Ultracrepidarian: Bilgisi olmadığı bir konu hakkında ahkam kesen, o konu hakkında fikir ve tavsiye veren kişi.
--------------
Sakura balayından döndükten sonra tekrar çalışmaya başlamıştı. Sasuke ile geçirdiği hafta sonu ona ilaç gibi gelmiş kendisini yenilenmiş hissediyordu. Sabahın ilk ışıklarıyla uyandı. İşe gitmeden önce kendisine biraz zaman ayırmayı alışkanlık haline getirmişti. Gözlerini açtığında Sasuke'nin çoktan kalktığını ve bahçede meditasyon yaptığını gördü. Son zamanlarda o da bunu alışkanlık haline getirmişti. Sabahları sık sık meditasyon yapıyor, bunun ona iyi geldiğini söylüyordu. Sakura onu hiç rahatsız etmeden kısa bir bakış atarak doğruca banyoya yöneldi.
Ayna karşısına geçtiğinde yüzünde hafi bir gülümseme belirdi. Hamileliğin onu daha da güzelleştirdiğini düşünüyordu, yanakları aldığı biraz kilo sebebiyle hafifçe kızarmış ona tatlı bir görünüm vermişti. Önce yüzünü yıkadı, ardından havluyla nazikçe kurulayarak, cildine ferahlatıcı bir nemlendirici sürdü. Hala yeni evine alışmaya çalışıyordu. Evlenmeden önce Sasuke ona yeni bir eve geçmelerinin daha iyi olacağını söylemişti. İkisi birlikte bir ev almış ve hemen taşınmışlardı. Hala arada bir Sasuke ile Konoha'nın sokaklarında gezdiğinde Sarada için yeni şeyler alıyorlardı. Odası neredeyse tamamlanmıştı. Ino ve Hinata da ona sık sık yardımcı oluyor, hamileliğinin daha da heyecanlı geçmesini sağlıyorlardı. Sasuke ve Sakura'nın yeni evi eski evlerine göre çok daha geniş ve bahçeli bir evdi. Sakura Sarada doğduğunda onunla sık sık bahçede vakit geçirebileceğini düşünüyordu.
Sakura, sabahları fazla makyaj yapmayı sevmiyordu. Zaten doğal güzelliği her zaman çevresindekilerin dikkatini çekiyordu, ama ona göre asıl önemli olan şey kendisini olduğu gibi iyi hissedebilmesiydi. Pembe tonlarında ruj dudaklarına sürerek yüzünün daha da renklenmesini ve göz renginin ortaya çıkmasını izledi. Dağınık saçlarını tarakla düzelttikten sonra sıkıca ensesinde toplayarak topuz haline getirdi ve küpelerini taktı.
Üstüne sade uzun kollu bir elbise geçirdi. O sıra da Sasuke yanına gelerek arkasından sarıldı ve boynuna ufak bir öpücük kondurarak 'günaydın' dedi. Sakura bugün Yüksek Konsey üyeleri ile toplantıya katılacaktı sonrasında ise yeni bir seans vardı. Yarın Suna Gakure'nin bundan kısa süre önce gruplar şeklinde eğitim verdiği doktorları gelecek Sakura'da konferans vererek son eğitimi anlatacaktı. Sasuke ve Naruto da orada bulunacak bir kaç gün sonra ise kısa bir göreve gideceklerdi. Sakura çabucak dönmelerini umdu.
-"Bugün şansa ihtiyacın olacak mı dersin?"
-"Buna gerek kalmadan bu işin bitmesini umuyorum. Artık sıkıcı olmaya başladılar."
Sasuke gülümsedi. "O halde iyi şanslar bayan Uchiha."
Sakura sırıtarak kapıdan çıktı ve toplantı salonuna doğru yola koyuldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bonds
Fanfiction"Sasuke ve Sakura'nın Zorlu Yolculuğu: Sarada'nın doğumu, karanlık geçmişi ve karmaşık iç dünyasıyla tanıdığımız Sasuke, bir intikam savaşçısından aile babasına dönüşürken, Sakura'yla birlikte zorlu ve heyecan dolu bir yola adım atar. Geçmişin gölg...