Yeni bölümü hemen yazdımmm.
Hadi bakalım.
Oy verin gülüm
#####
Duru
Taner ve Demir'i ayarladığımız buluşma yerinde bekliyordum. Dün beni defalarca aramış ardından nasıl olduğumu soran bir mesaj atmıştı. Telefonumu sessize aldığım için geç farketmiştim.
Batuhan yazdığı son mesajın ardından sabah bir günaydın mesajı atmıştı. Ben de oldukça kaba bir şekilde geri çevirmiştim. O da bende bir terslik olduğunu yavaş yavaş fark ediyordu.
Biraz uzakta Taner ve Demir'i gördüğümde el salladım. Onlarda beni görüp gülümsediler. Demir oldukça mutlu gözüküyordu. Taner de aynı şekilde.
Yanıma geldiklerinde ikisine de uzun uzun sarıldım. Demir'in şakağından öptüm. Küçük kardeşimi de böyle öperdim. Onu da böyle öpmek istedim.
Onlar da oturduklarında kahve sipariş ettiler. Çok heyecanlı gözüküyorlardı. Zaten fazla dayanamayıp sürpriz olduğunu düşündükleri haberi bana verdiler. Halbuki hiç de sürpriz değildi.
"Duru! Demir için bir donör bulundu. Kim olduğunu bilmiyoruz ama bize de dün haberi geldi. " Diye sevinçle konuştu Taner. O kadar heyecanlı duruyordu ki bunu benimle de paylaşmak istemişti.
Hiçbir şey belli etmeden gülümsedim. Hatta kocaman gülümsedim. "Ne güzel bir haber bu, ne zaman yapılacak nakil!?" Diye sevinç içinde sorduğumda sorumu Demir cevapladı.
"Bir hafta sonra hastaneye yatacağım. Ondan sonra vücudumu nakile hazır hale getirmek için bazı ilaçlar verecekler. Uygun zaman geldiğinde olacak. " Diye cevapladı. Onun yüzündeki bu mutluluk benim kalbimi de hareketlendirdi. Utanmasam ağlayacaktım. Sandalyeden kalkıp Demir'in yanına gittim ve sarıldım.
İlk başta şaşırsa da sarılışıma karşılık verdi. Kocaman sarıp sarmaladım onu.
Sonra ayrılıp eski yerime oturduğumda onların gelecekteki hallerini görememek içimde burukluğu sebep olsa da her şeye rağmen gülümsedim.
#####
3. Kişili Anlatım
Batuhan her zamanki gibi aynı saatte adliyeye gelmişti. Lakin yüzünde bir moral bozukluğu olduğu çok belli oluyordu. Duru ona soğuk davranıyordu ve sebebini bilmiyordu. Bu onun kafasını karıştırıyor, bir türlü rahat vermiyordu.
En sonunda dayanamayıp ayağa kalktı. Takım elbisesinin ceketini aldı ve giydi. Ardından odasından çıkıp adliyenin çıkışına gitti. O sırada Giray ile denk geldi. Giray onu durdurup sordu. "Hayırdır kardeşim, ne oldu? " Diye sorunca Batuhan gergin bir nefes verdi.
"Duru ile aramda bir sıkıntı var da çözerim umarım. " Deyip fazla detay vermeden gitmek istedi. Duru'nun adını duyan Giray'ın kaşları çatıldı. Kıskanç abi modunu aldı.
"Siz hala görüşüyor musunuz? "
Batuhan ona ne bekliyordun bakışı attı. "Tabi ki görüşüyoruz, o mükemmel bir kadın. " Deyip sevdiği kadını arkadaşına anlatmaktan rahatsız olarak saatine baktı. "Benim gitmem gerekiyor, görüşürüz. " Yanıt beklemeden oradan uzaklaştı. Arkasında mal mal bakan bir Giray bıraktı.
Batuhan'ın ilk durağı hastane olmuştu lakin Duru orada yoktu. Hastalarını başka bir doktora devredip izne ayrılmıştı. Bu durum Batuhan'ı daha da endişelendirdi. O yüzden direkt onun evine gitti.
Gerginlikten eli titriyordu. Başına bir şey gelmiş olmasından endişelendi. Kapısına geldiğinde iki kere tıklattı. Bir süre sonra adım sesleri duyuldu. Kapı açıldığında karşında Duru belirdi. Yüzünde net bir şaşkınlık ifadesi vardı. Batuhan'ı burada beklemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doktor Hanım ( Gerçek Aile)
Chick-Lit*Tamamlandı* Duru İstanbul'da bir devlet hastanesinde görev yapan bir doktordur. Yıllar sonra bir ailesi olduğunu öğrenir. Ailesiyle mutlu olacağını düşünen Duru için işler hiç de öyle olmaz. Onun hiçbir aile tablosunda yeri yoktur. Çünkü bazı insan...