Глава 20. Під маскою невинності

2 1 0
                                    

Закінчивши мити підлогу Ітан довелося трохи поблукати величезною двоповерховою квартирою, щоб нарешті знайти ванну — де його з усмішкою зустрічав Шінічіро вже ніжаючись у гарячій воді з піною.

—Ти довго. Але тобі пощастило вода ще тепла, — сказав Шин і додав:

— Іди до мене я тебе зараз помию.

Згадавши що цей приголомшливий чоловік творив з його тілом лише годину тому Ітан бажаючи не просто продовження, а саме щоб Шин по-справжньому жорстко домінував над ним і виїбав його немов звір, Ітан не сміливо зробив крок.

— Невже ти не почув наказ свого пана? - Запитав Шин.

Від того що цей чоловік виглядав таким суворим та й умів поводитися так що в Ітана від страху і одночасно від сильного бажання підкорятися підгиналися коліна, і він з великими труднощами залишився стояти на своїх двох.

Хоча міг та й хотів упасти перед цим чоловіком навколішки. Ще чуючи голос Шина Ітан все ж таки вирішив що хоче підігріти бажання свого пана ще сильніше. У нього теж був сильний і впертий характер, що не поєднувався з його тендітною і можна сказати ляльковою зовнішністю.

Хмикнувши Шиничіро обережно підвівся і переступивши борт ванни підійшов і підняв Ітана на руки. Потім опустив його у воду і сказав:

— Мене збуджує коли ти мені зухвало відповідвєшь або не виконуєш відразу мої вказівки, але зараз ти вибрав не найкращий час, знаєш чому?

— Не маю поняття, — лукаво дивлячись чоловікові в очі буквально промуркотів Ітан ніби він справді став кошеням, як його любить ніжно називати Шин.

— Тому що я неймовірно голодний і сьогодні моєю їжею будеш ти, — повільно простягнув Шин, почавши пожирати його очима.

Від такого порочного погляду Ітана навіть якби він знаходився в одязі, однозначно відчув би себе голим, тому він повільно видихнувши продовжив заворожено спостерігати як Шин повільно опускається у ванну.

Всі його накачені груди, живіт до паху і руки були забиті татуюваннями, а також спина, ноги і навіть його неймовірно сексуальна дупа.

Отримавши вперше можливість розглянути малюнки Ітан все ж таки облизав губи миттєво пересохлі від того як апетитно виглядали світло-коричневі соски Шина.

ЛялечкаWhere stories live. Discover now