04. BÖLÜM: İLTİFAT

155 19 10
                                    

keyifli okumalar dilerim.

NOT: spotify playlist için hesabımdaki linke basabilirsiniz.

kitap şarkılarının hepsi ve daha fazlası orada yer alıyor, keyifle dinlersiniz umarım.

~~~~

"Ya aşkım bence aşırı samimiyetsiz." Gamze sabahtan beri aynı şeyi dört kez söylemişti, ama önemli olan bu değildi. Önemli olan benim de bu şekilde düşünmemdi.

"Bilmiyorum." Diye mırıldandı Ecrin, sahada top oynayan onuncu sınıfları izliyorduk çünkü başka bir aktivite bulamamıştık. Ayrıca bugün saha biraz boştu, konuşabilecek en rahat yer burasıydı. "Aslında kim olduğunu merak ettim. Gamze'ye katılıyorum ama, şarkı sözlerini gözüne soka soka yazması, bence de samimiyetsiz. Tamam girişte yaparsın ama sonrası bozar."

Oflayarak ayaklarımı ileri geri sallamaya başladım. Bir yandan da, yemek yerken aldığım ama yemeğimin bitmesine rağmen kendisi bitmeyen elmalı gazozumu içiyordum. Ha, söylemedim değil mi? Öğlen arasındaydık ve bir önceki teneffüslerde mesajları ikisine de göstermiştim.

"Biraz daha konuşmasına izin veririm, baktım kim olduğunu yine söylemiyor engellerim. Oyun oynayacak halim yok ya."

İkisi de başını salladığında, verdiğim kararın onaylarından geçmesiyle gururum okşandı. "Selam kızlar."

Yıldız'ın karşımıza gelip konuşmasıyla susup ona döndük. "Ne oldu? Neden geldin?" Dedi Ecrin sinirli bir tavırla, e haklıydı tabi ki!

Yıldız tribünlerde, bizden bir alt yere oturup bize doğru döndü. "Sizden özür dilerim, gerçekten bilerek yapmadım."

Gözlerimi devirdim. "Yıldız işine git Allah aşkına, arkadaş olmak istedin seni aramıza aldık ama başkalarına laf taşıman için yapmadık bunu."

"İşte laf taşımadım, bana inanın lütfen."

Gamze hırsla konuştu. "Aynen, tuvalette dediklerini de babaannem demişti zaten değil mi? Hadi kızım ikile ufaktan!"

Yıldız daha fazla itiraz etmenin bir işe yaramayacağını anlamış olucak ki, kalkıp yanımızdan gitti.

Birkaç hafta önce yanımıza gelmişti ve bizimle samimi olmak istemişti. Hemencecik samimi olamazdık elbette, fakat arkadaş olabilirdik. Kabul ettik. Ecrin onun yanında yan sınıftan Furkan hakkında konuşunca, bu da Ecrin'in Furkan'dan hoşlandığını düşünmüş.. Herkes Ecrin Furkan'dan hoşlanıyor zannediyordu.

Ha bir de, okulun itiraf sayfası yüzünden bu kadar yayılmıştı. Şu lanet hesabı kim yönetiyorsa bir an önce bulunması gerekiyordu. Ne oluyorsa anında atıyordu.

Ecrin Furkan'a gidip durumu açıklamış, Furkan'da anlayışla karşılamıştı. Çocuğun okul dışından sevgilisi olduğunu öğrenmiştik. Ecrin'de kıza da yazıp durumu açıklamıştı. Saygısızlık!

(Birkaç Hafta Önce)

"İşte ben öyle kitapları elimden düşürünce Furkan sağolsun yardım etti. Yoksa Miraç hocanın gazabından kurtulamazdım." Ecrin sözünü bitirince tostundan bir ısırık aldı.

Yok Artık Çüş Daha Neler?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin