Розділ 27. Приємно самому собі дарувати подарунки

1 1 0
                                    

Тільки зайшовши в бордель Шиничіро відразу ж набрав номер Фіони щоб дізнатися в якому номері вона чекатиме, але він дуже сильно здивувався коли ще чуючи довгі гудки в дверях він побачив Фіону.

— Я сказала щоб мені повідомили про твій приїзд відразу ж, так що поки ти минув будку з охороною, я вже спускалася до тебе на зустріч.

Залюбувавшись тим як біла коротка сукня просто приголомшує підкреслює сексуальне тіло Фіони і поєднується з її білою шкірою та синім волоссям Шин сказав:

— Які кмітливі і спритні в тебе співробітники і найбільше бажаючи втягнути її спокусливі, пухкі губи в вульгарний поцілунок він повільно підійшов до неї якомога ближче і прошепотів їй на вухо:

— Давай підемо швидше нагору, бо мені не терпиться поцілувати тебе.

— Я теж поділяю твоє бажання, але мені хочеться ще чогось, — усміхнулася Фіона і повела чоловіка нагору.

Опинившись у дуже схожій кімнаті що кольором стін що наявністю такої ж обстановки Фіона закривши двері на замок і відповідаючи йому на не стриманий, жадібний поцілунок вона вийняла з волосся Шина дві шпильки за допомогою яких і тримався його пучок.

Коли ж його волосся розсипалося по плечах закривши їх немов оксамитовим полотном Фіона зустрівшись з пронизливим який напевно є тільки у хижих птахів або звірів поглядом мисливця почала повільно розстібати гудзики на своїй сукні.

Потім переступивши через нього опинившись повністю оголеною Фіона з усмішкою промовила:

— Мені вже давно хочеться подивитися на тебе з розпущеним волоссям. Підійшовши ближче і провівши рукою по його голові Фіона встигла тільки скрикнути, бо Шин піднявши її на руки і відніс до ліжка.

Побачивши що ковдра вже лежить поряд на пуфику він кинувши її на ліжко вп'явся в її губи.

Поцілунок Шиничиро був неймовірно жадібним так принаймні здавалося Фіоні ніби він хотів висмоктати все її життя через рот на який накинувшись як голодний звір прагнув зжерти повністю.

Проникнувши рукою під її на половину розстебнута сукня Шин відвернув трусики убік і запустив два пальці у вже мокру кицьку.

— Блядь яка ж ти у мене брудна сучка, я радий що ти вже готова до того щоб я засунув у твою пізду свій член, - сказав Шин коли все вирішив дати Фіоні наситити легені повітрям.

ЛялечкаWhere stories live. Discover now