Okulun ilk günü ortama bir kaos hakimdi. Küçükler etrafta koşturup eksik eşyaları var mı diye bakıyor, büyük çocuklar okula gitmemek icin hasta numarası yapıyor, bakıcılar ise çocukları okula gitmeleri için hazırlayıp ikna etmeye çalışıyorlardı.
Rin ve Hiori okul çantalarını beraber hazırlamış, anahtarlıklarını takmayı unutmayıp son kontrolleri yapıyorlardı. Diğerleri yanlarına gelince okula gitmek için yetimhaneden çıktılar. Meguru ve Ryusei onlardan 1 yaş büyüktü, okulda onlara yardım ediceklerdi.
Kocaman okulun bahçesine girdiklerinde Rin'in gözü korktu, burada kaybolabilirdi! Bahçedeki bir çardağa oturduklarında Ryusei okulu anlatmaya başladı.
"Önümüzdeki binada biz derse giricez, ilkokul binası burası. Yandaki binada ortaokullar var. Bu iki binanın arkasında da spor alanı var, beden dersleri orada işleniyor. İkiniz aynı sınıftasınız zaten size sınıflarınızı ve bizim sınıfımızı göstersek bir sorun kalmaz sanırım. Öğle molasında sizi sınıfınızdan alırız, bir yere kaybolmayın."
İlk ders ziline kadar yapılan sohbet hemen akıp gitmiş, çocuklar sınıflarına girip öğretmenlerini beklemeye başlamışlardı. Rin, Hiori'yle tekli sıralarda yan yana geçmiş, cam kenarında oturmuş dışarıya bakıyordu.
Birkaç dakikalık ufak beklemeden sonra sınıf kapısı hızla açılmış, yirmili yaşlarının ortalarında gözüken bir kadın öğretmen masasına oturup soluklanmaya başlamıştı. Düzgünce ütülenmiş gömleği, hareket edince hafifçe sallanan eteği ve yarısını topladığı saçları sınıftaki çocuklarda iyi bir ilk izlenim bırakmıştı. Nefesleri düzelince ayağa kalkıp tahtanın önüne geçen kadın kendini tanıtmaya başladı.
"Günaydın çocuklar, ben sınıf öğretmeniniz Anri Teieri. Önümüzdeki 4 yıl boyunca sizinle bir aile olacağız. Benimle konuşurken kendinizi kasmanıza gerek yok, rahat olabilirsiniz."
İlk dersler çocukların kendilerini tanıtması ve küçük oyunlarla geçmiş, öğle molası için zil çalmıştı. Hiori kalkıp Rin'in yanına gitmiş, diğerleri gelene kadra ufak bir sohbet başlatmaya karar vermişti.
"Nasıl Rin, sevdin mi okulu? Bence çok güzel, öğrenmenimiz de iyi birisine benziyor."
"Evet, okul güzel gibi. Öğretmenimizin saçı pamuk şeker gibi pembe."
"Pamuk şeker sever misin Rin?"
Aslında Rin bu sorunun cevabını bilmiyordu. Daha önce hiç pamuk şeker yememişti. Tek bildiği şey bulutlardan bir parça koparılmış gibi gözüktüğüydü. Yumuşak ve pofuduk. Şeker bulutu. Pamuk şekere odaklanmışken kapıda bekleyen arkadaşlarını fark etmedi Rin.
"Rinrin ayakta mı uyuyorsun, yoksa dersler çok mu sıkıcıydı? Seni anlayabiliyorum, ben de çok sıkıldım."
"Hadi ama Ryusei, o kadar da sıkıcı değildi. Hem ilk gün olduğu için ders de işlemiyoruz!"
"Kitabımız yok ki ders işleyelim salak arı. Acaba öğleden sonra bütün kitapları çantamıza yükleyince nasıl ağlayacaksın?"
"Hadi hadi, öğle arası bitmeden yemek yiyelim artık."
Hiori ufak didişmeye son vermiş, dört çocuk beraber yemekhaneye doğru yola çıkmışlardı. Yemekhane zemin katta büyük bir alanı kaplıyordu. Masalar o kadar fazlaydı ki geç kalmalarına rağmen hala bir sürü boş yer gözüküyordu.
"Siz gidip oturucak yer bulun, okulun ilk günü diye size kıyak geçelim, bu gün yemekleri Meguru'yla ben ısmarlıyorum."
"Hey Ryusei! Benim niye bundan haberim yok!?"
"Hadi Rin, bir yere oturalım artık."
Ve yine Hiori, ufak didişmeye son verip Rin'i kurtarmıştı. Ryusei ve Meguru gelince yemekler yenmiş, zil çalana kadar yapılan sohbet sonrası çocuklar sınıflarına dönmüş, kalan dersleri de boş bir şekilde geçirmişlerdi. Aynı Ryusei'nin dediği gibi çıkış vakti bütün kitaplar dağıtılmış, çocuklar sırtlarındaki kocaman olmuş çantalarla kambur bir şekilde evlerine dağılıyordu. Hiori ve Rin, diğerlerini okulun bahçesindeki çardakta beklemeye karar verdiler. Meguru ağlar bir vaziyetteyken Ryusei ise onunla dalga geçiyordu. Gruptaki açık ara en güçlü kişi olmasının getirisiyle çantayı taşırken fazla zorlanmıyordu.
Yetimhaneye döndüklerinde çantalar bir kenara atılmış, herkes dinlenmek için yataklarına geçmişti. Belki biraz zorlanmıştı ama Rin, buna alışabileceğini düşünüyordu.
❀
Selam bebeklerim sizin için uyumak yerine bolum yazdim 🤭🤭
Bos beles bolum oldu bu ficde baya bi zaman atlamasi yapicagim icin boyle ara zamanlari falan yazicam simdilik, sıkılırsaniz soyleyin olay cikariyim 😚😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Return Home | rinsagi
FanfictionAyrıldığın evi geri döndüğünde bulamazsan terk edilmiş hissedersin. Oysa evi ev yapan dört duvar değil, içindeki insanlardır. *tetikleyici unsurlar içerir