Level 4 : A Mérgezett Forrás Nyomában

114 3 0
                                    


Quest:Tisztítsd meg a falusi forrást, amelyet egy mérgező növény fertőzött meg.

Mielőtt újabb kaland után mentünk volna elhatároztuk hogy feltöltjük készleteinket és meglátogatjuk a kis boltot amiről korábban Finbar beszélt. A falu utcain haladva megpillantottuk egy házat melyen egy régi, faragott tábla a "Mágikus Kincsek Boltja" nevet hirdette. A bolt kicsiny, de hangulatos volt, egy régi kőházban helyezkedett el, amelyet viharvert, de szívélyes légkör vett körül. A bolt előtti kis padon különféle varázsitalok és mágikus tárgyak hevertek, a kirakatban pedig kristálygömbök és csillogó kövek díszelegtek.

Amikor beléptek a boltba, egy csengő hangja jelezte érkezésüket. A bolt belseje tele volt különféle mágikus eszközökkel, amelyek színes polcokon sorakoztak. A mennyezeten lebegő lampionok gyenge fényt adtak, ami a bolt minden egyes sarkát megvilágította, így a termékek színpompásan ragyogtak.

A bolt belseje egy kis varázslatos káoszt sugárzott. Polcok roskadoztak a különféle ritka hozzávalóktól, kristályoktól és varázsigéktől. Egy asztalon több apró üvegcsét találtak, amelyek különféle színű és állagú varázsitalokat tartalmaztak. Egy sarokban mágikus ruhák lógtak, amelyek szinte életre keltek a bolti fényben.

Az eladó, egy idősebb férfi, aki hosszú, ezüstszürke szakállával és csillogó szemüvege mögül tekintett rájuk, a pult mögött állt. Hosszú, csillogó köpenyét igazgatta, és a bolt ajtajának kinyitása után felnézett, és egy kedves mosolyt villantott feléjük.

– Üdvözlöm Önöket a Mágikus Kincsek Boltjában! – mondta az árus, miközben kezét a szívéhez helyezte. – Mi az, amiben segíthetek?

Finbar, Elsie, Grulf és én, mindannyian felfedeztük a bolt kincseit. Elsie azonnal a színes varázspálcákhoz sietett, míg Grulf az erős mágikus kardokat böngészte. Én egy láthatatlan köpeny után kutattam, amelyet régóta szerettem volna.

Finbar azonban egy tőrt tartott a kezében, miközben próbálta a bolt polcait fürkészni. A bolt előtti kis padon éppen tündérport árultak, és Finbar, aki nem volt tisztában a bolt szabályaival, korábban elemelte egy kis zacskót, hogy azzal próbáljon varázsolni. Ekkor a bolt árusának arca megváltozott, és tekintete szigorúvá vált.

– Mr. Finbar – szólította meg a férfi. – Úgy tűnik, hogy valami hiányzik itt. Nem véletlen, hogy a tündérport eltüntette?

Finbar zavarban volt, és gyorsan próbálta mentegetni magát:

– Hát, igen, elfelejtettem... úgy gondoltam, hogy csak kölcsönvettem, de most, hogy látom, az ügyintézés nem volt a legjobb...

Az árus arca komor volt, és megkérdőjelezve nézett Finbarra:

– A tündérpor értékes és ritka anyag. Minden egyes szemcse ára nem csekély. Kérem, fizessen érte, ha már eltulajdonította.

Finbar bólintott, és előhúzta a pénztárcáját. Miután megnézte az árus által megadott árat, amely egy kisebb vagyont tett ki, szembesült a ténnyel, hogy a bolt nem éppen olcsó. Az árus ezután kinyújtotta a kezét, hogy elfogadja a pénzt, amit Finbar végül elővett. Az üzlet végén, Finbar egy kis sóhajjal rendezte a tartozást.

– Itt van, az összeg – mondta Finbar, miközben a pénzt az árus kezébe helyezte.

Az árus elégedetten bólintott, és a pénzt gondosan elrakta egy kis fiókba a pult alatt.

– Köszönöm, Mr. Finbar – mondta az árus, miközben kedvesebb mosollyal búcsúzott el. – Most, hogy minden rendben van, nézzék meg bátran a bolt további kincseit. Remélem, hogy megtalálják, amire szükségük van.

Klisé kalandoraiTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon