09. BÖLÜM: AGRESİF

105 15 2
                                    

evet son düşünceleri almak istiyorum buraya, biraz kitap hakkında düşündüklerinizi yazar mısınız??

muck.

ig: lahmacundora

playlist hesabımda💌

keyifli okumalar

~~~~

"Hala oradan dik dik bakıyor!" Meriç burnundan sinirle nefes vererek söylendi. Maç içinde o kadar gerilmişlerdi ki, futbol değil boks yapıyor gibi görünüyorlardı.

Bir alt basamağa indim ve Meriç'in yanına oturdum. "Neden bu kadar gerildiniz ki siz? Alt tarafı bir oyun."

Meriç omuz silkerek elindeki şişeyi kafasını dikti. Zaten az olan suyun hepsini bitirdi.

"Ozan'la Uğur dik dik konuşunca Meriç'te sinirlendi."

O sırada karşı tribünden ses duyduk, hepimiz oraya döndük. Okuldan izlemek isteyen çoğu kişi de buradaydı, zaten çoğu bu civarlarda oturuyordu.

"Çocuk gibi zırlaman bittiyse maça devam edelim, ha Meriç?" Uğur'un sesini duyunca Meriç iyice sinirlendi. Yanında kendisini tutmaya çalışan Sinan'a döndü.

"Oğlum bak ben agresif adamım!"

"Hadi kalkın ya, zaten öndesiniz onları yenerek verirsiniz cevabınızı." Ayağı kalkarak hepsini sahaya postaladım. Meriç gitmeden durdurdum. "Kavga falan etmiyorsun ha!"

Çapkın bir şekilde sırıttı, hala sinirli olduğunu görebiliyordum ama bir şekilde kendini sakinleştirmeye çalışıyordu.

"Benim için bu kadar endişelendiğini belli etmeseydin kıvırcık."

Göz devirdim. "Ondan değil canım. Meral ablaya oğlun dayak yedi diye götüremem seni."

Bana cevap vermeden sahaya doğru indi. Bende kızların arasına oturup izlemeye başladım. Dediğim gibi, sakin sakin oynarlarken karşı tarafın uyuz hareketleri bizimkileri yeniden sinirlendirmişti.

Kesin bir bok çıkacak, ben size söylüyorum.

"Hop! Önüne baksana!"

Ozan'ın sesini duyunca irkilerek oraya döndüm. Meriç'e doğru bağırıyordu.

"Kör müsün amına koyduğum!?"

Bu ses tonu tam olarak şeydi; sinirlenip ortalığı birbirine katmak üzereyim.

"Körüm lan, var mı?"

Ozan Meriç'in üzerine yürüyüp eliyle yüzüne yumruk attı. İçim sıkışırken, bir anda ayağı fırladım. Meriç yakasından tutup kafa attı. Sinan hemen Meriç'i tutmak için yanlarına geldi. Hepsi sahanın ortasında toplandılar. Neyse ki aralarında birkaç akıllı vardı da, kavga çıkmasın diye birbirlerinden uzak tutuyorlardı.

"Maç bitmiştir, hadi!"

Gökmen'in dediğinin üzerine Uğur elini havaya kaldırdı. "Hop hop! Nereye bitiyor?" Eliyle bileğine dokundu. "Daha süremiz dolmadı."

Yok Artık Çüş Daha Neler?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin