"Lan yeter bize de salın kızı."
"Bak nasıl da sırnaşmış kıza."
"Ares'in işi yok mu? Neden burada ahtopot gibi sarmış kızı?"
"Bu çocuk olmamış."
"Offf benim ablamı rahat bırakın yaa."
"Sen sus lan velet. Senin için söylemesi kolay. İstediğin zaman uyuyorsun Aleyna'yla."
"LAN UYANIN ARTIK."
Yine ve yine başımda böğürmeler vardı. Bu sefer acaba neye bağırıyorlar diye düşünürken yanımdaki bedenin hareketlenmesi ile dün gece aklıma geldi.
Ben Ares ile uyumuştum ve abiler şuan Aresi parçalara ayırıp yakacaklar.
Gözlerimi tamamen açıp odada kimlerin olduğuna baktım.
Evet. Yine tüm kadro buradaydı ve Ares'e onu bıçaklayıp klozete atacak gibi bakıyorlardı.
"Ne oluyo bu aşağılık yerde?" Diye ortama muhteşem bir giriş yaptım.
"Lan kalk artık kızın yanından. Yoksa ben seni kaldıracam." Dedi Adem. Ares bana bakıp yanağıma bir öpücük kondurdu ve ayağa kalktı.
"Bi uyutmadınız ya. Ne güzel uyuyorduk."
"Lan senin işin yok mu? Git işinin başına." Dedi Aras.
"Hayır abi acil bir işim yok." Dedi Ares.
"Lan bi salın kızı amk." Dedi Adem.
"Se eu xingasse você, você diria "vergonha". Diye ağzımın içinde konuştum.
(Ben size küfür etsem "ayıp" dersiniz.)"Ne diyorsun kızım anlamıyorum." Dedi Aras hafif bir sitemle.
" Senin anlamana gerek yok zaten." Deyip banyoya doğru ilerledim.
Çıktığım zaman odada hiç kimse yoktu. Bu aslında hoşuma gidiyordu. Beni düşünmeleri, bana saygı duymaları ve beni sevmeleri.
Kıyafetlerimi giyinip yemek odasına doğru ilerlemeye başladım.
Her kes zaten buradaydı. Almina hanıma ve Adnan beye bakarak;
"Günaydınn." Dedim ve ikisininde yanaklarından öptüm. Aslında içimden gelmişti ama onlar bana şok içinde bakıyorlardı.
Atakan ve Ares'in arasına geçtim.
"Por que você está assim? Eu fiz algo errado?"
(Neden öyle bakıyorsunuz? Yanlış bir şey mi yaptım?)"Lütfen başka dilde konuşma gerçekten anlayamıyorum seni." Dedi Alaz.
"Anlamana gerek yok zaten. Boş ver gitsin." Dedim.
"Annemle babamı öptünde bana yok mu bücür." Dedi Ares. Ona gülümseyip onun da yanağından öptüm. O da benim yanağımdan sulu sulu öptü.
"Oh cara, por que você está me beijando tão molhado?"
(Ya abi neden sulu sulu öpüyorsun ya?)Yine her kes bana garip garip bakıyordu.
"Off neden sulu sulu öpüyorsun ya?" Dedim. O da burnuma bir fiske vurdu.
"Abilere of denmez bücür. Şimdi yemeğini ye." Dedi.
Yemek sessiz geçmişti. Şimdi her kes salondaydı. Ben Ares ve Anıl'ın arasında oturuyordum. Canım sıkılıyordu bu yüzden yine dışarı çıkmak istiyordum.
Ayağa kalktım ve Almina hanıma baktım. Adnan bey şirketteydi."Almina hanım izniniz olursa ben dışarı çıkıcam." Dedim. Aslında izin vermeseler bile dışarı çıkardım. Ama saygı önemli.
"Tabii kızım. Ama abilerinden birisi seni bıraksın." Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aleyna (Gerçek Ailem)
RandomSofia Aleyna Demir hiç kimse ile muhattap olmayan, hayatı umursamaz bir şekilde yaşayan, içine kapanık bir kız. Bu kız karıştırıldığını öğrenirse ne olur? ₼₼₼ *KÜFÜR İÇERİR. RAHATSIZ OLANLAR OKUMASIN.* *KLASİK ABİ-KARDEŞ KİTABIDIR.*