Copain: Biz söylemeden derdimizi anlayan, her zaman yanımızda duran arkadaşımız, can dostumuz, kardeşimiz.-----------
Tak tak!
Tak Tak!
-"Ooi, Naruto!" Shikamaru sabırsızca kapıyı çalıyordu. Yanında Sai ve Ino da vardı. Ino oldukça endişeli görünüyor, Sai ise onu sakinleştirmek istercesine elini tutuyordu.
Az sonra kapıda Hinata göründü.
-"Shikamaru, her şey yolunda mı?" Naruto da yavaşça kapıya doğru yaklaşarak Hinata'nın yanında belirdi. Soran gözlerle Shikamaru ve diğerlerine bakıyordu.
-" Daha yeni görüştüğümüze eminim, Dattebayo! Beni bu kadar çabuk özlemen normal mi, hehe?" Naruto elini başına götürmüş, sırıtıyordu.
-" Gitmeliyiz, Sakura'nın başı dertte. Hemen hazırlan, altıncının emri." Shikamaru ondan beklenilmeyecek bir şekilde sabırsız görünüyordu. Genelde ne olursa olsun yüzünde rüzgar esmezdi. Naruto durumun ciddiyetini anlayarak o da ciddileşti.
-"Ne? Sakura-chan iyi mi? Ben de gelebilirim, eminim Byakuganımın yararı olacaktır." Shikamaru bunun iyi bir fikir olduğunu düşündü.
-" Hemen geliyorum!" Naruto da en az Hinata kadar panikleyerek eşyalarını almaya gitti. Aklında Sasuke vardı. O da telaşlanmış olmalıydı. Arkadaşının her durumda soğukkanlı olduğunu bilmesine rağmen, Sakura'nın hamileliği ele alınınca paniklemesi normaldi.
Kısa sürede Hinata, Naruto, Sai, Shikamaru ve Ino yola koyulmuşlardı. Yapmaları gereken şey öncelikle Sasuke'ye ulaşmaktı. Kakashi yardım olması için, Sasuke'ye bir not yollamıştı, ancak konumunu bilmediği için notun onun eline ne zaman ulaşacağını kestirmekte zordu. Shikamaru gitmeden önce Kakashi'ye Hinata'nında onlara eşlik edeceğini söylemeyi unutmadı.
Hızla yol alırlarken Naruto'nun aklı Sasuke de idi. Kaşlarını çattı. "Lanet Ootsutsuki Klanı! Bir türlü pes etmiyorlardı. Sadece bundan bir kaç ay önce Hanabi ve Hinata'yı kaçırmışlardı. Şimdi ise Sakura-chanı." Ne olursa olsun onu kurtaracaklardı.
" Ootsutsukilerin planı Sakura'yı yanlarına alarak Sasuke'yi oraya çekmek. Onu köşeye kıstırarak Rinneganını almaya çalışmayı planlıyorlar. Buna izin veremeyiz."
" Plan şu; Sasuke ile konuşup Rinneganını kullanarak ve Hinata'nın da yardımı ile Sakura'nın yerini tespit etmek. Üç grup oluşturarak Sakura'yı kurtaracağız. Sasuke ve Sai Sakura'yı alıp çıktıktan hemen sonra onları öldürmeliyiz."
Naruto bu plandan emin değildi.
-" Ya oyunumuzu anlayıp, Sakura-chan'a zarar verirlerse ne olacak?"
-"Bunu göze alamazlar. İstedikleri Sasuke. Sakura'ya zarar vermeleri demek, tüm şanslarını kaybetmeleri anlamına gelir. Sakura onlarda olduğu sürece hala şansları olduğunu düşünecekler."
-" O halde bir an önce Sasuke'ye ulaşıp, Sakura'nın yerini tespit etmeliyiz. Ondan sonra da yavaşça içeri sızıp, Sakura'yı kurtarabiliriz." Hinata Sakura'yı geç olmadan kurtarmayı umuyordu.
Shikamaru düşünceli gözüküyordu. Asıl ihtiyaçları olan şey, onlardan birini etkisiz hala getirerek İno'nun yeteneğinden faydalanarak akıllarına sızmaktı. Bu sayede hem Sakura'nın yerini tespit edebilirler hem de planlarını öğrenerek onları alt ederlerdi. Eğer şansları varsa bunlar Ootsutsuki Klanının sıradan adamları olurdu. Her birinin Byakugan ya da Tenseigan'a sahip olmaları işlerini sadece zorlaştırmakla kalmaz, neredeyse imkansızlaştırabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bonds
Fanfiction"Sasuke ve Sakura'nın Zorlu Yolculuğu: Sarada'nın doğumu, karanlık geçmişi ve karmaşık iç dünyasıyla tanıdığımız Sasuke, bir intikam savaşçısından aile babasına dönüşürken, Sakura'yla birlikte zorlu ve heyecan dolu bir yola adım atar. Geçmişin gölg...