Opia; bir insanla göz göze bakışmanın verdiği yoğun his.
--------------
Sakura şaşkınlıkla kapıdaki Sasuke'ye baktı. Onun bu beklenmedik gidiş-gelişlerine artık alışması gerekiyordu. Ne zamandır Konoha'da olduğundan haberi yoktu. Sunagakure'den döndüğünden beri o kadar yoğun çalışıyordu ki, bugün akşam 10'da eve gelmesi ona günlerdir hastanede sabahladığı için çok garip gelmişti.
-" Sasuke-kun?! Geri dönmüşsün."
Sasuke hafifçe gülümsedi. Sakura'nın şaşıracağını biliyordu. Bu sabah Konoha'ya döndüğünde ilk olarak Hokage'nin yanına uğramıştı. Kakashi'ye geri döndüğünü bildirmiş ve köydeki son durumlar ile ilgili bilgi almıştı. Giderken köy henüz, tamamlanmamış olmasına rağmen şimdi her şey yolunda gözüküyordu. Sasuke gideli aradan bir buçuk sene geçmiş ve Konoha eskisine göre daha da gelişmişti.
-" Evet, bu sabah döndüm. Bu kadar geç bir saatte yanına uğradığım için kusura bakma lütfen. Bugün Naruto ile karşılaştığımda bana senin hastanede bir süredir çok yoğun bir şekilde çalıştığını söyledi. Sadece "merhaba" demek için uğramak istedim."
Sakura ne diyeceğini bilemiyordu. Sasuke gittiğinden beri aradan oldukça uzun bir zaman geçmiş ve Sakura'nın hayatında pek çok şey değişmişti. Artık eskisine göre daha yoğun ve fazla çalışıyordu. Sadece Tıbbi Ninja iken bile yeterince işi varken, şimdi yaptığı tüm işler ikiye katlanmıştı. Bu durumdan şikayetçi değildi, çünkü uzun zamandır hayalini kurduğu şey Kakashi ve Tsunade-Sensi'nin yardımları ile sonunda gerçekleşmişti. Sakura Sasuke'nin kendisine yaptığı evlilik teklifine çok sevinmiş olmasına rağmen onun kendini bulmak için yapmayı planladığı yolculuğu duyduğunda hayal kırıklığına uğrayarak üzülmüştü. Sasuke'nin onu sevmek için hiçbir sebebi olmadığını biliyor, ama yine de kendisine bir an önce geri dönmesini içten içe istiyordu.
-" Ah, şey sorun değil! İçeri geçmek ister misin? Ben de kendime yeni kahve yapmıştım."
Sasuke teşekkür ederek içeri girdi. Sakura oldukça heyecanlanmıştı, çünkü Sasuke ilk defa evine geliyordu. Onun yokluğunda diğerleri ile sık sık görüşen Sakura arada bir arkadaşlarını eve davet ederdi. Özellikle son zamanlarda İno sık sık Sakura'ya gelir saatler boyunca hastanede yetişmeyen her işi evde beraberce yapmaya devam ederlerdi. Sakura yaklaşık 3 senedir tek başına yaşıyordu. Hastanede çalışmaya başladıktan sonra, güzel bir maaşa sahip olduğu için tek başına yaşamaya karar vermişti.
-" Yalnız yaşadığını bilmiyordum." Sasuke eve göz gezdirirken söylemişti bunu. Sakura'nın evi güzel bir şekilde dekore edilmişti. Pencereler oldukça uzun, geniş ve göz alıcıydı. Sasuke Sakura'nın dekorasyon zevki konusunda şaşırdığını belirtmeliydi. Salona çoğunlukla beyaz, Koyu kahve ve bej tonları hakimdi. Yerdeki büyük saksılar, odaya yeşillik katarak sakin bir atmosfer oluşturuyordu. Perdeler beyaz ve ince tüldendi. Pencerenin yakınında oldukça rahat gözüken koyu kahverengi bir okuma koltuğu bulunuyordu. Sasuke Sakura'yı koltuğa kıvrılmış ve bir şeyler okurken hayal etti. Odanın sağ tarafında büyük ahşap bir kütüphane vardı. İçinde doktorluk ile pek çok kitap görmek mümkündü. Salonun ortasında ufak ağaç gövdesine benzer büyüklü küçüklü iki tane sehpa yan yana dururken, yeri ise el işlemesi yeşilimsi bambudan yapılan geniş bir halı süslüyordu. Büyük koltuğun bulunduğu duvarın tam karşısında geniş ve uzun bir komodin Sasuke'nin dikkatini çekti. Üzerinde pek çok resim ve bir kaç süs eşyası vardı. Sasuke komodinin sağ tarafındaki uzun ve büyük vazoya ve içindeki devasa Pampas bitkilerine baktı. Duvarı daha önce hiç bir yerde görmediği, büyük yuvarlak ve etrafı samanımsı püsküllerle kaplanmış bir ayna süslüyordu. Sasuke yavaşça resimlere göz attı. Arasında Team 7'nin ilk birlikte çekildikleri fotoğrafta vardı. Hatıralar Sasuke'nin zihnine hücum ederken Sasuke yavaşça gözlerini kapayarak o günü düşündü. Kakashi'nin onlara yaptığı sınavı başarılı bir şekilde geçtikten sonra çekilmişti fotoğraf. Naruto ile aralarında her zaman bir rekabet olmuştu. Ama o gün farklıydı. Naruto kimseye fark ettirmeden öğle yemeklerini tek başına yemeye çalıştığı için aç kalmakla cezalandırılmıştı, ama Sasuke ve Sakura arkadaşlarına kıyamayıp yemeklerinden ikram etmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bonds
Fanfiction"Sasuke ve Sakura'nın Zorlu Yolculuğu: Sarada'nın doğumu, karanlık geçmişi ve karmaşık iç dünyasıyla tanıdığımız Sasuke, bir intikam savaşçısından aile babasına dönüşürken, Sakura'yla birlikte zorlu ve heyecan dolu bir yola adım atar. Geçmişin gölg...