Medya: Alaz Aksoy (kocacıımm)
Şarkı önerilerini buraya alalım.
İstediğiniz bir sahne varsa buraya yaza bilirsiniz.
__________________________________________Dün gece yanıma gelen kimdi bilmiyordum çok ta umursamıyordum aslında ama saçımı falan okşamıştı. İnsan ister istemez merak ediyordu.
Kahvaltıyı yapmış instagramda geziniyordum. İstek kutuma girdim ama girince şok oldum.
Çünkü bütün abiler bana takip isteği atmışlardı.
Aras_Aksoy sizi takip etmek istiyor.
D.Ares_Aksoy sizi takip etmek istiyor.
Alaz_Aksoy sizi takip etmek istiyor.
Anıl_Aksoy sizi takip etmek istiyor.
Adil_Aksoy sizi takip etmek istiyor.
Akın_Aksoy sizi takip etmek istiyor.
Savcı. Adem_Aksoy sizi takip etmek istiyor.
Hepsinin takip isteğini kabul etmiştim. Benim için problem yoktu. Zaten çok fotoğraf paylaşmıyordum. 1-2 tane fotoğrafım vardı hepsinde de yüzüm gözükmüyordu.
Aras ve Alazda da bendeki gibi bir kaç tane fotoğrafları vardı. Galiba onlarda çok uğraşmayı sevmiyorlardı.
Akında sadece üstü çıplak fotoğrafları vardı. Kesinlikle çok çapkındı bu çocuk.
Telefonu kapatıp cebime attım ve salona doğru inmeye başladım. Birden arkamdan biri kolunu omzuma atmıştı.
Anlık reflexle kolu omzumdan kaldırıp büktüm ve arkamdaki adama yumruk attım.
Adama baktığımda bunun Akın olduğunu gördüm. Geriye doğru 1-2 adım atmıştı.
Ben de geriye doğru bir iki adım atıp konuşmaya başladım.
"Çok özür dilerim. Bilerek yapmadım. Arkamdan gelince göremedim bu yüzden reflexle yaptım. Özür dilerim..."
"Tamam bi şey olmadı sakin ol. Hemde de benim suçumdu arkadan öyle gizli gizli gelmemeliydim. Ama kızım senin de maşallahın var yani. Bana yumruk atman 2 saniyeni aldı." Dedi sonlara doğru hayranlık dolu bir sesle. Ben ise ona şaşkınca bakıyordum. Ne yani bir şey demeyecek miydi? Ve ya beni babasına söylemeyecek miydi?
"Bi şey demeyecek misin?" Diye sordum şaşkınca.
"Hayır? Neden ki? Kendini koruya biliyorsun en azından. Ben buna hayran kaldım doğrusu. Eğer çalışmak istersen ben seni çalıştırırım." Dedi. Hayret, ben beni şimdiye öldürmesini beklemiştim.
"Tamam olur." Dedim. Yani bio abimin bir spor salonu varsa neden kullanmayayım ki?
Salona doğru ilerlemeye başladık. O ise kolunu tekrar omzuma atmıştı.
Her kes salondaydı zaten. Ben tekli koltuklardan birinde oturacakken Akın beni Adem ve kendi arasında oturttu.
Akın beni kolunun arasına aldı ve saçımı koklayıp bir buse kondurdu. Ben buna şaşırırken diğerleri sohbet ediyorlardı. Akına baktığımda onunda sohbet ettiğini gördüm.
Ben de telefonumu çıkarıp kulaklığımı taktım ve şarkı dinlemeye başladım.
Birden diğer kulaklığımın alınmasıyla bakışlarım yanıma döndü. Adem diğer kulaklığımı almış dinlediğim şarkıyı dinliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aleyna (Gerçek Ailem)
RandomSofia Aleyna Demir hiç kimse ile muhattap olmayan, hayatı umursamaz bir şekilde yaşayan, içine kapanık bir kız. Bu kız karıştırıldığını öğrenirse ne olur? ₼₼₼ *KÜFÜR İÇERİR. RAHATSIZ OLANLAR OKUMASIN.* *KLASİK ABİ-KARDEŞ KİTABIDIR.*