3.bölüm

1.7K 70 62
                                    

Medya: Sofia Aleyna Aksoy.
__________________________________________

Şuan araba hayalimde bile göremeyeceğim bir sarayın önünde durmuştu.

Adnan bey'in arabadan inmesiyle bende indim ve arkasından ilerlemeye başladım.

Kapıyı Almina hanımdan biraz büyük bir kadın açmıştı.

"Hoş geldiniz efendim." Dedi ve bana döndü.

"Hoş geldiniz küçük hanımım." Dedi.

"Teyze bana hanım demene gerek yok Aleyna diye bilisin."

"Tamam Aleyna kızım. Buyurun içeri geçin." Dedi ve kapıdan çekildi.

İçeriye geçtiğimizde Adnan bey direkt salona gidiyordu. Ben de onun arkasından ilerlemeye başladım.

Salonda 4 tane tanımadığım kişiler ve o doktor bozuntusu vardı ve hepsi bana garip bir şeymişim gibi bakıyordu.

Adnan beyin oturmasıyla ben de tekli koltuklardan birisine oturdum ve Adnan beyin konuşmasını dinledim.

"Çocuklar Aleyna sizin asıl kız kardeşiniz. DNA testinin sonucu ile Aleyna sizin kız kardeşiniz." Dedi.

"Kızım bunlar senin abilerin." Dedi Almina hanım.

Bi dk NEE????

Abiler derken????

Lan bunlar 5 tane amk. Bu kadın bu vücutla 8 çocuk nasıl doğurdu?

Abilere baktım. Hepside bana biraz benziyordu amk.

En büyük olduğunu düşündüğüm kişi konuştu.

"Ben Aras. 28 yaşım var ve şirketteki işlerle ilgileniyorum. "

"Ben Adem. 27 yaşım var ve savcıyım."

"Beni zaten gördün ama prosedur gereği söyleyeyim. Ben Ares. 25 yaşım var ve doktorum."

"Ben Alaz. 23 yaşım var ve psikoloğum."

"Ben Akın. 20 yaşım var ve spor salonu sahibiyim." Dedi ve göz kırptı. Sanırım biraz çapkın birisi.

Aslında bu benim ilgimi çekmedi değil. İyi dövüşüyordum. Bu yaşıma kadar bu yüzden kendimi korumayı başarmıştım.

"Benim adımı biliyorsun zaten. Anıl. 18 yaşındayım ve avukat olmak için okuyorum."

"Beni de biliyorsun zaten. Adil. 14 yaşındayım ve mimar olmak için okuyorum." Dedi velet ve sonunda bitti.

Ben ise sadece kafamı salladım ve kendimi tanıtmaya başladım.

"Ben Aleyna. 16 yaşındayım ve Çevirmen olmak istiyorum. Bunun içinde 5 farklı dil biliyorum. Sormak istediğiniz başka bir şey varsa sora bilirsiniz." Dedim.

"Sevgilin var mı?" Dedi Adem.

"Hayır."

"Hangi dilleri biliyorsun?" Diye sordu Aras.

"İngilizce, Fransızca, İtalyanca, Rusça ve İspanyolca konuşa biliyorum."

"Çüş o kadarını nasıl öğrendin kızım?!" Dedi Ares. Sadece omuz silktim.

Alaz ise soru sormuyor sadece bana dikkatle bakıyor, her haraketimi inceliyordu.

"En sevdiğin yemek ne kızım?" Diye sordu Almina hanım.

"Yaprak sarması."

"En sevdiğin renk ne?" Diye sordu velet.

"Mavi."

Aleyna (Gerçek Ailem)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin