Orenda

15 3 3
                                    

Orenda: Kötü giden her şeye rağmen vazgeçmeden, dimdik ayakta durup tüm bunları değiştirecek gücü kendimizde bulmak.

------------

Büyük konferans günü geldiğinde, salonun kalabalıklığı şaşırtıcıydı. Herkes birbiriyle konuşuyor, ilk defa böyle bir sunuma katılan insanlar heyecanla birbirlerine nasıl olacağını merak ettiklerini söylüyorlardı. Bundan bir kaç ay önce Sakura'dan birebir dersler ve eğitim almak için gelen Suna Gakure doktorları da orada bulunuyorlardı. O gün yapılacak olan tıbbi konferansa onların yanı sıra, başka doktorlar, şifacılar ve henüz medikal Ninja olma yolunda yeni olanlarda katılmışlardı.

-"Sakura-sensei'yi tekrar görebileceğimiz için çok şanslıyız. Geçen seferki eğitim harikaydı." dedi Kuragari. Gülümseyerek onunla ilk tanıştığı zamanı hatırladı....

Suna Gakure'nin doktorları eğitime geldiklerinde pek çok şey öğrenmişlerdi. O gün Konoha'da ilk defa eğitime gelen doktorlar, diğer doktorlara göre daha çekingen görünüyorlardı. En son Konoha'dan dönen diğer doktorlar heyecanla Konoha'da ne yaptıklarını anlatırlarken, diğerleri bunu şaşkınlıkla dinliyorlardı. Doktorlar, Sakura'nın sabrından ve her şeyi ince detayına kadar anlattığından da söz ediyorlardı.

-"Sakura-sensei, inanılmaz! Keşke bir kere daha ondan ders alabilseydik!

-"Evet! Bende isterdim! Benim gibi her şeyi zor anlayan biri bile anladı. Bana anlamadığım için tekrar anlattığında, bayılacağımı sandım. Çok tatlı biri!"

-" Kiminle evli olduğunu biliyor musun?!"

-"Sakura-sensei, evli mi?!"

-" Evet, parmağındaki yüzüğü görmedin mi?"

-"Hayır, sanırım çalışırken her zaman takmıyor. Ah bu beni hayal kırıklığına uğrattı."

Kuragari kendisine daha fazla hakim olamadan arkadaşlarına çıkıştı.

-"Hey! Yeter artık! Bıktım artık şu konuşmalarınızdan! Sakura-sensei orda, Sakura-sensei burda! Neden bu kadar abartıyorsunuz? Alt tarafı eğitim veren bir doktor. Henüz iyileşen kimse de yok, onun bu kadar iyi bir doktor olduğunu nereden biliyorsunuz?!"

Arkadaşları gülüştüğünde daha da sinirlendiğini hissetti.

-"Sen geçen sefer Sakura-sensei Suna Gakure'ye geldiğinde görevde olduğun için böyle konuşman normal. Oraya gidip geldiğinde bu konuyu tekrar konuşuruz Kuragari-kuuuunnn!!!"

Doktorlar onu sinir etmek istercesine öpücükler göndererek odadan çıktılar. Kuragari bu kadının aslında o kadar da iyi olmadığını onlara kanıtlayacaktı. Bugüne kadar babasından daha iyi bir doktor da görmemişti zaten. Eğer ölmemiş olsaydı, o da aynı şeyi söylerdi kesinlikle. Bildiği her şeyi ona babası öğretmişti. Yeni yetmelere tahammülü yoktu!

 Bu işle bir süredir meşgul olan Kuragari sıkılmış bir şekilde kalktı yerinden. Sıradan bir doktorun bu kadar abartılması onu sinir ediyordu. Henüz Sakura ile tanışmamıştı ama onu şimdiden sevmediğini hissediyordu. Arkadaşları işlerinden çok onunla ilgileniyorlardı ve kendinden emindi ki, bu kadında sadece bu kadar ilgiden zevk alıyordu. Zaman ilerledikçe her delikten, kendisine doktor diyen birileri çıkıyordu. Doktorluk çok güçlü çakra kontrolü gerektirmesinin yanında, herkesin yapabileceği bir şeyde değildi zaten. Bunun için çok bilgili olmak gerekirdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 7 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BondsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin