PAGI itu Fauzan sengaja keluar sedikit awal dari kebiasaan. Sengaja tidak mahu terserempak dengan Atiqah.
Jika isterinya bekerja pada shift malam, dia tidak perlu menghantar anaknya Nabila, kerana isterinya akan keluar semula untuk menghantar kesemua anak mereka. Memang itu yang dipersetujui mereka suami isteri. Oleh itu, Fauzan menggunakan kesempatan itu untuk keluar sedikit awal.
* * * * * * *
Jam di skrin desktop dipandang sekilas. Sudah 10 pagi. Tidak sedar masa bergerak begitu pantas. Atiqah mencapai telefon lalu skrin dihidupkan. Tiada mesej dari abang iparnya, Fauzan.
Pagi tadi, abang iparnya itu juga keluar ke tempat kerja agak awal. Entah mengapa, hatinya terasa sedikit hampa. Harapannya, dia ingin melihat reaksi abang iparnya itu ketika bertembung dengan dirinya.
Kejadian malam tadi kembali bermain difikirannya. Terasa cipapnya berdenyut-denyut apabila dia teringatkan tentang itu. Dia cuba mengawal nafasnya, menahan gelojak rasa berahi yang hadir tiba-tiba. Adakah dia akan menjadi seperti kata abang iparnya malam itu. "Silap-silap nanti Iqa jadi ketagih pula" seperti ada pita perakam di dalam kepalanya, kata-kata itu terngiang-ngiang di fikiran.
"Ting" Atiqah tersedar dari lamunan apabila telefonnya berbunyi. Menandakan ada mesej baru telah masuk. Skrin telefon ditatapnya kembali. Senyuman manis terukir dibibir manisnya. Perasaan hampa tadi hilang bersamanya.
* * * * * * *
Jari yang laju menekan papan kekunci dihentikan. Dari mula masuk kerja tadi, Fauzan sudah sibuk. Macam-macam 'follow up' tentang kerja diterima dari ketuanya.
Dia tersandar di kerusi pejabat. Merehatkan diri sebentar dari kerja yang tidak pernah habis itu. Melihat skrin telefon yang sudah berada di tangannya. WhatsApp adik iparnya, Atiqah dicari.
"Errmmm Iqa ok?" pendek WhatsApp yang di hantar. Sementara menantikan balasan, dia membalas mesej-mesej yang berkaitan kerja. Namun hanya beberapa ketika, adik iparnya telah membalas. "Tengah tunggu aku WhatsApp ke apa ni. Laju je balas" getus hatinya.
"Tak ok" pendek mesej itu. Jantung berdegup laju. Umpannya tidak mengena? Perasaannya mula dihurung rasa kecewa. "Kalau macam tu, abang minta maaf pasal apa yang jadi malam tadi" balasnya.
"Iqa bukan tak ok pasal apa yang dah jadi. Iqa tak menolak pun kan apa yang abang buat" jawapan itu membuatkan Fauzan terasa ada harapan untuknya. "Habis tu?" balasnya inginkan kepastiaan.
"Abang tiba-tiba tinggal Iqa terpinga-pinga macam tu. Tiba-tiba abang stop macam tu je. Tak tau nak rasa apa" mesej yang diterima itu membuatkan Fauzan bagaikan ingin melompat gembira. Umpannya seakan sudah dipagut halus.
"Iqa nak lagi?" soal Fauzan. Kali ini lama dia menanti mesej dari adik iparnya itu. Terasa harapan yang bersinar tadi kembali muram.
"Ting!" setelah hampir 5 minit menunggu. Mesej yang ditunggunya masuk. "Nak" ringkas dan padat tetapi membuatkan hati Fauzan meluap kegembiaraan. Umpan sudah mula dimakan ikan.
"Boleh tapi ada syarat?" Fauzan cuba bermain tarik tali. "Ish abang ni, mengada-ngada la siap syarat bagai. Apa dia?" balas Atiqah. "Abang buat macam semalam dekat Iqa tapi lepas Iqa hisap batang abang sampai pancut. Boleh?" umpan yang dilemparkan, cuba ditarik sedikit, ingin menguji sama ada ikan akan terus memakannya atau melepaskannya.
