Розділ 9. Хочу ще солодкого

2 1 0
                                    


Дванадцяте листопада.

Прокинувшись як завжди раніше близнюків, Джойс побачивши, що його вітальня буквально завалена червоними трояндами, почав шукати записку.

Незабаром виявивши бажаний шматочок картону, Джойс одразу ж дізнавшись про почерк Лея, прочитав:


«Я був дійсно сильно злий на тебе коли отримав від Медокі замість кокаїну ту пустушку, але вчора коли Крістофер привіз мені товар за справжньою гарною якістю, який я в тебе купую вже давно, я вирішив тобі сказати, що ти пробачений своїм улюбленим способом. 

До речі червоні троянди символізують любов і пристрасть, тому я вже передчуваю наш неймовірний трах, само собою разом із Медокою. Хоча я з радістю розважусь тільки з тобою.

Але сьогодні у мене на ваш рахунок інші плани, я хочу запросити тебе, Медоку і твоїх чарівних близнюків на вечерю до свого ресторану: «Синій» є до речі одним із найкращих у Нью-Йорку.

PS. Я взяв на себе сміливість і купив для Ріни кілька суконь. Дозволь їй надіти одне з них, мені не терпиться побачити як вона своїм затьмарить усіх гостей мого закладу.

Набравши номер Лея Джойс замість привітання, коли той привітався відразу ж запитав:

— Що так сильно боїшся, що я втрачу до тебе інтерес і вирішив підкупити мене подарунком для моєї дочки?

— Ще чого, я просто люблю Ріну та Еріка і балувати їхнє моє найулюбленіше заняття, так що не думай про себе більше ніж ти того стоїш.

Звичайно про те, що Лей злегка збрехав щоб зачепити його самолюбство і гордість і навіть щоб злегка подразнити Джойс чудово зрозумів, але все одно він відчув легку ревнощі, тому що вже давненько помітив що Лей занадто вже не рівно дихає до його дітей. Але все одно не думав, що цей хитрий китаєць першим почне робити кроки до такого швидкого зближення з близнюками.

Але уявивши собі як ця сучка буде здивована, що він хоче трахнути Ріну і Еріка разом з ним Джойс знову відчув себе в дуже піднесеному настрої.

— Ну, як тобі сукні? З великим нетерпінням у голосі спитав Лей.

— Я тільки коробку зібрався відкрити, - передбачаючи, що його зараз точно пошлють на хуй з усмішкою промовив Джойс.

ЛялечкаWhere stories live. Discover now