— Поцілуй мене будь ласка, — попросила Дара і Лей природно не маючи нічого проти її прохання, тут же накинувся на губи Дари жадібно їх сминаючи і вторгаючись у них язиком, щоб продовжити насолоджуватися малиновим смаком її солодкого ротика.
На мить відірвавшись від губ Лей спитав:
— Я відчуваю смак малини, що ти їла?
— Ти серйозно? — засміялася Дара і знову спробувала його поцілувати, але Лей ухилився.
— Ти граєш за моїми правилами так що відповідай.
— Чорт із тобою. Малинове парфе, - зло кинула Дара і цього разу схопила Лея за член.
— Який він великий і твердий, хочу його в собі зараз же, - попросила Дара не припиняючи ніжно погладжувати член.
— Сучка я вже зрозумів що тобі не терпиться щоб я виїбав твою ненаситну дірку. Але я хочу ще смоктати твій малиновий язичок, - сказав Лей і знову грубо вдерся в рот Дари. І проти того щоб Лей повалив її на спину навалившись на неї всім своїм не малою вагою і почав трахкати її рот язиком вона нічого не мала проти, тому що відчувати як він ніжно і в той же час дуже пристрасно пестить її губи, піднебіння, як погладжує ясна і смокче язик було чимось незрівнянним.
Тільки дихати їй теж подобалося і незабаром Дара почала вириватися. Лей же зрозумівши що трохи захопився нарешті розімкнув поцілунок і давши їм обом відпочити встав.
Потім, знайшовши презерватив у ящику столу, він одягнув його і повернувся до Дари, як і раніше лежала на столі з широко розсунутими ногами.
— Зніми сорочку, — попросила Дара, пожираючи його голодним поглядом трохи нижче паху.
— Крихітко і з твого рота зараз слина почне капати так сильно хочеш посмоктати мій член? — з усмішкою запитав Лей хоч сам прилаштувався у неї між ніг і почав повільно вводити член у кіску Дарунки.
Застогнавши від задоволення Дара наступної хвилини голосно скрикнула тому що Лей вирішив що з нього вистачить розмов і пора приступати до еблі.
Взявши відразу баштовий темп Лей не звертаючи уваги на те, як голі сідниці рухаючись по поверхні столу трохи поскрипують продовжував засаджувати член до упору і виймаючи його повністю знову встромлятися на всю довжину.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Лялечка
RomanceЛялечка - це слово, увірвавшись немов шторм у підсвідомість, рве його на дрібні шматочки, нещадно знищуючи бар'єри, з такою любов'ю та турботою збудовані. Але вони зроблять все, щоб перемогти та стерти усі спогади про минуле