Agak lama Fauzan menanti balasan dari Atiqah. "Biar Iqa fikir dulu" akhirnya Atiqah membalas setelah beberapa ketika. Fauzan hanya tersenyum. Sekurang-kurangnya umpan itu masih di dalam mulut. Tidak diluahkan. Masih ada peluang kail tercangkuk di mulut ikan yang diinginkannya. Fauzan tersenyum selepas dia membalas hanya dengan emoji 'thumbs up'.
"Dah berapa kali dah awak buat silap. Kenapa macam tak boleh fokus buat kerja ni?" Fauzan tersentak dari lamunan mendengar suara Liyana yang agak begitu kuat dibelakangnya. Sedang memarahi seorang anak buahnya. Liyana juga seorang penyelia sepertinya tetapi dari jabatan lain.
Fauzan memusingkan kerusinya untuk melihat akan kejadian itu. Terlihat Mastura sudah merah mukanya apabila dimarahi begitu. Malu agaknya dimarahi di ruang terbuka itu. Lantas Fauzan bangun cuba untuk menenangkan keadaan.
* * * * * * *
Selesai mandi, Atiqah hanya berbaring didalam bilik. Dilihat abang iparnya itu seperti biasa ketika bertemu setelah pulang dari kerja tadi. Seakan tiada apa yang berlaku. Selesai makan dan bermain sebentar bersama anak-anak saudaranya tadi, Atiqah terus masuk ke bilik untuk mandi dan tidur.
Dia yang hanya berkemban tuala itu, duduk tersandar di kepala katil. Sekali lagi, kejadian malam semalam berlegar di kepalanya. Menaikkan sedikit nafsunya. Perlahan tangannya mengusap lembut cipapnya disebalik tuala itu. Dia mengeluh perlahan. Jilatan dan hisapan abang iparnya ke atas biji kelentitnya masih teringat-ingat olehnya akan kesedapan itu. Terasa mazinya keluar sedikit.
"Macam mana nk buat ni? Dah la aku tak pandai buat benda tu" getus hatinya. Teringat akan permintaan abang iparnya siang tadi. "Mana aku pernah hisap batang lelaki" dia mengeluh panjang tetapi di dalam hatinya, dia teringin untuk merasai lagi jilatan abang iparnya dilubangnya yang mula rasa berahi itu.
Atiqah terfikir akan sesuatu. Telefonnya dicapai. Dia merenung skrin telefon. Masih berbelah bahagi untuk meneruskan atau tidak. "Lantak lah. Tak senang duduk aku macam ni" dia mengomel sendirian. Dia perlu memuaskan kehendaknya. Dia perlu melakukan sesuatu.
Aplikasi 'Google' dibuka di telefonnya, lalu dia mencari sesuatu. 'Bagaimana menghisap kemaluan lelaki'. Terasa merah mukanya. Tidak pernah dia mencari sesuatu yang sebegitu sebelum ini.
Lalu dia mencari satu persatu hasil carian laman web itu. Dan dia membuka satu laman yang bertulis 'Pornhub'. Terbeliak matanya apabila melihat laman web tersebut.
Satu video dipasang dan mula dimainkan. Nafsunya kian meningkat setelah menonton video itu. Atiqah mula mainkan dari satu video ke satu video yang lain. Bukan sekadar cara menghisap batang sahaja yang ditemuinya. Malah lebih dari tu. Nafasnya kian laju. Dadanya berombak. Nafsunya semakin kuat menjalar diseluruh tubuhnya. Tangannya mula dimainkan dicipapnya sendiri. Dia hanyut dengan godaan hawa nafsu.
YOU ARE READING
Fantasi Keluarga Mentua
FantasyCerita hanyalah fantasi penulis tetapi watak-watak di dalam cerita adalah berdasarkan watak sebenar disekelilling penulis. Cuma nama watak sahaja ditukarkan dan mungkin 'sidekick characters' sahaja yang menggunakan nama sebenar. Ada juga watak-wata...