KINI hubungan Atiqah dengan abang iparnya semakin baik. Walaupun kadang kala kejadian di dalam kereta itu bermain difikirannya, entah mengapa tiada rasa malu atau kekok timbul apabila berhadapan dengan abang iparnya itu.
Tidak juga terlintas dihatinya persaan menyampah, takut atau marah terhadap abang iparnya itu. Dia hanya berlagak seperti biasa, seperti tiada apa yang pernah terjadi.
Jika dulu, ketika tinggal bersama Afiyah, dia sendiri berasa tidak selesa atau malu jika secara tidak sengaja terdengar akan mereka suami isteri sedang melayar bahtera nikmat. Mungkin sifat suami Afiyah itu membuatkan Atiqah merasa begitu.
Berlainan pula apabila tinggal bersama Azlina. Perasaan itu sudah mula berbeza. Selepas beberapa kejadian yang terjadi, Atiqah sudah tidak merasakan seperti dahulu. Cuma sesekali apabila dia berada begitu hampir dengan abang iparnya, Fauzan, dia seakan meremang dan jantungnya berdegup sedikit laju.
Satu perasaan yang dia cuba mengawalnya. Bukan rasa marah atau benci. Perasaan yang menjalar di tubuhnya yang sesekali membuatkan segi tiga emasnya seakan berdenyut. Terkemut-kemut. Perasaan itu adalah perasaan berahi. Perasaan bernafsu yang mula menjentik naluri kewanitaannya.
* * * * * * *
Malam itu, Atiqah berbaring di atas katil miliknya. Matanya tidak mahu lelap, walaupun esoknya dia perlu bekerja seperti biasa. Perasaan berahinya terasa lagi buat sekian kalinya. Kebelakangan ini kerap perasaan itu hadir, menjalar di batang tubuhnya. Membuatkan dia sedaya upaya menahannya. Tambah-tambah lagi jika bersama abang iparnya, Fauzan.
Kejadian di dalam kereta tempoh hari, menerjah lagi difikirannya. Terbayang-bayang bagaimana abang iparnya itu menciumnnya bibir halusnya, sehinggakan dia menjadi asyik lalu melayan permainan lidah abang iparnya itu. Ramasan lembut tangan abang iparnya keatas buah dadanya yang bulat meranum itu, seolah-olah masih terasa kesedapan olehnya.
"Hmmmmmm" keluhan ringan terlepas dari mulutnya. Dia segera membuang jauh fikiran nakalnya itu. Nafas dalam ditariknya, mengawal perasaan bernfasu yang mula menjalar di dalam badannya.
Dia bangun, lalu melangkah ke arah tandas yang terdapat di dalam biliknya itu. Keluar dari tandas dan ketika menutup pintunya kembali, Atiqah seakan mendengar suara TV yang terpasang di ruang tamu.
"Eh tak tidur lagi ke budak-budak tu" detik hatinya. Mindanya teringatkan kakak sulungnya itu bekerja shift malam pada minggu ini. "Jangan-jangan Abang Jan tertidur. Itu yang budak-budak ni ralit tengok TV sampai lewat macam ni" getusnya. Pernah bebebrapa kali terjadi, abang iparnya itu tertidur awal. Mungkin penat bekerja dan anak-anak saaudaranya itu mengambil kesempatan menonton TV sehingga lewat malam tanpa pengawasan. Mujurlah ketika itu dia masih belum tidur dan sedar akan perkara itu. Terus dihambat anak-anak saudaranya itu segera masuk tidur. Dan sekali lagi, mungkin perkara itu yang terjadi pada malam ini. Fikirnya di benak hati.
Tombol pintu bilik dipulas, lalu Atiqah melangkar keluar. Sedikit hairan, suasana sedikit suram. Lampu ruang tamu dan ruang makan sudah ditutup. Hanya lampu dapur yang terpasang seperti biasa. Dipandangnya ke arah sofa. Kelihatan abang iparnya itu sedang duduk disitu, dengan kedua tangannya diletakkan dibelakang kepala, tersandar ke sofa sedang menonton TV.
"Eh Abang Jan ke yang belum tidur lagi rupanya. Iqa ingatkan budak-budak ni tadi" Atiqah bersuara. Diam. Tiada balasan dari abang iparnya itu. Atiqah kehairanan. Perlahan dimelangkah menghampiri sofa. Dari bias cahaya kaca TV, dia menggamit muka abang iparnya itu. "Lah, tidur rupanya. TV yang tengok dia" Atiqah sedikit tersenyum melihat abang iparnya itu.
"Abang Jan" Atiqah mengerakkan sedikit bahu abang iparnya itu yang berbaju. Memakai seluar pendek yang terlelap di sofa itu. Dengkuran halus kedengaran di telinga Atiqah. Penat sangat la ni. Getus hatinya.
YOU ARE READING
Fantasi Keluarga Mentua
FantasyCerita hanyalah fantasi penulis tetapi watak-watak di dalam cerita adalah berdasarkan watak sebenar disekelilling penulis. Cuma nama watak sahaja ditukarkan dan mungkin 'sidekick characters' sahaja yang menggunakan nama sebenar. Ada juga watak-wata...