Bende şüphelendim, bunları takip ettim. Bir de baktım o Duru, bizim Duru! " Dedi vücudundaki adrenalinin sebebiyle yüksek sesle Giray. Kaya ve Taner'in kaşları çatıldı. Devam etmesini istiyorlardı.
"Bunlar yemek yediler, el ele tutuştular sonra da restorandan çıktılar. Ama sonrasını bilmiyoruz. " Dedi bilmediğini ifade etmek için ellerini birbirine vururken. Kaya yüz ifadesini sakın tutsa da sinirlendi. Geçen gün onu başka biriyle daha görmüştü. Onun birkaç kişiyi aynı anda idare ettiğini düşündü. Ve hatta söyledi.
"Geçen gün iş yemeğindeyken başka bir adamla yemek yiyordu." Diye mırıldandı. Taner'in onların yemeğinden haberi vardı. Abisi Kaya'nın kafasında neler düşündüğünü anlayabiliyordu. Bu yüzden hemen el attı.
"O gün yemeğe gittiği en yakın arkadaşıydı. Çocukluktan beri arkadaşlarmış. Hatta abisi gibiymiş. " Sondaki cümleyi dişlerinin arasından gergince söylemişti.
"Sen nereden biliyorsun? "
"Nereden onun abisi oluyormuş! " Diye bağırdı Giray sarhoş sarhoş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doktor Hanım ( Gerçek Aile)
Literatura Feminina*Tamamlandı* Duru İstanbul'da bir devlet hastanesinde görev yapan bir doktordur. Yıllar sonra bir ailesi olduğunu öğrenir. Ailesiyle mutlu olacağını düşünen Duru için işler hiç de öyle olmaz. Onun hiçbir aile tablosunda yeri yoktur. Çünkü bazı insan...