Querencia: Dünya üzerinde en güvende hissettiğimiz, adeta kendimizi bulduğumuz yer.
---------
İçeride verdikleri mücadeleden sonra en sonunda çıkışa ulaşabilmişlerdi. Tam özgürlüklerine kavuştuklarını düşündükleri anda, karşılarına çıkan Masahiro ile burun buruna geldiklerinde hepsi nefesini tutmuştu. Adamın bakışları ve etrafına yaydığı enerji hepsini tehdit ediyordu.
Masahiro, sanki hiçbir şey olmamış gibi soğukkanlı bir tavırla onlara bakıyordu.
-"Kaçamazsınız. Rinnegan benim olmadan sizin gitmenize asla izin vermeyeceğim!" Sesi tehditkar ve ağırdı. Savaş kaçınılmazdı ve her biri bunun farkındaydı. Az sonra Sai ve Hinata da yanlarına geldiler.
-"Sayıca senden fazlayız. Kaçamayacak olan biri varsa o da sensin!"
Shikamarudan gelen talimatla tüm başlar ona döndü.
-"Hepimiz bir arada hareket edersek onu alt edebiliriz." Shikamaru sesini iyice yükselterek konuştuğunda Masahiro planını bu kadar açık ettiği için, onun aptal olduğunu düşündü.
-"İno, dikkat dağıtma sende, Hinata Byakuganla zayıf noktaları tespit et! Sasuke, saldılara karşı savunma işini sen üstlen. Sai sen de Naruto ile karşı saldırya geç!"
Herkes hep bir ağızdan onaylayarak savaş pozisyonu aldı. Adam gelen saldırıyı beklerken, herşey Shikamarunun söylediğinin tam tersi ilerlediğinde buna hazırlıklı değildi.
Sasuke Susanoo'su ile saldırıp, Naruto ise Kurama'nın yardımı ile dev bir çakra topunu adama gönderdiğinde her şey çok hızlı olup bitmişti. İno ve Shikamaru savaştıkları esnada adamı tekniklerini öğrendikleri için plan yapmakta zor olmamıştı. Az sonra Ametarasu ile etkisizleştiren adam yerde öylece yatarken, Sai, siyah alevler söner sönmez onu mühürleyerek yanına aldı. Konoha da icabına bakacaklardı.
Zor bir savaş olmuştu. Sayılarını anımsayamadığı kadar çok kuklalar, Ootsutsuki klanının adamları...
Saatlerce savaşıp sonunda kazandıklarında, hepsi birden bitkin düşmüştü. Bulundukları yerden çıkmadan önce, Masahiro'nun laboratuvarını da mühürlemeyi ihmal etmemişlerdi. Yanlarına Hokaga'ye götürebilecekleri bir kaç kanıt aldıktan sonra hemen yola koyularak vakit kaybetmemeye karar verdiler. Konoha'ya kadar uzun bir yolları vardı.
---------
Sabahın ilk ışıklarında tekrar yola koyuldular. Sakura bugün midesinin daha iyi olduğunu düşünüyordu.
-"Hey Sakura, iyisin değil mi?" İno ve Hinata Sakura'nın yanına gelerek merakla ona baktılar. Sakura onlara henüz bir şey söylememişti. Belki de yakın arkadaşlarına bu durumdan söz etmek daha iyi olabilirdi. Sonuçta Konoha'ya döndüklerinde er ya da geç öğreneceklerdi.
-"Evet, daha iyi hissediyorum, teşekkürler kızlar. Aslında sizinle paylaşmak istediğim, ufak bir mesele vardı."
Sakura yanaklarının kızardığını hissetti. İki çift meraklı göz ona bakıyordu. Artık daha fazla bekleyemezdi.
-" Şey, aslında biraz daha beklemeliydim sanırım, ancak Naruto ve Shikamaru durumdan haberdar olduğu için size de söylemek istiyorum. Bir kaç gün önce midem bulandığı için doktora gittiğimde hamile olduğumu öğrendim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bonds
Fanfiction"Sasuke ve Sakura'nın Zorlu Yolculuğu: Sarada'nın doğumu, karanlık geçmişi ve karmaşık iç dünyasıyla tanıdığımız Sasuke, bir intikam savaşçısından aile babasına dönüşürken, Sakura'yla birlikte zorlu ve heyecan dolu bir yola adım atar. Geçmişin gölg...