PERLAHAN Fauzan bergerak turun dari katil. Tidak mahu menyedarkan anak bongsunya itu dari tidur. Anak keduanya juga sudah hanyut dibuai mimpi indah. Dia melangkah menuju ke pintu bilik.
Setelah keluar, dia juga turut memastikan anak sulungnya juga telah tidur di bilik berasingan. Setelah dipastikan kesemua anaknya telah pun tidur, dia terus melangkah ke bilik tetamu. Bilik dimana seseorang sedang menunggunya.
Fauzan berhenti seketika di depan pintu bilik tetamu itu. Nafasnya ditarik dalam, mengawal debaran di dada. Perlahan pintu bilik itu diketuk.
"Tok! Tok! Tok!" tanpa menunggu sebarang jawapan, tombol pintu dipulas. Tidak berkunci. Memang sedang menunggu kedatangannya. Daun pintu dikuak perlahan lalu dia melangkah masuk. Kelihatan Atiqah sedang duduk dibirai katil, menunggunya. Pintu ditutup perlahan dan turut dikunci.
Inilah pertama kali dia melangkah masuk ke bilik itu setelah adik iparnya, Atiqah tinggal bersamanya. Bersih dan kemas. Lampu utama telah pun dipadam. Hanya lampu tidur yang dibiar terpasang, suram cahayanya menaikkan lagi suasana romantik. Wangian di dalam bilik itu turut menambahkan lagi suasana berahi didalam bilik itu.
Fauzan melihat Atiqah bangun ketika dia melangkah ke arah adik iparnya itu. Seakan menyambut kedatangannya. "Ingat abang dah tidur" perlahan suara Atiqah, manja bunyinya. "Mana boleh tidur. Kan Iqa tunggu abang" jawabnya lalu pinggang Atiqah dirangkul lembut. Atiqah tersenyum memandangnya. Wangian dari tubuh adik iparnya itu mula menggongcang nafsu lelakinya.
"Abang cuma tanya untuk kepastian, Iqa sedarkan apa yang Iqa buat ni. Apa yang bakal jadi? Iqa memang rela nak teruskan?" soal Fauzan. Dia tidak mahu adik iparnya itu tidak rela dengan apa yang bakal terjadi nanti. Walaupun dia sedar yang jika adik iparnya tiba-tiba tersedar dan menolak, lalu dia akan merasa kecewa. Lebih baik begitu dari adik iparnya mula menolak dipertengahan jalan.
"Emmmm" Atiqah hanya mengangguk perlahan lalu mukanya disembamkan ke dada abang iparnya itu. Sedikit malu. Dia faham akan tujuan abang iparnya bertanya soalan itu. Tidak mahu jika dia melakukan tanpa rela walaupun dia sudah pun berada di depan. Sedikit sebanyak soalan itu menyentuh perasaan wanitanya. Rasa selamat berada dalam dakapan abang iparnya.
Fauzan hanya tersenyum melihat reaksi adik iparnya itu. Merelakan apa yang akan bakal terjadi nanti. Dia mencium ubun-ubun kepala adik iparnya itu. Kemudian dia mula menurunkan ciumannya ke telinga Atiqah. Mendesah kecil Atiqah diperlakukan begitu.
"Emmpphh abang" desah Atiqah lembut. Matanya sudah terpejam. Dia mula merasakan abang iparnya itu mula mencium batang lehernya itu. Nafsunya makin teransang. Kepala dilentukkan sedikit ketepi. Memberi ruang abang iparnya mencium lehernya yang putih itu.
Dengan perlahan Fauzan mula mencium lembut pipi Atiqah lalu perlahan dia memagut bibir mungil adik iparnya itu. Atiqah membalas ciuman abang iparnya. Kedua tangannya dilengkarkan ke leher abang iparnya itu sambil bercium dan bermain leher. Ralit Atiqah akan permainan lidah itu. Perasaan gemuruhnya sebentar tadi sudah hilang entah kemana.
Tangan Fauzan yang melingkar di pinggang adik iparnya itu sudah turun meramas punggung yang lembut pejal itu. Terasa olehnya yang adik iparnya itu tidak memakai panties. Punggung itu diramas-ramas lembut sambil bercium ghairah.
Tangan kiri dilengkarkan kembali ke pinggang Atiqah manakala tangan kanannya mula naik mencari buah dada Atiqah. Buah dada pejal adik iparnya itu diramas lembut. Ciuman Atiqah terasa sedikit rakus. Fauzan melayan nafsu adik iparnya yang kian membuak.
Tangan Atiqah diturunkan ke bawah mencari sesuatu. Tangannya mula mengusap-usap dari luar batang kemaluan abang iparnya yang sedia keras didalam seluar. Perasaan malu dan gemuruh tadi kian hilang ditelan nafsu yang sudah menguasai diri.
YOU ARE READING
Fantasi Keluarga Mentua
FantasiCerita hanyalah fantasi penulis tetapi watak-watak di dalam cerita adalah berdasarkan watak sebenar disekelilling penulis. Cuma nama watak sahaja ditukarkan dan mungkin 'sidekick characters' sahaja yang menggunakan nama sebenar. Ada juga watak-wata...