GİRİŞ

395 28 8
                                    

giriş gibi değil sadece size söylemek istediklerimi söylemeliyim diye düşündüm.

elbette şu an devam etmem gereken başka kurgular var ama yapamıyorum. onu yapamıyorken yenisini de ertelemek istemedim.

bir zaman, onlara da devam edicem. şu an dinleniyorum gibi düşünelim.

yaz boyunca durdun durdun, şimdi mi yayınlıyorsun diyeceksiniz, belki de haklısınız. ben kurgu planlamaya başladığımda watty erişim engeli yedi.

 ben kurgu planlamaya başladığımda watty erişim engeli yedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bunu benim gibi yaşayanlar da var elbette.

bir iki hafta içinde kalkar diye düşündüm bu yüzden bekledim. hatta o ara yoktum buralarda. instagram ve roblox peşine geldi. hepsi bir bir açıldı. (robloxtan emin değilim) watty hala kapalı:)

başka bir platforma geçme planım hiç yok, olmadı. wattpad dışında çizgi studio hesabım var. bunun dışında yok.

vpn ile giren bir çok kişi görünce bende artık yayınlamaya karar verdim.

okul açılıyor ve ben yks2025 öğrencisiyim. iki günde bir bölüm gelecek, ilerleyen zamanlarda umarım bu ara açılmaz ama merak etmeyin maximum 1 haftayı aşmamasını sağlayamaya çalışıcam.

genç kurgudur, mizah içeriklidir.

bundan sonraki kurguma zemin hazırlamak için yazılmıştır. hala yazılmaya devam ediyor. finale kadar bitirme fırsatı bulamadım. 15 bölümü hali hazırda yazıldı, bende yayınlıyorum.

ayy boş yaptım bayağı.

umarım beğenirsiniz. yarın ilk bölüm geliyor.

isterseniz, şarkı ile okumayı seviyorsanız profildeki playliste göz atabilirsiniz. eminim ki seversiniz.

🩷🩷

instagram: lahmacundora

Yok Artık Çüş Daha Neler?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin