Субота. Північ.
Змінивши сірий костюм трійку на білу сорочку і чорні штани Шиничіро почав розчісувати своє чорне волосся.
Незабаром зробивши собі пучок Шин виїхав з Хілтона рівно о півночі. Як тільки водій зупинив мерседес біля величезного хмарочоса, він відпустив Така до понеділка.
Сам же не голосно грюкнувши дверцятами Шин увійшов до будинку і минаючи консьєржку увійшов до ліфта.
Згадавши що він забув сказати Нанамі про басейн і тому щоб він завтра ж зранку наповнив його теплим молоком, Шин набравши Нанамі також попросив купити кілька бананів, він якраз закінчив розмову, коли ліфт зупинився на його поверсі.
Увійшовши в квартиру і ввімкнувши світло він насамперед побачив що біля дзеркала поруч із тумбочкою стоїть пакет із секс-шопу, взявши його Шин роззувшись пішов шукати своїх повія.
Побачивши в вітальні тигра, що сидить на шкурі, зі штучного хутра Джина з ще вологим волоссям, поряд з чорною шкірою ведмедя, тому що він просив Нанамі дістати саме такі Шин поторкавши їх в іншому не сумніваючись в тому що навряд чи його помічник зможе не послухатися, привітна
— Привіт, а де решта?
— Еліс будить Дженні, а Стівен приймає душ.
— Відмінно піду-но я теж допоможу будити Дженні, - сказав Шин і підійшовши ближче до Джину додав:
— Коли я вийду зі Стівеном і Дженніфер із душу, щоб ти лежав на цій шкурі повністю голим.
— Буде виконано пане, - буквально промуркотів Джин і на мить залюбувавшись його білою посмішкою Шин провівши рукою по його білому волоссю нахилився і поцілував у губи.
— Дуже смачно, - сказав Шин, коли перервав поцілунок і пішов на другий поверх.
Ледве не зіткнувшись з Дженні в одному рушнику і в такому ж вигляді зі Стівеном Шин пошкодував, що не встиг скупатися з ними в душі.
— А мені Джин сказав що тебе Дженні якраз намагаються розбудити, - посміхнувся Шин і різко зірвав з хлопця та дівчини рушники. Ходімо помиєте мене, - сказав Шин і притягнувши Дженні до себе поцілував.
Потім Шин відпустив її і сказав:
— Давай іди вперед і показуй дорогу.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Лялечка
Storie d'amoreЛялечка - це слово, увірвавшись немов шторм у підсвідомість, рве його на дрібні шматочки, нещадно знищуючи бар'єри, з такою любов'ю та турботою збудовані. Але вони зроблять все, щоб перемогти та стерти усі спогади про минуле