Розділ 4. Лялечка, ми скучили за тобою

6 1 0
                                    

Третє листопада, опівдні. Нью-Йорк, центральний цвинтар - Грін-Вуд.

Листопадовий, холодний вітер пронизує прям до кісток, але Шон підходячи все ближче до могил тітки і батька знав, його не зупинить якийсь жалюгідний вітер і він стоятиме перед сірим гранітом з вибитими на ньому іменами єдиних близьких йому людей, скільки він зможе .

Поклавши один букет червоних троянд на могилу своєї матері - Крістен і фіолетових ірисів на могилу своєї тітки - Дари Ларамі він витерши сльози, що біжать по щоках, підійшов до могили батька - Кая Ларамі і його кращого друга - Бріна Мерфі.

Хоча вони обидва померли вже рік тому біль через його раптову смерть і досі сильно мучив його душу.

І тільки коли через двадцять хвилин він побачив Джойса Аддерлі, який прямував до нього, зі своїм другом і партнером — Асано Медокою пошкодував, що не пішов звідси ще хоча б десять хвилин тому.

— Які люди невже ця наша мишка нарешті висунула свій ніс із нори? Здається ти повернувся з Китаю ще місяць тому, але я не бачив тебе на жодному прийомі чи вечірці невже ти досі нас так сильно боїшся? — з глузуванням спитав Джойс, ідучи поруч з Медокою і тримаючи в руках величезний букет білих орхідей.

Проігнорувавши відкриту образу Шон без особливого бажання відповів питанням на запитання:

— Дозволь поцікавитися якого біса ви забули на могилі моєї тітки. Невже вам було мало того, що ви вбили її?

Через те, що Шону було всього 19 років і він просто випромінював цю неймовірну силу духу і молодість Джойс вважав його і навіть називав про себе виключно сучкою, тому що вже малював у своїй уяві, як вони з Медокою знову виїбуть його в два члени і не тільки. 

Різних поз буде багато і потім він не поспішаючи продумає як і коли Шон знову буде в їхній абсолютній владі.

— Як грубо, а ми так за тобою так нудьгували лялечка, — усміхнувся Джойс.

Медока посміхнувся і дістав сигарети. Він любив коли Джойс починав з Шоном словесну суперечку, звичайно до його втечі вони не встигли з ним поспілкуватися досить довго, зате вони компенсували той час «інтенсивністю занять».

— Медока ти не будеш проти того, що якщо ця сучка знову скаже якусь гидоту, то ми відтрахаємо його прямо в моїй чи твоїй машині? — спитав Джойс і Медока, зробивши глибоку затяжку і випустивши струмок диму.

ЛялечкаWhere stories live. Discover now