"Yanıma gel çocuğum, uyan. Uyan!"
Sakura'nın birden gözleri açıldı. Yine rüyasında Tanrıçayı görmüştü. Dev bir Tapınağın önünde duruyor, eli dev kapıyı buluyordu. Sonra kapılar kendiliğinden açılıyor ve Sakura da içeri girerek Tanrıça ile göz göze geliyordu.
Sonrası ise hiçlikti.
Sakura yavaşça yatakta doğruldu. Hala gece olmalıydı. Yanına baktı ve uyuyan Sasuke'yi gördüğünde hafifçe gülümsedi. Hala onun yanında olduğuna inanmakta güçlük çekiyordu. Özellikle de yaşadıkları o özel andan sonra.
Sakura gözlerini kapattı ve Sasuke'nin ona dokunuşunu düşünerek titredi. Kendisini henüz yeni aşık olan bir genç kız gibi hissediyordu. Hafifçe dudağını ısırarak bir kaç saat önce olanları düşündü. Başını tekrar yastığına koyduktan sonra yüzünü Sasuke'ye doğru çevirip onu inceledi. Yüz ifadesi huzurlu bir uykuda olduğunu gösteriyordu. Sert yüz hatları gevşemiş, dudakları aralanmıştı. Sakura onu sabaha kadar hiç sıkılmadan izleyebilirdi.
Sasuke'nin ona karşı bir zamanlar nasıl olduğunu düşününce, içinin ürperdiğini hisseti. Yıllarca onu bıkmadan ve usanmadan sevmişti. Şimdi ise sevdiği adam yanında uyuyordu. Sakura gözlerinin dolduğunu hissetti.
Mutluydu.
Hem de hiç olmadığı kadar.
Yavaşça Sasuke'ye doğru sokuldu, ona yakınlaşmak ve hiç yanından ayrılmamak istiyordu. Bunun mümkün olmadığını içten içe bilse de, kalbi her zaman ona ait olacaktı. Sakura'ya Konoha da ihtiyaçları varken, Sasuke de Konoha'nın gölgesi olarak onları dışarıdan koruyordu, ama bu yüzden Sasuke'yi daha da çok seviyordu. Ayrı olmaları önemli değildi, ruhları birbirine kader ipliği ile bağlıydı. Sakura birisini sevmenin her zaman yakınında bulunmak olmadığının farkındaydı.
Eli ile hafifçe Sasuke'nin saçını geriye doğru itti. Sasuke'nin gözleri hafifçe aralandı ve gözlerini buldu. Sakura utangaç bir şekilde gülümsedi.
-"Üzgünüm, niyetim seni uyandırmak değildi."
Sasuke uykulu gözlerle Sakura'ya bakarken hafifçe kaşlarını çattı ve kolunun üstünde doğrularak Sakura'nın yüzüne doğru eğildi.
-"Her şey yolunda mı, Sakura?"
Sakura başını salladı. "Evet, mutluyum. Hem de daha önce hiç olmadığım kadar." Hafifçe gülümseyerek elini Sasuke'nin yanağına koydu. Sasuke başını salladı ve yatakta yatan güzel kadını inceledi. Yavaşça eğilip, dudaklarını Sakura'nın dudaklarına bastırdı. Sakura gözlerini kapatarak kendisini Sasuke'nin dokunuşlarına bıraktı.
Sessizliği fısıltılar böldü.
-" Seni seviyorum, Sasuke-kun!"
-" Seni seviyorum, Sakura."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bonds
Fanfic"Sasuke ve Sakura'nın Zorlu Yolculuğu: Sarada'nın doğumu, karanlık geçmişi ve karmaşık iç dünyasıyla tanıdığımız Sasuke, bir intikam savaşçısından aile babasına dönüşürken, Sakura'yla birlikte zorlu ve heyecan dolu bir yola adım atar. Geçmişin gölg...