SEMINGGU sudah berlalu sejak kejadian di sofa malam itu. Dan seminggu jugalah Atiqah memendam rasa berahinya. Abang iparnya seperti biasa, nampak bersahaja seperti tiada apa yang pernah terjadi.
Tingkah abang iparnya itu tidak berubah, melayan dan bersembang dengannya seperti sebelum ini. Tidak nampak kekok sebagaimana selepas kejadian yang mula-mula dahulu. Walaupun kadang-kadang hanya tinggal dia dan abang iparnya sahaja, abang iparnya itu langsung tidak membicarakan akan kejadian itu. Dia tidak pasti jika itu adalah disebabkan oleh kakaknya, Azlina yang bekerja pada shift siang. Cuma dia sahaja yang merasa serba tidak kena dan jantung berdegup laju ketika berduaan dengan abang iparnya sahaja.
* * * * * * *
"Cik Iqa, papa ajak makan" panggil Iskandar. "Kejap lagi Cik Iqa keluar" laungnya membalas dari dalam bilik. Dia baru selesai mandi sebentar tadi setelah pulang dari kerja.
Tidak lama kemudian, dia keluar lalu melangkah menghampiri meja makan. Abang iparnya, Fauzan dan anak-anak saudaranya sudah pun menunggu di meja. Kakak sulungnya, Azlina kembali bekerja shift malam pada minggu itu.
Fauzan sedikit terpana melihat adik iparnya itu. Berusaha mengawal perasaan. Sudah seminggu dia hanya berlagak seperti biasa. Seperti tiada apa yang berlaku di antara dirinya dan adik iparnya itu. Tapi malam ini, Atiqah seakan sengaja cuba menggongcangkan tangkai nafsunya.
Atiqah hanya mengenakan baju tidur labuh separas lutut. Sengaja dia tidak mengenakan bra dan panties malam itu. Puting buah dadanya terlihat sedikit membonjol disebalik baju tidur yang sedikit nipis itu. Dia berlagak bersahaja. Sesekali senyum memandang abang iparnya itu.
Tidak lama selepas anak-anaknya siap makan, Fauzan bangun membasuh tangan. Meninggalkan Atiqah seorang di meja makan. Dia duduk disofa, tersandar menonton TV. Dari ekor matanya, Atiqah juga sudah siap makan. Sedang mengemas sisa makanan di atas meja makan itu. Kemudian ke sinki pula untuk membasuh pinggan-pinggan kotor.
Perlahan Fauzan menyuruh anak-anaknya itu masuk bermain di dalam bilik Iskandar. Memang mainan mereka disimpan disitu, dan Fauzan dan isterinya telah menetapkan hanya bermain mainan di dalam bilik sahaja. Setelah dia memastikan kesemua anaknya masuk ke bilik dan menutup pintu, dia melangkah perlahan ke arah sinki.
Atiqah masih ralit dengan kerja-kerjanya membasuh pinggan serta mengemas apa yang patut dikawasan sinki itu. Sudah lah dia tinggal disitu tanpa membayar apa-apa kerana kakak dan abang iparnya itu menolak, jadi dia juga tidak mahu untuk berat tulang untuk menolong apa yang patut. "Aaaaaaa" Atiqah terjerit kecil apabila terasa pinggangnya dipeluk dari belakang. Terkejut sedikit dengan tindakan itu. "Ssshhh abang la ni" beritahu Fauzan, dekat ditelinganya. Terasa bahang badan abang iparnya dibelakang tubuhnya. "Ish, budak-budak nampak nanti bang" beritahu Atiqah sedikit risau sambil kepalanya dipalingkan ke arah ruang tamu.
"Abang dah suruh diorang masuk main dalam bilik dah" terang Fauzan sambil dia mula mencium lembut belakang leher adik iparnya itu. Rambut Atiqah yang diikat ponytail itu memudahkan kerjanya. "Hmmmmm" Atiqah mengeluh kecil. Tangan sudah berhenti dari melakukan kerja tadi. Terasa tangan Fauzan mula menjalar ke atas, mencari buah dadanya di sebalik baju tidurnya itu. "Empphh abang" rengek Atiqah perlahan. Nafsu mula menjalar di tubuhnya apabila buah dadanya itu diramas abang iparnya itu.
