-Uchiha Sasuke'nin Konoha'ya dönüşü-
-"S-sakura... Özür dilerim.."
Elleri titreyen Sakura gülümsemeye çalışıyordu. Dudakları beceriksizce yukarı kıvrılmış olmasına rağmen gülümseyememiş, sadece duygularının yoğunluğu ile yüzünü buruşturmuştu.
Ağlamaklı ama sakin bir sesle sordu Sakura;
- "Ne için?"
-" Sana yaptığım ve sebep olduğum her şey için."
Duyduğu sözler Sakura'nın kalbini rahatlatmış, ağlamamak için verdiği son savaşı da Sasuke'nin dudaklarından dökülen sözlerle birlikte kaybetmişti. Ufak bir hıçkırıkla ağlamaya başladı. Duygularının yoğunluğu altında eziliyordu. Ne kadar sürmüştü bu sözleri duyması? Bir kaç yıl? Bir ömür belki.. Hıçkırıklarının arasında Sasuke'ye cevap verdi;
-"Aptal... evet gerçekten de üzgün hissetmelisin! Shannaroo!!"
Sakura, Sasuke'nin üzgün bakışları arasında Naruto'yu ve kendisini iyileştirmeye devam ediyordu. Aradan çok uzun bir zaman geçmiş, yıllarca arkadaşlarını Konoha'ya geri döndürmeye çalışmışlardı. Sakura zaman zaman utanç hissetmişti bu durumdan. Sevdiği adam güç uğruna karanlık yollara ilk adımlarını attığında, zavallı bir güçsüzlükle Naruto'nun omuzlarına bırakmıştı bütün yükü. Oysa 'Takım 7' üç kişilikti. Kendisi hep arka planda durmuş, uzaklardan Naruto'nun sonuç vermeyen çabalarını izlemişti. Yıllarca Sasuke'nin en ufak izini bile takip edip, ona ulaşmaya ve köye geri döndürmeye çalıştıklarında bile belki bilerek, belki de bilmeyerek tüm işi Naruto'ya bırakmıştı. Sasuke'nin gitmesi bir yandan Naruto ile olan arkadaşlıklarını güçlendirirken, bir yandan da korkutmuştu onu. İçinde bitirmeye çalışmıştı hep ona olan sevgisini.
Nafileydi.
Naruto'nun Sasuke'yi artık bırakmasını, kendi yolunu takip etmesini de dilemişti bir zaman sonra. O gün Sai yanına gelip, tüm yükü onun omuzlarına yüklediğini bu yüzden de Naruto'nun bir türlü vazgeçemediğini, çünkü Sakura'ya karşı olan sözünü tutmak istediğini ama bu sırada kendisinin günden güne harcandığını söylediğinde açılmıştı gözleri. Sonra kendi kendisini artık Sasuke'ye aşık olmadığını ikna etmeye çalışmıştı. Gidip öldürecekti onu. Kurtaracaktı kendisini de Naruto'yu da bu acıdan. Tabi işler istediği gitmemiş, aksine daha da karışmıştı. Sasuke yerine kendisi ölümle burun buruna gelmişti. Naruto olmasaydı belki gerçekten de ölmüş olacaktı hem de sevdiği adamın ellerinde.
Bundandır ki, Sasuke şu anda tüm yaptıklarından dolayı özür diliyordu belkide.
Sasuke sebebini asla tam olarak açıklamasa da, abisine olan nefreti gerçekleri öğrendikten sonra dinmiş ve Konoha'nın abisini getirdiği bu durumdan dolayı tüm nefretini köye yönlendirmek istemişti. Obito anlatmıştı gerçekleri ona. Öyle söylemişti, Sasuke. Olaylar daha sonrasında farklı ilerleyip Sasuke'nin Konoha Ninjalarıyla birlikte Madaraya, Obito'ya ve Kaguya'ya karşı savaşmalarıyla son bulmuştu.
Takım 7 yine bir aradaydı!
Sasuke ve Naruto birbirlerine karşı dövüşürken aslında bir şeyi de fark etmişlerdi. Onlar birbirlerinin asla sahip olamadığı ailesiydi. İkisi de yalnız, gözlerden uzak büyümüştü. Naruto ailesini hiç tanımamış, Sasuke ise bir gecede hem ailesini hem de çok sevdiği abisini kaybetmişti. Uzaktan uzağa birbirlerini izlemişlerdi hep. Naruto içten içe Sasuke ile arkadaş olmak, ona acısını hissettiğini söylemek istemişti. Ama Sasuke'nin artık tek bir amacı vardı, o da bir an önce güçlenip, abisinin karşısına çıkarak ondan ailesinin intikamını almaktı. Onu zayıflatacak hiçbir duyguya yer yoktu onun karanlık dünyasında. Ne sevgiye ne de arkadaşlığa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bonds
Fanfiction"Sasuke ve Sakura'nın Zorlu Yolculuğu: Sarada'nın doğumu, karanlık geçmişi ve karmaşık iç dünyasıyla tanıdığımız Sasuke, bir intikam savaşçısından aile babasına dönüşürken, Sakura'yla birlikte zorlu ve heyecan dolu bir yola adım atar. Geçmişin gölg...