Saçlarımı okşayan eller hissedince yerimde kıpırdandım.
Sabah sabah, tövbe estafurullah.
"Aleyna, uyan artık." Evet bu kesinlikle Atakanın sesiydi. Ben hâlâ uyumaya devam ederken o da konuşuyordu.
"Küçük hanım uyanmak gibi bir fikriniz yok mu?" Dedi alayla. Oflayarak onun kolunu tuttum ve kendime çektim.
"Ne istiyorsun güzelim?" Dedi Atakan.
"Boş ver. Gel sen de benimle uyu." Dedim uykulu bir sesle.
"Bu teklife hayır demek isterdim ama hiç diyemeyeceğim." Dedi. Yanıma uzanıp kollarını belime sardı ve beni kendine çekti. O başını benim saçlarıma koymuştu, ben de onun göğüsüne koymuştum. Daha da sıkı sarıldım ona.
"Cidden kedi gibisin Aleyna." Dedi. O da bana kollarını sıkıca sarmıştı.
"Hıhı." Diye mırıldandım. Güldü.
***
"Biz bunu uyandırmak için gönderelim bu da uyusun."
"Sen de mi be britüs?"
"Abim benimle bir kere bile uyumamıştı. Bu paçoz karıyla mı uyumuş."
"Anıl kızım hakkında doğru konuş. Karıcığım biz bunu yaparken hata yapmışız. Demiştim ben sana aldıralım bu çocuğu diye."
"Ay Kaan bırak oğlumu."
"Offf biriniz uyandırın artık şunları."
Uyanıktık zaten sadece ne kadar kıskana bilirler diye test ediyorduk.
Atakan yeni uyanmış gibi yaparak esnedi.
"Kız kardeşimle beni rahat bırakın." Dedi ve tekrar bana sarıldı.
"Ya abi o bizim de kardeşimiz. Sizin bu yaptığınız ibnelik değil de nedir?!" Diyen Arese Atakan tam 12 den bir yastık attı.
"Abi onları bu odadan çıkarır mısın? Biraz daha uyumak istiyorum da." Dedim.
Ey ahali beni nasıl tanırdınız?
Helvamı çikolatalı yapın.
Şu saatten sonra bez fabrikası bile bana yaramaz Cafer.
"Ne dedin sen?" Dedi Ares kırgınlık dolu sesiyle.
"Benim kulaklarım bozuk değil mi?" Dedi Adem inanmaz bir ses tonuyla.
"Abi mi dedi o?" Dedi Akın yarı hayran, yarı istek, yarı üzüntüyle.
"Biriniz bana tokat atsın. Kabusdayım galiba." Diye mırıldandı Alaz.
"Ebem de Harry potterdı zaten." Dedi Anıl.
Aras ise hiç bir şey demeden odadan çıkmıştı. Atakana baktım gözlerini şokla açmış bana bakıyordu. Kaşlarımla diğerlerini işaret ettim.
"Odadan çıkın." Dedi Atakan net bir sesle. Hiç bir şey söylemeden odadan çıktılar.
"Tekrar söyle bakalım ne dedin sen?" Dedi yumuşak bir sesle. Beni tekrar kendisine çekip başımı göğüsüne yasladı. Sırıttım.
"Ne demişim?"
"Hiç lafı dolandırma. Bir daha söyler misin? Çok güzel söyledin." Dedi saçlarımı öperken.
"Eeee abi? Kalkmak gibi bir fikrin yok mu?" Dedim tek kaşımı kaldırarak. Güldü.
"Şimdi ben senin abinim değil mi? İlk bana abi dedin! Diğerlerini kıskançlık krizinde boğacağım. Bir daha der misin?" Dedi heyecanla. Göz devirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aleyna (Gerçek Ailem)
RandomSofia Aleyna Demir hiç kimse ile muhattap olmayan, hayatı umursamaz bir şekilde yaşayan, içine kapanık bir kız. Bu kız karıştırıldığını öğrenirse ne olur? ₼₼₼ *KÜFÜR İÇERİR. RAHATSIZ OLANLAR OKUMASIN.* *KLASİK ABİ-KARDEŞ KİTABIDIR.*