"Iqa saja kan tak pakai bra" kedengaran lembut telinga Fauzan ditelinganya. Atiqah tersenyum. "Haah. Memang saja nak goda abang. Tunggu abang macam lambat je" balas Atiqah lembut, suaranya menggoda. "Aahhh abang, geli" badan Atiqah tersentak sedikit apabila Fauzan bermain di puting buah dadanya yang mula mengeras itu.
Makin keras batang Fauzan di dalam seluar yang dipakainya mendengar jawapan adik iparnya itu. Sengaja dia menolak-nolak perlahan batang kerasnya itu ke arah punggung Atiqah. "Dah keras ni Iqa. Macam mana?" sengaja Fauzan bertanya soalan itu.
"Emmmm. Abang suruh la budak-budak tu tidur cepat. Iqa tunggu dalam bilik" beritahu Atiqah manja. Dia juga dapat merasakan batang abang iparnya itu menekan-nekan punggungnya. Nafsunya sudah menguasai akal fikiran serta tubuhnya. Dia mahukan abang iparnya itu mengulangi perbuatannya tempoh hari. Dan malam ini dia juga sudah bersedia memenuhi permintaan abang iparnya itu.
Bagaikan ingin bersorak Fauzan mendengarnya. Umpan yang dicampakkan telah pun mengena. Tercangkuk kemas kail di mulut ikan. Hanya menunggu masa untuk ditarik ke darat. "Ok" pendek Fauzan membalas, lalu mula melangkah ke bilik anak sulungnya. Ingin cepat-cepat menidurkan mereka kerana malam ini, ada 'tugas' yang dia perlu selesaikan.
* * * * * * *
Atiqah tersandar di kepala katil. Telefon ditangan sekadar untuk menghilangkan resah dihati. Lampu biliknya juga telah ditutup. Hanya membiarkan lampu tidur yang agak suram terpasang.
Jantungnya berdegup laju. Tidak pasti apakah perasaan itu. Adakah itu perasaan ghairah tidak sabar menunggu apa yang bakal terjadi nanti ataupun perasaan takut dan risau. Dia memejamkan mata untuk menangkan jiwanya yang bergelora. Sabar menanti kedatangan seseorang.
"Tok! Tok! Tok!" kedengaran pintu biliknya diketuk dari luar. Hatinya tersentak sedikit. Dia membuka mata. Menarik nafas dalam sebelum dilepaskan perlahan. Mengawal irama degupan jantungnya yang semakin laju. Duduknya diubah ke birai katil. Tidak bangun melihat siapa yang mengetuk pintu biliknya itu, kerana dia sudah tahu siapakah gerangan itu.
Terdengar pintu bilik dibuka seseorang. Atiqah masih tegak duduk dibirai katil itu. Menunggu dengan rasa berahi. Setelah pintu bilik ditutup semula, orang itu pun melangkah ke arahnya.
Atiqah bangun, menyambut kedatangannya sambil tersenyum manis. Bagaikan menyambut kedatangan suami pada malam pertama. Perasaan resah dan gelisah dibuang jauh. Dia ingin menikmati malam ini, ingin memuaskan nafsunya yang disimpan lama.
"Ingat abang tertidur dah tadi" katanya kepada abang iparnya, Fauzan. Sedaya upaya dia ingin membuang rasa kekok dan gelisah itu. "Mana boleh tidur. Kan Iqa tunggu abang" jelas Fauzan lalu merangkul lembut pinggang adik iparnya itu sambil tersenyum.
YOU ARE READING
Fantasi Keluarga Mentua
FantasyCerita hanyalah fantasi penulis tetapi watak-watak di dalam cerita adalah berdasarkan watak sebenar disekelilling penulis. Cuma nama watak sahaja ditukarkan dan mungkin 'sidekick characters' sahaja yang menggunakan nama sebenar. Ada juga watak-wata...