Yoğun Duygular

41 5 1
                                    


"Benim küçük aptal kardeşim. Eğer beni öldürmek istiyorsan, benden nefret et. Bana kin duy... ve bir korkak gibi yaşa. Kaç... Kaç ve hayata tutun. Benimle aynı gözlere sahip olduğunda karşıma çık!"


" Abim... o, her zaman benim hayran olduğum tek kişiydi." Sasuke bakışlarını gölden ayırmadan otururken konuşuyordu. Sakura daha önce Sasuke'den abisi hakkında pek az şey duyma şansını bulmuştu. Çoğu zaman da nefret içeren yoğun duygulardı bunlar. İlk defa kendisi hakkında bir şey anlatıyordu ve Sakura ona hafif bir bakış atmakla yetindi. İkisi de göl başında oturmuş ve sohbet ediyorlardı. Uzun, ama daha öncekilerden farklı bir geceydi. 

Sakura alt dudağını dişledi. Acaba devam edecek miydi onunla konuşmaya?

Sessizlik.

Sasuke nefesini düzenlemeye ve sesinin titremesine engel olmaya çabalıyordu, ancak hissettiği duygular o kadar ağırdı ki, yutkunmak ona acı veriyordu. Hafifçe nefes aldı. Sakura'ya anlatmak istiyordu. 

Onu tanıdıktan sonra da hala sevmeye devam edebilecek miydi? Sasuke sevilmeyi hak ediyor muydu ki? 

Kendi klanını düşündü. Onlar gibi olmayan herkesi nasıl dışladıklarını. Abisini zamanında arkadaşı Shisui'yi öldürmekle suçlamışlardı. Aslında klan için Shisui'yi kimin öldürdüğü önemli bile değildi. İstedikleri tek şey, parmakları ile gösterip, suçlayabilecekleri bir kurbandı. Uchiha Klanı, olayın nasıl gerçekleştiği ile ilgilenmez, o anda canları neye inanmak istiyorsa ona göre davranıp, kendilerine uygun görmedikleri kişilere de bakışları ve sözleri ile saldırırlardı. 

Shisui'nin klanları için hayatını feda etmesi önemli değildi. Onun ne düşünüp hissettiği ile ilgilenmemişlerdi bile.

Itachi ona bir keresinde insanları dış görünüşlerine göre yargılamaması gerektiğini söylemişti. Kimin nasıl olduğunu ancak ve ancak kalbi söyleyebilirdi. Sasuke küçük olduğundan bunun ne anlama geldiğini anlamamıştı, ancak şimdi çok iyi anlıyordu.

" Abim henüz on üç yaşında iken, ANBU olarak görev alıyordu ve onun başarıları ailem için büyük bir gurur kaynağıydı. Benim için bir İdoldü. Abim fazla olmasa da benimle vakit geçirir, babamın bana vermediği eğitimi ve ilgiyi verirdi. Onu kıskanmak istesem de yapamazdım, çünkü beni asla onu kıskanmam için teşvik etmezdi, hatta aksine ondan daha da iyi olmamı istediğini söylerdi hep. Uchiha Klanı köye darbe yapmayı ve Itachi'nin de kendi konumundan yararlanıp köyde casusluk yapmasını istiyorlardı, ama abim onların göremediği bir şeyi görüyordu. Yeni bir savaş. Kendi ailesini desteklemek yerine, olanı Üçüncü Hokage ve Konoha Konseyine rapor etti ve barışçıl bir yol bulmayı umut etti, ama hiç bir şey istediği gibi gitmedi." 

Sasuke titrek bir nefes verdi. Devam etmeli ve içindeki onu yiyip bitiren bu zehirden kurtulmalıydı.

"Abime ya darbeyi desteklemesini ya da Klanını katletmesi önerildi. Beni hayatta bırakmak şartı ile Uchiha Klanını katletmeyi kabul etti. Abim bana, o gün sadece gücünü test etmek istediği için ailemi öldürdüğü yalanını söylemişti. Bu yüzden ondan nefret ettim. Sadece onu öldürmek ve ailemin intikamını almak için yaşadım. Ta ki tüm bu gerçekleri öğrenene kadar. Abim bir hain olarak değil kahraman olarak öldü."

Sasuke anlatırken göz yaşları yanaklarını ıslatıyordu. Sakura hikayeyi dinledikten sonra ne diyeceğini bilemediğini hissetti. Aslında tanıdığını sandığı adam yıllar boyunca böyle ağır bir yükü omuzlarında taşımış ve neyin doğru neyin yanlış olduğunu bilmeden yaşamıştı. Sakura kalbinde ki ağırlıktan nefes alamadığını hissetti. Sasuke çok acı çekiyordu. 

BondsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin