Розділ 5. Секс на рингу

7 1 0
                                    

Третє листопада, опівдні.

Страх єдиний справжнісінький ворог. Він у кожної людини свій і зараз з'явившись у всій красі перед Шоном реготав над ним, дивлячись як він намагається піднятися з заднього сидіння машини і знову програє.

Все ще чуючи трохи низький голос Джойса і більш високий тембр Медокі і улюблену фразу Джойса: «Сучки повинні мовчати коли розмовляє чоловік» Шон спершись двома руками намагався хоч на мить перестати ненавидіти себе і постаратися згадати як він дихав до того, як зустрів цих двох виродків на цвинтарі.

Але на жаль справа не в тому, що Шон не мав сил піднятися, через панічні атаки, отримані після першого зіткнення з Джойсом і Медокою в день смерті його тітки Дари, він навіть дихати не міг.

Корчачись від сильних лещат які ніби стиснули його горло і не пропускали повітря Шон все ж таки зміг, правда з великими зусиллями перелізти на переднє сидіння.

Діставши з бардачка пігулки він прийнявши кілька штук уже за кілька хвилин зміг дихати.

Потім надягнувши плащ Шон дістав з бардачка невелику флягу з віскі і зробивши ковток обпікаючого напою ще за хвилину прийшов до тями.

Відразу ж потягнувшись до телефону і набравши Кіана Кросбі Шон почувши короткі гудки і до огиди суху і ввічливу фразу: «Абонент поза зоною доступу» ледве не завив від безвиході, але все ж таки той факт, що зараз його ледь не рвало від нестерпного сморід від сечі змусив Шона швидко почати шукати у бардачку вологі серветки.

Якось протерши обличчя, груди та шию Шон натиснув на газ і поїхав додому.

Проїхавши повз охорону, Шон під'їхав до чорного входу в будинок, щоб прислуга поменше бачила його в одному плащі на голе тіло. Шон увійшов до будинку.

Ці два пси так сильно зіпсували його одяг, що Шону не мало сенсу забирати ті шматки тканини з землі, тому зараз він на свій страх і ризик намагався подолати всі перешкоди і якнайшвидше опинитися у своїй кімнаті.

Звичайно навіть якби його хтось і побачив з персоналу це не було б чимось порівнянним з цунамі або іншою катастрофою, але Шон був з тих людей, які воліли зберігати придуманий ним же образ для прислуги або для оточуючих його не важливо. партнерів чи просто знайомих, до кінця.

ЛялечкаWhere stories live. Discover now